top banner

BCR are Ombudsman pentru reclamatiile clientilor

01 Iulie 2008 | Autor: Conso

BCR dispune de o structura tip ombudsman, care analizeaza si rezolva reclamatiile clientilor legate de produsele si serviciile bancii sau de comportamentul functionarilor care deservesc clientela.
Anuntul privind existenta acestei structuri in cadrul centralei bancii a fost facut de Manfred Wimmer, fostul presedinte executiv al BCR.
Acesta a anuntat ca in cadrul acestei structuri, care analizeaza toate plangerile clientilor bancii, lucreaza 7-8 oameni, majoritatea facand parte din Directia de Management a Calitatii.
“Am creat aceasta structura inca de la inceputul anului 2007, insa nu am primit foarte multe plangeri. Avand in vedere numeroasele schimbari pe care le-am facut, inclusiv la nivel de produse si servicii, ne asteptam la un nivel mult mai ridicat de reclamatii”, a afirmat Wimmer.
Wimmer a anuntat si faptul ca angajatii BCR care lucreaza cu publicul dispun in prezent de un manual care stabileste cum trebuie sa se poarte cu clientii.
“Ni se pare o idee foarte buna propunerea dumneavoastra de a condensa acest manual intr-un set de principii si standarde care sa fie publicate pe site-ul web al bancii, pentru ca clientii sa stie la ce trebuie sa se astepte din partea personalului nostru” a afirmat Wimmer pentru Conso.ro 

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News

Comparații

Credite nevoi personale

Credite nevoi personale
  • Compari ofertele și economisești bani
  • Aplici online la credit
  • Verifici situația de la Biroul de Credit
Compară
Educație financiară

Banchereza, pe înțelesul tuturor

  • Te ajutăm să înțelegi mai ușor contractele bancare
  • Vorbim în termeni simpli, pe înțelesul tău
  • Sfaturi financiare pentru consumatori
Citește

Un proiect susținut de

BCR

Info banci

Alte Articole

Fondatorii Salt Bank care nu și-au activat conturile pot pierde beneficii importante

Fondatorii Salt Bank care nu și-au activat conturile pot pierde beneficii importante

Conversia în bani a punctelor oferite la deschiderea contului s-a realizat deja pe 3 aprilie pentru fondatorii care și-au activat conturile și le-au menținut active până în prezent.

08 Apr 2025 | Info banci
Ce poți învăța despre fraudele informatice dintr-un concurs cu premii?

Ce poți învăța despre fraudele informatice dintr-un concurs cu premii?

Banca Transilvania derulează un concurs cu premii, care reunește cazuistica întâlnită în cazul fraudelor din ultima vreme, iar din conținutul întrebărilor putem afla și care sunt principalele strategii folosite.

04 Mar 2025 | Info banci
De câți bani ai nevoie pentru a beneficia de un banker dedicat?

De câți bani ai nevoie pentru a beneficia de un banker dedicat?

Fie că vorbim de clienții premium banking, de posesorii de beneficii sau de pur și simplu de clienți-fondatori, oferta include un bancher personal la dispoziție pentru operațiuni și investiții.

26 Feb 2025 | Info banci
Un singur cont, mai multi utilizatori. Ce solutii au bancile?

Un singur cont, mai multi utilizatori. Ce solutii au bancile?

Acoperirea cheltuielilor comune sau sustinerea unui partener, bani de buzunar pentru copii ori constituirea unui fond pentru vacante pot fi pretextele impartirii unui cont bancar in familie.

09 Ian 2025 | Info banci

TE AJUTĂM SĂ-ȚI FACI CALCULELE

Calculatoare

Credit maxim

Calculează suma maximă pe care o poți împrumuta în funcție de venitul tău

Rate credit

Calculează rata lunară, DAE și graficul complet de rambursare la creditul tău

Refinanțare credit

Calculează suma pe care o poți economisi dacă îți refinanțezi creditul