Telverde de la CSA pentru consumatorii de asigurari

CSA ofera consumatorilor de asigurari un telefon de tip telverde, prin care acestia pot primi asistenta pentru formularea unei petitii de solutionare pe cale amiabila a problemelor cu asiguratorii.


Prin intermediul liniei telefonice telverde Dialog CSA, asiguratii vor fi indrumati asupra modalitatii de formulare a unei petitii si a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie sa le contina, astfel incat identificarea cazului prezentat sa se realizeze intr-o maniera mai facila.

Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) considera astfel ca se va reduce timpul necesar solutionarii dificultatilor intampinate.

In ceea ce priveste modalitatea de solutionare a sesizarilor, petitionarul va primi un raspuns in scris, in termenul prevazut de legislatia in vigoare. Informatiile referitoare la deschiderea dosarelor de dauna, precum si stadiul de instrumentare a acestora pot fi obtinute de la serviciile similare tip telverde puse la dispozitie de catre societatile de asigurare.

Noua linie telefonica permite utilizatorilor sa acceseze gratuit numarul unic 0-8008-25627 de la orice post telefonic conectat in retelele de telefonie fixa sau mobila, in timpul zilelor lucratoare: de luni pana joi, intre orele 9.00 – 16.30, respectiv vineri intre orele 9.00 – 14.00.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Asigurari


Asigurarile facultative de locuinta vin cu “meserias” la pachet
Asigurarile facultative de locuinta vin cu “meserias” la pachet

Companiile de asigurari au inteles ca in aceasta perioada gasirea unui profesionist pentru lucrari urgente in locuinta nu e tocmai usoara si asigura asistenta tehnica la domiciliu, in limitele unei anumite sume, in cazul producerii evenimentelor asigurate.

19 Mai 2021 | Asigurari

Pandemia n-a pus bete in roate vanzarii de polite RCA
Pandemia n-a pus bete in roate vanzarii de polite RCA

In primele 9 luni ale anului, piata RCA a fost caracterizata de o crestere cu 4% a valorii primelor brute subscrise, in vreme ce prima medie anualizata a scazut cu aproximativ 1% fata de trimestrul al treilea din 2019.

23 Decembrie 2020 | Asigurari

SAL-Fin, o alternativa reala pentru soferii nemultumiti de despagubirile RCA
SAL-Fin, o alternativa reala pentru soferii nemultumiti de despagubirile RCA

Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar Non-bancar (SAL-Fin), organism creat în interiorul ASF, poate aduce pe aceeasi lungime de unda pretentiile pagubitiilor RCA cu oferta asiguratorilor.

17 Decembrie 2020 | Asigurari

Asigurarea de raspundere civila nu e doar pentru masini
Asigurarea de raspundere civila nu e doar pentru masini

Companiile de asigurari ofera asigurari de raspundere civila pentru persoane fizice in cazul unor daune produse tertilor, fie ca acestia sunt chiriasi, proprietari, pietoni loviti de biciclisti etc, in ideea ca un simplu “pardon, scuzati” poate fi de multe ori insuficient.

7 Decembrie 2020 | Asigurari

Mai multe articole

Inapoi sus