top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

Scor: 2 | 181 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Raiffeisen Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M TMARIUS TRIFESCU
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    In anul 2007 am luat un

    In anul 2007 am luat un credit pentru nevoi personale in euro si cu toate ca euriborul a scazut la aproape 1% aceasta banca a marit cu 2procente dobanda. Dupa aproape trei ani si o sesizare pe email nu am reusit sa obtin nici un fel de reducere de dobanda si cu toate ca nu am nici un fel de intirziere la rate am ajuns la concluzia ca mai bine nu le mai platesc deloc pana nu isi reconsidera pozitia.

    26-08-2010

    I CIoan Constantin
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Comisionul de gestionare

    Comisionul de gestionare credit calculat la valoarea initiala este legal? pentru ca de normal nu mi se prea pare si desi am intrebat in mod explicit cum de in fiecare luna ramane acelasi comision si de ce nu se calculeaza la valoarea ramasa, mi s-a spus ca este politica fimei.

    09-07-2010

    P APetre Anghel
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Feriti-va de contractele

    Feriti-va de contractele de credit de la Raiffeisen! Eu am contractat unul, in care comisionul de administrare a fost impus la un anume procent din valoarea initiala creditului (fata de valoarea ramasa de plata cum ar fi fost corect, si cum este la toti ceilalti de altfel. Astfel, chiar daca astazi creditul este aproape achitat, am ajuns sa platesc 15 euro in contul creditului si 45 ca si comision de administrare! Nu faceti greseala mea!

    09-07-2010

    M VMariana Velea
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Va sesizam in urma cu 1

    Va sesizam in urma cu 1 luna si ceva faptul ca, in urma rambursarii anticipate, costurile cu comisionul de administrare nu a fost redus corespunzator. Cu ajutorul echipei dvs. am reusit sa semnez acum 2 sapt actul aditional care remediaza acesta situatie. Voi recomanda cu incredere acest site. Apreciez promptitudinea cu care am fost contactata de reprezentantii dvs (max 2 zile de la postare). Ma bucur ca exista si astfel de site-uri! Multumesc pt ajutor!

    24-06-2010

    P APetre Anghel
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    In 2008 am contractat un

    In 2008 am contractat un credit si regret ca nu am fost atent asupra unei exprimari din contract, petru care acum platesc aiurea. Comisionul de administrare este exprimat ca procent din suma initiala! Astfel, dupa ce am achitat in avans aproape 7000 de euro din cei 10 000, platesc in rata aproximativ 15 euro si 45 de euro comisionul de administrare! Ar trebui sa merg in instanta, dar nu am nici timp nici bani. Nu cred ca este corect sa imi ia un comision de administrare pe suma initiala, ci pe cea ramasa, deoarece aceea este suma reala pe care ei o administreaza! Deci, nu faceti ca mine! Nu semnati contracte cu comisioane pe suma initiala, ci doar pe cea ramasa de rambursat!!! De asemenea, am observat ca in majoritatea contractelor de credit anul bancar este de 360 de zile. Daca verificati modalitatea de calcul reala a dobanzilor, veti vedea ca se calculeaza zilele reale, adica 365! Asta inseamna ca pentru 5 zile, se incaseaza din partea bancii o dobanda "furata" din contract!

