top banner

BCR are Ombudsman pentru reclamatiile clientilor

01 Iulie 2008 | Autor: Conso

BCR dispune de o structura tip ombudsman, care analizeaza si rezolva reclamatiile clientilor legate de produsele si serviciile bancii sau de comportamentul functionarilor care deservesc clientela.
Anuntul privind existenta acestei structuri in cadrul centralei bancii a fost facut de Manfred Wimmer, fostul presedinte executiv al BCR.
Acesta a anuntat ca in cadrul acestei structuri, care analizeaza toate plangerile clientilor bancii, lucreaza 7-8 oameni, majoritatea facand parte din Directia de Management a Calitatii.
“Am creat aceasta structura inca de la inceputul anului 2007, insa nu am primit foarte multe plangeri. Avand in vedere numeroasele schimbari pe care le-am facut, inclusiv la nivel de produse si servicii, ne asteptam la un nivel mult mai ridicat de reclamatii”, a afirmat Wimmer.
Wimmer a anuntat si faptul ca angajatii BCR care lucreaza cu publicul dispun in prezent de un manual care stabileste cum trebuie sa se poarte cu clientii.
“Ni se pare o idee foarte buna propunerea dumneavoastra de a condensa acest manual intr-un set de principii si standarde care sa fie publicate pe site-ul web al bancii, pentru ca clientii sa stie la ce trebuie sa se astepte din partea personalului nostru” a afirmat Wimmer pentru Conso.ro 

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News

Comparații

Credite nevoi personale

Credite nevoi personale
  • Compari ofertele și economisești bani
  • Aplici online la credit
  • Verifici situația de la Biroul de Credit
Compară
Educație financiară

Banchereza, pe înțelesul tuturor

  • Te ajutăm să înțelegi mai ușor contractele bancare
  • Vorbim în termeni simpli, pe înțelesul tău
  • Sfaturi financiare pentru consumatori
Citește

Un proiect susținut de

BCR

Info banci

Alte Articole

Ce oferte scot in fata bancile in aceasta perioada?

Ce oferte scot in fata bancile in aceasta perioada?

Am analizat site-urile principalelor banci din Romania pentru fotografia canalelor de vanzari ale momentului-economisire, carduri de credit si debit, aplicatii mobile, oferte de creditare si, vedeta saptamanii, Black Friday.

08 Noi 2022 | Info banci
Exclusivitate Conso: Ce se intampla cu produsele clientilor Credit Agricole dupa fuziunea cu Vista Bank

Exclusivitate Conso: Ce se intampla cu produsele clientilor Credit Agricole dupa fuziunea cu Vista Bank

Vista Bank a preluat Credit Agricole Romania iar produsele si serviciile sale au fost incluse in oferta Vista. Conso va ofera cateva detalii privind integrarea acestora si pasii concreti pe care trebuie sa ii faca clientii Credit Agricole.

06 Oct 2022 | Info banci
Conso se reinventeaza dupa o investitie de peste 70.000 euro

Conso se reinventeaza dupa o investitie de peste 70.000 euro

Portalul financiar Conso a fost reconstruit integral pe o arhitectura web moderna, in urma unui proiect derulat pe parcursul ultimelor 18 luni, cu o investitie de peste 70.000 euro. Arhitectura noua aduce importante imbunatatiri pentru utilizatorii site-ului, precum si noi functionalitati.

17 Mai 2022 | Info banci
Creditele in valuta-cum ne afecteaza schimbarea indicilor de referinta?

Creditele in valuta-cum ne afecteaza schimbarea indicilor de referinta?

Dupa modelul IRCC care a inlocuit Robor in Romania, creditele in franci elvetieni, dolari, lire sterline si yeni au schimbat referinta Libor din acest an.

03 Feb 2022 | Info banci

TE AJUTĂM SĂ-ȚI FACI CALCULELE

Calculatoare

Credit maxim

Calculează suma maximă pe care o poți împrumuta în funcție de venitul tău

Rate credit

Calculează rata lunară, DAE și graficul complet de rambursare la creditul tău

Refinanțare credit

Calculează suma pe care o poți economisi dacă îți refinanțezi creditul