Asigurarile facultative de locuinta vin cu “meserias” la pachet

Companiile de asigurari au inteles ca in aceasta perioada gasirea unui profesionist pentru lucrari urgente in locuinta nu e tocmai usoara si asigura asistenta tehnica la domiciliu, in limitele unei anumite sume, in cazul producerii evenimentelor asigurate.

De cate ori nu ati incercat sa gasiti un mic “meserias” urgent si toate contactele furnizate de cunostinte fie nu se puteau deplasa din cauza suprasolicitarii, fie refuzau politicos pentru ca lucrarea nu era suficient de laborioasa? 

Companiile care vand polite de asigurare facultativa a locuintei s-au gandit la acest aspect si au aparut astfel clauze care permit “livrarea” unui specialist in cazuri de urgenta. 

Gothaer vine cu GoASIST

Asigurarile facultative a locuintei Casa Mea si Casa Mea Premium vandute de Gothaer includ din aceasta luna clauza GoASIST-Asistenta tehnica de urgenta la domiciliu. 

Practic, e vorba de asigurarea unor instalatori, electricieni, geamgii sau lacatusi specializati pentru lucrarile de urgenta la instalatiile sanitare, electrice, repararea geamurilor si tamplariei exterioare, deblocarea usilor de acces, etc. 

GoASIST este o acoperire suplimentara oferita gratuit  tuturor celor care achizitioneaza de la Gothaer politele enumerate mai sus, nu exista fransiza pentru aceasta acoperire, iar limita maxima de despagubire poate ajunge la 120 euro/eveniment, pentru maxim 3 evenimente care pot fi despagubite pe an. 

Aceast? limita acopera transportul micului meserias la locul unde s-a produs incidentul, manopera si piesele necesare pentru reparatia de urgenta.

Omniasig iti aduce in 3 ore un “meserias”

Omniasig ofera in cadrul politelor de asigurare facultativa a locuintei serviciul de Asistenta Tehnica la Domiciliu, care presupune reparatii de urgenta la domiciul asiguratului. 

Asistenta oferita se face prin personal specializat care va sosi, conform Omniasig, in maximum 3 ore de la efectuarea solicitarii pentru Bucuresti si in maximum 5 ore pentru alte localitati din tara. 

Se acopera urmatoarele tipuri de incidente: avarii la instalatiile de apa si canalizare (spargerea conductelor de apa, infundarea conductelor de apa), avarii la instalatia electrica / pene de curent, avarii la instalatia de gaze, avarii la instalatia de incalzire (centrala termica, calorifere, conducte), avarierea acoperisului locuintei din cauza furtunilor sau caderii crengilor, copacilor, grindinii, ploii toren?iale, avarierea usilor exterioare (inclusiv blocarea) si a geamurilor/ferestrelor exterioare, deteriorarea, furtul, pierderea sau uitarea cheilor de acces in interiorul locuintei.

In cazul daunelor mici, in valoare de maxim 2.000 lei, provocate de apa de conducta sau produse in baza raspunderii civile fata de terti, plata despagubirilor se face in maxim 3 zile de la data avizarii daunei.

My Home cu asistenta la domiciliu prin Allianz-Tiriac

Toate cele trei pachete de asigurare facultativa a locuintei My Home (Confort, Extra, Max) beneficiaza de servicul de asistenta la domiciliu.  
Prin intermediul Centrului de Asistenta, compania angajeaza prestatori de servicii si va trimite specialistul potrivit pentru efectuarea reparatiilor de urgenta (instalator, geamgiu, dulgher, tinichigiu, electrician, lacatus sau tamplar).  

Allianz-Tiriac suporta costul serviciilor de asistenta in limita sumei asigurate pentru un eveniment, iar asiguratul va plati diferenta aferenta pieselor de schimb si a lucrarilor/reparatiilor suplimentare, daca este cazul. 
 


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Asigurari


Pandemia n-a pus bete in roate vanzarii de polite RCA
Pandemia n-a pus bete in roate vanzarii de polite RCA

In primele 9 luni ale anului, piata RCA a fost caracterizata de o crestere cu 4% a valorii primelor brute subscrise, in vreme ce prima medie anualizata a scazut cu aproximativ 1% fata de trimestrul al treilea din 2019.

23 Decembrie 2020 | Asigurari

SAL-Fin, o alternativa reala pentru soferii nemultumiti de despagubirile RCA
SAL-Fin, o alternativa reala pentru soferii nemultumiti de despagubirile RCA

Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar Non-bancar (SAL-Fin), organism creat în interiorul ASF, poate aduce pe aceeasi lungime de unda pretentiile pagubitiilor RCA cu oferta asiguratorilor.

17 Decembrie 2020 | Asigurari

Asigurarea de raspundere civila nu e doar pentru masini
Asigurarea de raspundere civila nu e doar pentru masini

Companiile de asigurari ofera asigurari de raspundere civila pentru persoane fizice in cazul unor daune produse tertilor, fie ca acestia sunt chiriasi, proprietari, pietoni loviti de biciclisti etc, in ideea ca un simplu “pardon, scuzati” poate fi de multe ori insuficient.

7 Decembrie 2020 | Asigurari

Uniqa Asigurari: Informatii cheie despre asigurarea RCA
Uniqa Asigurari: Informatii cheie despre asigurarea RCA

Uniqa este una dintre societatile autorizate sa vanda asigurari RCA. Conso iti prezinta cele mai importante aspecte pe care sa le ai in vedere la cumpararea unei polite.

29 Noiembrie 2020 | Asigurari

Mai multe articole

GHIDURI


Asigurari RCA

Polita de asigurare pentru raspundere civila auto (RCA) este obligatorie pentru posesorii de autoturisme. Prin intermediul ei, se acorda despagubiri pentru prejudiciile produse prin accidente, din culpa soferului care a condus autovehiculul. Totul despre RCA, limite de despagubire, valoarea despagubirilor, ce faci in caz de accident, bonus-malus si

Asigurari de viata

O asigurare de viata este o modalitate de a ne proteja financiar, pe noi sau familia noastra, in cazul producerii unor riscuri specifice, in schimbul platii unei prime de asigurare. Care sunt riscurile acoperite, cine are nevoie de o asigurare de viata, avantaje si exceptii in Ghidul complet Asigurari de viata.

Inapoi sus