    23-06-2010

    N ONICOLAE OANA
    Credit imobiliar de la Raiffeisen Bank

    Credit ipotecar CASA TA

    Credit ipotecar CASA TA la Raiffeisen Bank Subsemnatul Nicolae Oana, cod1**********, va sesizez urmatoarele: Sunt beneficiarul unui credit ipotecar perfectat la data de 06.12.2006 cu Raiffeisen Bank sucursala Piata Victoriei, prin care am imprumutat suma de 335.602,84 CHF (echivalentul a 205.000 eur), in scopul achizitionarii casei in care am domiciliul, impreuna cu sotia, (57 ani), pensionara pe caz de boala din 2002, handicapata neuro psihic, mama mea, (83 ani) pensionara si fiica noastra, (24 ani) masterand. In luna ianuarie 2009 mi-am pierdut serviciul, firma unde lucram intrand in insolventa si apoi in faliment. Toate incercarile de a ma reangaja (peste o suta de aplicari pe site-urile de specialitate) au fost sortite esecului, probail din cauza varsei (59 ani), crizei economice si restrangerii activitatii in domeniul economic. Deasemenea incercarile de a desfasura un business propriu (in domeniul profesiei) nu au avut succes. Am fost respins si de la somaj. In luna martie 2009 am facut prima solicitare de reesalonare a creditului care s-a soldat cu o propunere de act aditional din partea bancii, care mi s-a parut inacceptabila: o scutire de trei luni, neinsotita de grafic de rambursare, dupa care dobanda urma sa creasca. In tot acest timp, pentru a-mi dovedi buna credinta, am continuat sa achit rata creditului (ehivalentul a 2400 eur/luna), din rezervele financiare pe care le aveam; negasind alte solutii de continuare a platilor, am decis sa scot casa la vanzare, in ideea rambursarii anticipate a creditului devenit nesustenabil, din caza lipsei resurselor financiare si nerentabil din cauza aprecierii exagerate a cursului CHF in raport cu leul si euro; aceasta a condus la constatarea ca, dupa 3 ani si jumatate, in care am rambursat echivalentul a aprox 90.000 euro, soldul ramas de rambursat, fara dobanzi, sa fie aproximativ egal cu cel de la data obtinerii imprumutului: 190.000 eur fata de 205.000 eur cat reprezenta creditul initial. Deoarece rezervele mele banesti s-au epuizat, pe 02.06.2010 am notificat banca cu faptul ca voi mai putea achita doar rata din luna iunie 2010, ca am scos casa la vanzare si am cerut suspendarea platilor din contul capitalului pt 12 luni cu o dobanda zero pentru perioada suspendarii, conform recomandarilor ARB. Raspunsul bancii (materializat printr-un act aditional) a ocolit solicitarea, propunandu-mi printr-un draft generalist, neadecvat si neparticularizat o reducere a dobanzii pentru un an, urmand sa platesc 12 luni in loc de 6,4%-1% si o suma lunara cu cca. 30% mai mica decat cea actuala (2401 CHF in loc de 3323 CHF), in conditiile in care disponibilitatea mea financiara este zero, cu presiunea de a semna pe loc, fara a putea reflecta asupra noilor conditii. Refuzand sa semnez am cerut explicatii, enumarand nelamuririle si dubiile induse de neasteptata propunere, carora ofiterul de credit nu le-a putut da raspuns. In aceste conditii am cerut o intalnire (audienta la un manager (jurist) al bancii, cerere pentru care nu am primit nici pana azi un raspuns. In aceeasi sesizare solicitam explicatii asupra modului de stabilire a marjei bancii de 11,50 %; (ea mi-a fost adusa la cunostinta pentru prima oara prin draftul de aditional ramas nesemnat din anul 2009), de asemenea intrebam de ce, dupa perioada de gratie, dobanda urma sa creasca de la 6,4% la 8,72%?. A urmat un alt act aditional remis pe data de 15.06.10, prin care mi se acorda, in sfarsit, o perioada de gratie de 6 luni cu dobanda zero si cam atat. Toate celelalte intrebari si solicitari au ramas fara raspuns, clarificare sau argumentatie. Rata dobanzii post perioada de gratie a scazut fata de propunerea anterioara, dar o depasea din nou pe cea actuala. Refuzand din nou de a semna, bineinteles ca am reiterat solicitarile anterioare. Plin de desconsiderare, raspunsul bancii (sosit rapid, peste 3 zile) a fost un nou aditional absolut identic cu precedentul, care, la fel ca si cele anterioare incalca (eludeaza) sau nu aplica aidoma, prevederile Art. 93 paragrafele b; c; e1; g1; g2; g3; h si j din OUG 174/2008, precum si pe cele ale OUG 50/2010 referitoare la comisionul de rambursare anticipata, intrata deja in vigoare la data publicarii in MO 389/11.06.2010. Alaturi de cele mai sus sesizate doresc sa reclam urmatoarele: Desi prevederile OUG 174/2008 opereaza de la data de 27.11.2008, cand a aparut in MO 795, (Art. 93), cresterea dobanzii pe care banca a operat-o pe data de 06.02.2009 (de la 5,9% la 6,4%, vezi poz. 25 din graficul de esalonare de la contractul initial din 06.12.2006), nu mi-a fost notificata (explicata, sustinuta si argumentata), desi, cu un an inainte, cand legea nu prevedea expres, banca mi-a notificat scris majorarea de dobanda de la 4,9% la 5,9% (vezi acelasi poz.13 din acelasi grafic). De asemenea nu mi-a fost inmanat un nou grafic de esalonare rezultat din respectiva crestere a dobanzii. (atasat: notificare crestera dobanda 2007) Fata de cele relatate va rog sa-mi spuneti ce as mai putea face. Desi cele 6 formulare de sesizare sunt depuse succesiv in banca, cu numere de inregistrare, am notificat si conducerea Reiffaisen Bank cu aceasta reclamatie de ordin general, insotita de toate actele doveditoare si aditionalele propuse. Deoarece Biroul Restructurare Credite m-a informat telefonic ca ei nu au timp pentru a explica asemenea amanunte si ca, deoarece nu am acceptat variantele propuse, cererea ramane nesolutionata, urmeaza a ma adresa si justitiei, considerandu-ma desconsiderat, nedreptatit, inselat in asteptari si nemultumit intr-o relatie lipsita de transparenta dintre doi parteneri de afaceri (client bun platnic si de buna credinta / prestator de servicii financiare de prestigiu), ai UE anului 2010.

