Vocea clientului ERB Retail Services IFN S.A. - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ERB Retail Services IFN S.A. - Card de credit

16 Iunie 2018

Asa dupa cum probabil ati mai citit parerile altor clienti, acestea sunt jalnice. Nu exista comunicare eficienta intre d-voastra ca institutie, colaboratori si clienti. Cand vi se cer explicatii cu privire la rate sau costuri ne varati sub nas contractul pe care l-am semnat. Asa este, aveti dreptate, dar numai partial. Profitati de minimele cunostinte pe care le avem noi ca si clienti si piutin cunoscatori ai detaliilor financiare pe care le stipulati acolo. Nu informati clientii la timp si astafel profitati de orice intarziere sa-i taxati. RUSINE SA VA FIE!!! Profitati de faptul ca noi amaratii de rnd va acordam incredere si mai ales profitati de faptul ca veniturile noastre sunt cum sunt si jecmaniti oamenii. Eu sunt pensionara cu o pensie mizerabila, chiar daca am lucrat peste 35 de ani pana m-am imbolnavit, am avut nevoie sa-mi schimb aspiratorul pt ca asta e singurul lux pe care mi-l permit si sa-mi cumpar un televizor. Ultimul pe care mi l-am permis a fost prin anii "90. Acum cand am sunat pt detaliile ultimei rate, care ar fi trebuit sa fie de 162 de lei, mi se comunica ca de fapt am de plata 307, 33 lei. Cand am intrebat de ce, mi s-a raspuns pt ca n-am achiatat ultima rata mi s-au luat dobanzi. Aestea au fost in cumul de aproximativ 100 lei. Ar fi trebuit sa primesc lunar un extras de cont in care sa fiu informata cu privire la plati si datorii. Acest lucru nu s-a intamplat pt ca nu am primit nimic. Am primit in schimb in prima luna un plic in care era cardul si mai apoi nimic. Daca cardul a ajuns bine, de ce celelalte plicuri de ce n-au mai ajuns? De ce, pt ca asat e smecheria. Ratezi o rata, platesti ca popa. Sa va fie RUSINE!

Ana Cotoi (Reghin, Mures)

Inapoi sus