Zepter Asset Management si-a propus o politica agresiva pentru atragerea unui numar cat mai mare de noi investitori. Incepand cu 2009, societatea intentioneaza sa acumuleze un minim de 100 de clienti lunar. In acest scop, reteaua de distributie a unitatilor de fond se va extinde semnificativ pana la sfarsitul acestui an.
Zepter Asset Management (Zepter AM) a demarat un amplu program de extindere a retelei de distributie pentru cele 3 fonduri mutuale administrate.
Obiectivul este atragerea unui numar cat mai mare de investitori.
Managementul societatii asteapta avizul Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare (CNVM) pentru a incepe sa vanda produsele prin intermediul a 3 banci – BRD, Banca Comerciala Carpatica si Volksbank – si 2 societati de servicii de investitii financiare – IFB FinWest si Nova Invest.
“Urmeaza sa incheiem un contract si cu Banca Transilvania si probabil cu inca o banca, insa deocamdata nu pot sa o nominalizez. Vom avea un canal de distributie si prin Zepter Marshaly, societate de brokeraj in asigurari care detine 2.500 de agenti persoane fizice. Deja ii scolarizam”, a declarat pentru Conso.ro, directorul general al societatii, Corneliu Stanciu.
Angajarea de agenti persoane fizice va fi posibila odata cu intrarea in vigoare a noului regulament CNVM privind functionarea fondurilor de investitii, care permite si aceasta forma de vanzare.
Odata cu extinderea retelei de distributie, Stanciu si-a propus cresterea numarului de investitori cu cel putin 100 de clienti pe luna, incepand cu anul urmator. Pentru atingerea acestui scop, agentii ar trebui sa incheie cel putin o polita pe saptamana.
Desi criza financiara a afectat din plin piata fondurilor mutuale, iar increderea investitorilor in aceste produse este foarte mica, Stanciu este de parere ca acesta este momentul oportun pentru inceperea unor proiecte noi.
Fondul de obligatiuni taie din comisionul de administrare
Pentru a putea profita de oportunitatile oferite de instrumentele pietei monetare, Zepter a decis ca in cazul fondului de obligatiuni sa renunte la plasamentele de 11% din active in actiuni.
Politica investitionala actuala este axata numai spre obligatiunile municipale (peste 23% din portofiului) si depozitele bancare (aproximativ 60% din plasamente), restul fiind pastrat ca disponibil.
“Pentru a obtine performanta pe fondul Zepter Obligatiuni, am micsorat si comisionul de administrare de la 0,25% pana la 0,16%”, a subliniat Corneliu Stanciu.
De asemenea, comisioanele de subscriere sunt in curs de modificare la CNVM. Clientii care platesc in prezent 2% din valoarea subscrisa doar pentru sume mai mici de 1.000 de lei, vor fi taxati ulterior cu acest comision pentru toate sumele pana in 100.000 de lei.
Investitiile care depasesc acest nivel vor fi taxate cu 1%, iar pentru alte fonduri sau societati tip unit-linked, comisionul este zero.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News