    22-06-2010

    G MGheorghe Mira
    Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua, Ma numesc Mi

    Buna ziua, Ma numesc Mira Gheorghe,cnp 16109********,domiciliat in sat Scurtu Slavesti, comuna Scurtu Mare, Judetul Teleorman. Pana de curand am fost posesorul unui card de credit Raiffeisen Bank. Saptamana trecuta am obtinut un credit la o alta banca. Banca respectiva mi-a refinantat si cardul de credit de la Raiffeisen Bank si mi-a trebuit o dovada ca s-a inchis contul respectiv.Am mers la Sucursala Teleorman,iar angajatele Stanciu Mirela, Balan Nicoleta, Ghenea Georgiana m-au plimbat ca pe o minge de la una la alta, mi-au zis ca sunt batut in cap ca nu inteleg ca tranzactia se va face intr-o luna, si mi-au zis sa nu le mai deranjez cu prostiile mele. Intr-un final am mers in agentia Alexandria si contul mi-a fost inchis. Reclam aceasta situatie dorind sa fac cunoscut comportamentul oribil al angajatelor Raiffeisen Bank, Sucursala Teleorman.

    01-06-2010

    G FGin Florin
    Cont curent de la Raiffeisen Bank

    Din 2009 au crescut la 3

    Din 2009 au crescut la 30 lei lunar cost de administrare cont persoane juridice. La mai multe banci concurente in aceleasi conditii costul e 5 lei lunar, sau 11 lei lunar.

