Conform datelor ING Asigurari de Viata, primul trimestru din 2010 a fost caracterizat de o revenire pronuntata a solicitarilor de produse cu componenta investitionala, de tip
unit-linked.
In totalul politelor noi incheiate de ING Asigurari de Viata in primul trimestru din 2010, produsele de tip unit-linked detin o pondere de 40%, comparativ cu 22% la finalele anului 2009.
“Motivele care au generat apetitul mai ridicat pentru categoria Unit-linked se refera la randamentele excelente obtinute in 2009, la flexibilitatea ridicata a acestor produse si la masurile pe care le-am adoptat in sprijinul clientilor nostri”, a precizat Aurelia Coman, director general al ING Asigurari de Viata.
Performantele nete inregistrate in primele trei luni ale anului de respectivele produse oferite de ING au variat intre 3,7% si 20,8%, in functie de varianta aleasa.
De asemenea, in aceasta perioada a scazut la 13%, si ponderea celor care decid sa renunte la politele de asigurare incheiate, fata de 21% in urma cu un an.
In privinta motivelor pentru care clientii aleg sa incheie o asigurare de viata, pe primul loc in topul preferintelor se mentine dorinta parintilor de a asigura copiilor un viitor financiar sigur.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News