    30-05-2010

    C CCristina-Maria Calciu
    Descoperit cont de la Raiffeisen Bank

    Am un overdraft pe cardu

    Am un overdraft pe cardul de salariu la aceasta banca.In martie 2010 am fost transferata de la o firma la alta, respectiv pe 1 martie a fost ultima zi de lucru la firma precedenta iar pe 3 martie prima zi de lucru la actuala firma, ambele firme facand parte din acelasi grup/holding.Prima firma la care am lucrat, vira salariul direct prin Raiffeisen, firma actuala vireaza salariul prin BRD DAR, am solicitat celor de la contabilitate sa mi se vireze salariul in acelasi cont de Raiffeisen tocmai pt a nu avea probleme cu acest overdraft. In luna aprilie,cand mi s-a virat salariul nu am avut absolut nici o problema insa, in luna mai mi s-a blocat contul FARA SA FIU ANUNTATA! De pe data de 10 mai cand mi s-a blocat contul si pana in prezent, am tot umblat sa imi rezolv problema pierzand TIMP si BANI pe telefoane. Am sunat la centrul de colectare unde stateam cate 30 min la tel si unde de fiecare data mi se spunea altceva. Pe 13 mai cand am sunat IAR la colectari mi s-a spus sa aduc o adeverinta de venit(nu mi s-a specificat ca trebuie sa fie format Raiffeisen) in orice sucursala(nu mi s-a specificat ca trebuie dusa in sucursala unde am facut overdraftul)iar cand aceasta adeverinta se va transmite (pe mail probabil) in cateva minute mi se va debloca contul.Pe 14 mai am dus adeverinta in sucursala din Liberty Center unde, in momentul in care am explicat pe scurt problema mi s-a oferit IAR!!! un nr de tel (de parca nu sunasem 3 zile la rand tot acolo)si pt ca am refuzat m-au poftit la un birou unde mi-au spus ca vor trimite pe mail adeverinta si ma vor suna. Bun...se facuse seara si nimeni nu a sunat asa ca am sunat la un nr de tel de pe site Raiffeisen pt reclamatii,am vortbit cu un domn foarte amabil care m-a linistit spunandu-mi ca se va rezolva si ca o sa ma sune luni 17 mai.Luni 17 mai am mers in sucursala din magazinul Unirea unde am explicat DIN NOU problema... acesta m-a rugat sa astept si s-a dus intr-un birou si a sunat la colectari si m-a chemat apoi sa vorbesc la tel sa explic a mia oara problema mea.Mi s-a spus la tel ceva de un nou contract de overdraft.. si doamna de la tel mi-a spus sa i-l dau pe domnul din banca la tel sa ii spuna ce acte imi trebuiesc.. Acesta a vorbit, apoi mi-a luat buletinul sa faca o copie, iar cand s-a intors si fara sa imi zica de acele acte m-a trimis in sucursala I.C.Bratianu(asta ca sa nu isi mai bata capul cu mine)pt ca acolo am facut overdraftul.Am mers in Bratianu si acolo am intalnit cei mai nepriceputi dintre colegii dvs. sincer nu stiu cum i-ati angajat.Se intrebau intre ei cum sa procedeze.. au trimis si ei un mail si la fel asteptau raspuns.Am stat o ora in aceasta sucursala fiind total ignorata! Inainte sa plec am cerut o copie dupa contractul meu de overdraft pt ca atunci cand l-am facut mie nu mi s-a dat aceasta copie.Mi-au spus ca dureaza foarte mult sa imi dea aceasta copie asa ca am cerut un contract necomplectat care mi s-a dat dupa lungi asteptari.Pe 18 mai am revenit la cei din Bratianu cu adeverinta pe formatul Raiffeisen, fisa fiscala si adeverinta doveditoare precum ca cele 2 firme unde am lucrat/lucrez fac parte din acelasi grup. Am fost repezita cu "nu se mai poate face nimic pt dvs, trebuie sa achitati overdraftul cat mai repede".Le-am explicat ca nu pot achita pt ca nu imi permit si daca nu se mai poate prelungi overdraftul macar sa mi se acorde o plata in rate.Mi s-a oferit in scarba un contract pt solicitare platii in rate si mi s-a spus sa sun IAR la colectari pt a mi se comunica nr de rate.Le-am spus ca nu mai am de unde sa sun pt ca o saptamana la rand am tot sunat cate 30 min.. iar ei m-au trimis la telefonul direct din sucursala din magazinul Unirii(telefon care nici nu avea legatura cu colectarile). Am mers la Unirii si am vb cu o doamna de acolo care m-a dus intr-un birou pt a vb la tel.La tel cei de la colectari mi-au spus ca se stie de problema mea si acum trebuie sa decida un superior de-al lor daca mi se prelungeste overdraftul sau nu si o sa fiu contactata telefonic, cand ? asta nu mai stiu!!! Peste tot am mentionat ca daca nu mi se deblocheaza salariul o sa fiu in imposibilitatea de a plati cardul de cumparaturi care a intrat in penalizare de pe 17 mai. Azi 19 mai am fost sunata de la colectari dar nu pt rezolvarea problemei ci pt a fi intrebata cand platesc cardul de cumparaturi,am explicat din nou problema iar doamna de la colectari m-a luat pe un ton foarte dragut "imprumutati-va!!! faceti rost de bani!!!" DE UNDE ?!?!!?!? Ma duc sa fur? Sau cresc banii pe strada si eu nu stiu? In acel contract de overdraft scrie ca aveti dreptul sa imi blocati contul daca nu am minim 10% din suma ori eu am avut lunar mai mult de 10% si in afara de asta trebuie SA MA ANUNTATI !!! Practic va incalcati prevederile contractuale si va bateti joc de noi CLIENTI!!! Este penibil sa umblu de 9 zile pe drumuri dupa banii mei si este si mai penibil faptul ca aveti angajati nepregatiti care se sfatuiesc unul pe altul ce sa faca!!! Problema mea se putea rezolva in maxim 2 zile daca aveati un personal pregatit si un sistem OK..VREAU O REZOLVARE URGENTA A PROBLEMEI MELE!!!

    19-05-2010

    M VMariana Velea
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Am contractat in aug 200

    Am contractat in aug 2008 un credit de nevoi personale de 5150 eur pe 8 ani. Luna trecuta am facut o rambursare anticipata de 1900 eur, dar comisionul de administrare a ramas la 0.39% din valoarea initiala a creditului, mai exact daca inainte de rambursare plateam total rata 107 eur, din care 20 era comisionul de administrare, dupa rambursare platesc 69 euro, din care 20 comision admin.... deci costurile nu s-au redus decat in ceea ce priveste dobanda, nu si valoarea comisionului de admin... Am citit pe forum ca a mai existat un caz rezolvat cu ajutorul dvs. Va rog sa ma sfatuiti ce demersuri ar trebui sa fac in acest sens. Multumesc!

    17-05-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie