top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

Scor: 2 | 181 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Raiffeisen Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A GAlexandru Gavrila
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Banca comunista, procedu

    Banca comunista, proceduri idioate, dosarul se misca ingrozitor de greu, se leaga de absolut toate detaliile nesemnificative, te pune sa refaci declaratii notariale numai pt. omisiunea unui singur cuvant, si mai rau de atat, pe perioada refacrii intregul proces de evaluare este blocat!!! Daca ofiterul care se ocupa de dosarul tau lipseste 2 zile, dosarul tau este blocat, nu au personal de backup, care sa se inlocuiasca unul pe altul. Daca directoarea de agentie nu este in agentie, documentele nu pot fi semnate de altcineva, deci iar se pierde o zi sau mai multe... Pe birourile din agentie, se afla informatii mincinoase despre optiunile contului curent. De ex., caz concret cu optiunea eficient, sau dinamic, nu mai stiu care, unde scrie foarte clar ca dobanda este de (fix) 5% pt. soldul contului, si nu de "pana la 5%"!!! Asta este foarte grav, macar sa fi pus o steluta acolo, ceva... Desi au gresit numele beneficiarului unui card, din vina lor, nu se poate sa-mi elibereze un nou card si sa mi-l schimbe pe cel vechi in agentie. Procedurile lor idioate spun ca trebuie sa predau cardul gresit in agentie, si abia dupa aia incep emisiunea unui nou card, deci cam o saptamana stau fara a putea utiliza cardul, desi comisioanele de utilizare lunare merg in continuare. Imi opresc 4 RON in fiecare luna, la virarea salariului, din cauza ca firma are cont la alta banca!!! Si cica acest comision nici macar nu este retinut de ei, ci de Transfond. Totusi, daca eu fac transfer interbancar, imi ia comision numai la banca de la care trimit, nu si la banca unde ajung banii, asa ca acest comision mi se pare hotie pe fata!!! Nu mai continui, caci sunt prea multe aspecte, imi vine sa-mi iau dosarul de credit si sa merg la alta banca, deoarece dobanda ceva mai mica de la RZB este compensata de comisioane peste comisioane, ce anuleaza acest avantaj.

    17-02-2011

    NAN.A.
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua. O sa va poves

    Buna ziua. O sa va povestesc acum experienta mea cu aceasta banca. Doresc sa achizitionez un apartament intr-un imobil nou. Pentru aceasta mi s-au cerut foarte multe acte pe care le-am dus. In mod abuziv s-a cerut adaugarea la antecontract cota-parte din drumul de acces, desi am aratat ca imobilul are casuta postala si tot ce mi s-a mai cerut. Specific ca altui promitent Cumparator din acelasi imobil tot cu aceeasi banca nu i s-a cerut. Deci se pare ca nu este obligatori. De asemenea dupa ce am dus evaluarea am fost informata ca trebuie sa aduc extrasul din nou, evident la cateva zile dupa. Am adus extrasul o saptamana mai tarziu am fost informata ca trebuie sa readuc adeverinta. Am adus-o .. Acum surprize surprize... Certificatul energetic adus de 2 saptamani este inclomplet. Nu se precizeaza ce anume trebuie adaugat. Si surprize surprize din nou: expira extrasul din cartea funciara si va trebui readus. Si da, acum trebuie 2 si pentru drumul de acces si pentru apartament. Si inca nu se stie daca sunt toate actele in regula. Ofiterul de credit imi spune ca nu ii raspunde centrala la email. SI cu asta basta! Si acum stau in plop cu el... procedura e pornita de vreo 2 luni si o perioada (sarbatorile) a fost tergiversata si de noi pentru ca nu am apucat sa facem evaluarea . Dar sunt nemultumita ca mi se spune cu taraita ce acte sa aduc. Nu mi se explica clar si la timp ce imi lipseste si am fost obligata sa pun in antecontract cota-parte din drumul de acces. Proprietarul este nerabdator, eu trebuie sa scot alti bani din buzunar pentru prelungire antecontract si alte extrase. Deci nu recomand nimanui Raiffeisen Bank.

    04-02-2011

    A IAndrei Ionescu
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Functionarii din agentie

    Functionarii din agentie au fost foarte binevoitori. In schimb procedura este foarte lenta si de-a dreptul stupida. De exemplu, desi extrasul de carte funciara este valabil 15 zile, iar validarea finala dureaza 2 zile (in norme), pentru a obtine avizul juridic (pasul anterior validarii finale), extrasul trebuie sa aiba cel mult 7 zile. Orice intarziere la Cartea Funciara poate sa va fie fatala, caci data este cea a depunerii cererii, nu cea a eliberarii. Au mai fost si alte faze, de genul "azi e 23 decembrie, nu mai e nimeni la centrala", de ajunsesem sa cred ca n-o sa mai am dosarul trimis la fond pana pe 31 decembrie.

    01-02-2011

    C FCristian Fatu
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Avem dosarul depus dosar

    Avem dosarul depus dosarul pentru Prima casa de 2 luni la Raiffeisen. De 3 ori au mai cerut alte acte. De fiecare data intrebam, mai trebuie alteceva? Raspunsul lor nuuu, asta e tot! Pana cand se trezeau ca de fapt lipseste un act; 3 extrase de carte funciara depuse pana acum. Suntem dusi cu zaharelul in fiecare zi. Preaprobarea am primit-o si mereu dosarul este la aprobat...Au trecut 2 luni si dosarul nu a plecat la fond inca. Si azi este data de 29 decembrie, riscam sa nu ajunga pana pe 31 decembrie si in cazul acesta chiar nu stiu ce o sa ne facem avand in vedere ca FNG a declarat ca analizeaza doar dosarele primite pana pe data de 31 decembrie 2010. Consilierul de credite a plecat in concediu fara sa aiba bunul simt sa ne anunte ca nu va fi de gasit, fara sa ne spuna de faptul ca dosarul trebuie sa ajunga la fond pana la sfarsitul anului ca sa ne incadram in bugetul aprobat pe anul acesta, si fara sa ne spuna clar care este stadiul dosarului. Suntem in aer cu creditul. In apartament am investit bani si nu mai putem da inapoi, iar antecontractul expira la sfarsitul lui ianuarie. Proprietarul nu mai are rabdare si daca ii mai spunem ca mai trebuie un extras de carte funciara sau un act cred ca explodeaza. Ne puteti sfatui cum putem sa facem sa ii obligam sa se ocupe de dosar? Si sa ajunga dosarul la fond in timp util? Am facut la ei o sesizare scrisa, dar din ce stiu au termen de raspuns 30 zile, deci nu prea imi pun sperante ca se rezolva ceva. Ca si venituri suntem ok, evaluarea e ok, au toate actele. Chiar nu gasesc nicio scuza pentru faptul ca dosarul sta degeaba la ei decat incompetenta. Multumim

    29-12-2010

    D NDaniela Negru
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Am depus in data de 07.0

    Am depus in data de 07.09.2010 la sediul sucursalei Raiffeisen Giulesti actele necesare unui credit ipotecar prin programul "Prima casa". Dupa 3 saptamani am primit aprobarea de a demara urmatoarea etapa dat fiind faptul ca ne incadram la suma necesara achizitionarii unui apartament. Dupa semnarea antecontractului de vanzare-cumparare, un exemplar al acestui antecontract a ajuns in sucursala Raiffeisen Bank Giulesti, mai exact in data de 19.10.2010 prin intermediul Kiwi Finance . Acest lucru mi s-a confirmat si telefonic de catre consilierul bancii, reprezentanta sucursalei Giulesti, specificandu-mi de asemenea ca asteapta si evaluarea impreuna extrasele de carte funciara. In data de 22.10.2010 am depus aceste acte la sucursala bancii si mi s-a adus la cunostinta ca urmeaza sa fie analizat dosarul urmand ca in perioada imediat urmatoare sa ni se dea raspunsul final, iar mai apoi acest dosar sa mearga la FNGC. In urmatoarele 7 zile nu am primit niciun telefon. De aceea am luat legatura din nou cu consilierul bancii, in jurul orelor 15.00, si am aflat cu stupoare ca dosarul era respins pentru completare. Mai exact se cereau urmatoarele: "sa se completeze antecontractul de vanzare-cumparare cu nr. CF si nr. cad. al apartamentului, precum si cu nr. cad si CF-ul terenului aferent; sa se prezinte extras de CF pentru drumul de acces; extras de CF nr. 8241". Am incheiat un act aditional cu completarile necesare, iar in urmatoarea zi l-am depus imediat la banca, avand totusi o obiectie cu privire la extrasele de carte funciara care erau inca in termenul legal. Consilierul bancii mi-a specificat ca intr-adevar nu mai sunt necesare, deoarece s-a rezolvat aceasta problema si nu mai trebuie sa depun extrasele de carte funciara. La diferenta de cateva zile m-a sunat din nou si mi-a cerut extrasele pentru ca de data aceasta expirasera. M-am conformat si au trecut din nou inca 6 zile pana aceste etrasele au iesit si au ajuns la banca. Timp pretios de altfel pentru mine tinand cont ca au mai fost amanari anterioare si destul de tardiv venita informatia pentru a putea preintampina alte probleme. In aceasta perioada de asteptare a extraselor mi s-a adus la cunostinta ca au expirat si adeverintele de venit. Le-am prezentat ulterior bancii in aceeasi zi cu extrasele, mai exact pe data de 10.11.2010. De data aceasta consilierul bancii m-a asigurat ca voi primi raspunsul final si ca se pregateste dosarul de plecare la FNGC. Insa la 2 zile am fost sunata sa prezint si dovada platii cu toate ca antecontractul fusese depus din data de 19.10.2010 (mai exact pe 12.11.2010). Intarziere nejustificata zic eu, pentru acest lucru, din nou am batut pasul pe loc. Am trimis in aceesi zi extrasul dupa viramentul bancar aferent avasului, la sediul bancii. Incepand cu data de 15.11.2010 am sunat zilnic la doamna consilier al bancii care imi spunea de fiecare data ca nu are informatii despre dosarul meu si sa astept raspunsul final. Am sunat din nou si in dimineata zilei de 18.11.2010 si mi s-a specificat acelasi lucru, ca totul este in regula, ca dosarul este complet si ca trebuie sa astept raspunsul final. La diferenta de cateva ore am fost sunata si mi s-a transmis ca dosarul este incomplet. De data aceasta evaluarea nu corespundea exact cu formatul bancii si ni s-au solicitat cateva modificari, chiar daca dosarul de evaluare a fost depus in data de 22.10.2010 si mi se specificase ca dosarul era complet, iar evaluarea a fost facuta de unul din evaluatorii agreati din lista. Completarile aferente acestei cereri au fost depuse in aceeasi zi la banca. Vreau sa specific in mod expres ca noi, chiar daca am colaborat cu Kiwi Finance datorita faptului ca au aparut probleme cu dosarul de credit, in paralel tineam legatura permanent cu consilierul bancii, deci orice precizare cum ca acest intermediar ar fi ingreunat bunul mers al lucrurilor nu este relevanta tinand cont de intarzierile si omiterea unor probloeme aparute in analiza si de implicarea mea. In urma acestor intarzieri dosarul inca nu a plecat la FNGC, extrasele cu siguranta vor expira din nou, iar eu voi avea si alte zile de asteptare, timp pretios pentru mine tinand cont ca pe data de 17 decembrie antecontractul imi va expira si este foarte posibil ca eu sa pierd avansul.

    19-11-2010

    C ICatalin Ignat
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua, Am sa va pov

    Buna ziua, Am sa va povestesc experienta mea de pana acum referitoare la programul guvernamental “Prima Casa”. Am depus cerere de creditare pe la jumatatea lunii august 2010 iar in aproximativ 2 saptamani am primit raspunsul ca sunt eligibil pentru acest program. Am gasit imobilul pe mult dorit, am asteptat in jur de 10 zile pana a iesit cadastru si intabularea dupa care am prezentat actele imobilului la banca. Dupa alte 2 saptamani am primit alt accept de a chema un evaluator agreat de catre banca. In 2 zile deja s-a trimis si raportul de evaluare catre banca. Intre timp consiliera de credit isi aduce aminte ca mi-a expirat adeverinta de salariu si trebuie alta (adeverinta expirase de multe zile dar mi-a spus acest lucru cand a trebuit sa trimita din nou in central nu stiu ce acte). In ziua in care m-a anuntat ca a expirat adeverinta de salariu i-am adus alta! Subliniez, in aceeasi zi i-am adus-o. La cateva zile isi constata ca extrasul de carte funciara a expirat (cu toate ca eu am intrebat de multe ori daca este nevoie sa aduc altul sa poata avea timp si vanzatorul sa depuna cererea). Ma duc repede la ANCPI cu vanzatorul sa depuna cerere de extras de carte funciara. Cu umilinte pe la cozi si functionari reusesc sa il obtin in aceeasi zi contra sumei de 100 lei (taxa de urgenta). Ca doar ne grabeam si eu si banca (cel putin asa credeam eu, ca ambele parti se grabesc) sa trimita mai repede dosarul la fond. Am depus tot in aceeasi zi la banca extrasul de carte funciara. Cateva zile a fost din nou tacere…… Dupa ce banca a primit de la evaluator raportul, la doua saptamani ma suna consiliera sa imi spuna ca in antecontract nu a fost trecut numarul cadastral si numarul cartii funciare + suprafetele (in gandul meu “of my god! Dupa atatea saptamani in stand by te trezesti ca mai trebuie un act additional?pana acum ce ai facut? Pe acel antecontract nu s-a uitat nimeni pana astazi?”); Ma duc la notara, era in concediu, ma duc la primul notariat pe care il intalnesc in cale si ii spun ca vreau sa ma ajute, ma refuza, ma duc la alt notar, ma refuza si acela pe motivul ca actul aditional trebuie facut doar de notara in fata careia s-a incheiat si antecontractul. Sun la banca si imi confirma faptul ca acest act aditional se poate face la orice notariat. Sun la agentia imobiliara care s-a ocupat de tranzactie si care m-a dus initial la notara care acum se afla in concediu si incep sa tip la ei sa imi faca rost de notar. Se rezolva pana la urma si aceasta problema iar in aceeasi zi le duc celor de la banca si acest act aditional. Dupa doua saptamani de la trimiterea raportului de evaluare s-au trezit ca evaluatorul a gresit-o; in loc de “Aleea….X” , scria “Strada….X”. In fine, raportul a fost corectat in aceeasi zi si retrimis catre banca. Dar vreau sa subliniez un aspect aici: tot eu am rezolvat problema cu evaluatorul in loc sa o faca banca; consiliera m-a sunat si m-a rugat sa ii dau numarul evaluatorului, i-am dat numarul lui dar acesta nu putea trimite raportul corectat decat a doua zi. L-am sunat eu personal pe evaluator si l-am rugat sa ma ajute in aceasta situatie ca e urgent. S-a intors omul la birou intr-o ora si a corectat raportul iar in secunda doi l-a trimis catre banca. O zi mai tarziu ma suna din nou consiliera sa imi spuna ca declaratia pe propria raspundere prin care eu sustin ca nu am detinut si nici nu detin imobile pe numele meu a fost gresita (pana acum nimeni nu a vazut acea declaratie ca este gresita?). Ma duc iarasi la notariat, dau alta declaratie, o aduc la banca in aceeasi zi. Dupa toata alergatura asta, consiliera imi promite ca va trimite la fondul de garantare dosarul. Si asa ma amana de cateva zile….ba ca diseara se trimite dosarul, ba ca maine dimineata…tot asa. Foarte frustrant pentru mine care in tot acest timp am fost dezinformat de catre banca, termenele lasate de ei de 1 zi se prelungeau in saptamani iar acum nu mai pot crede nimic din ceea ce imi spune Raiffeisen Bank. Cererea de credit a fost depusa la ei la jumatatea lui august. Suntem in 18 noiembrie ! Inimaginabil ! Oare ii pasa cuiva de banii si de sanatatea mea ? Consiliera de credit imi spune ca la fondul de garantare va sta dosarul cu siguranta vreo 3 saptamani! Cum asa ? Eu citesc forumuri zi de zi, citesc articole despre prima casa, opiniile celorlalti clienti ale altor banci si spun ca in maxim 8 zile fondul de garantare isi das au nu acceptul. Sa mai precizez si faptul ca atunci cand am fost la banca sa depun cererea de credit, consiliera mi-a spus ca in maxim o luna ma mut in casa noua ? Daca m-as fi luat dupa spusele dansei as fi pierdut 5000 euro cat ai zice peste pentru ca banca nici nu ar fi apucat sa verifice actele intr-o luna. Este frustrant faptul ca vanzatorului ii spui practic ceea ce ti-a spus banca….ca intr-o luna se rezolva iar apoi constati ca l-ai mintit pe vanzator pentru ca altii la randul lor te duc cu vorba. Daca as fi stiut cat este de greu sa beneficiez de acest program nu m-as fi bagat in toata povestea asta care ma distruge psihic avand in vedere faptul ca cei 5000 euro numai eu stiu cum i-am strans iar banca nu stie cum sa mai umble in bugetul meu cu tot felul de refaceri de documente si termene verbale nerespectate. La cine sa ma plang ? Singura cu care pot discuta este consiliera, daca sun in central sa intreb care este stadiul dosarului meu ma trimite la sucursala. De la sucursala primesc acelasi vesnic raspuns “nu stim, asteptati, va sunam noi”. Am 24 de ani si chiar imi doresc sa imi fac un viitor in tara aceasta, sa imi implinesc visul de a avea casa mea dar cand vad ca pana si bancile se comporta ca niste functionari de la stat atunci cand ma duc sa imi platesc impozitul pe masina imi vine sa cred ca nimic nu pot realize aici, in Romania ! Va doresc tuturor sa nu treceti prin birocratiile prin care am trecut eu si va doresc sa dati de oameni parolisti ! Succes ! Catalin Ignat

    18-11-2010

    G SGabriel Salvan
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Raiffeisen Bank

    Am dorit sa accesez un c

    Am dorit sa accesez un credit de refinantare de la Raiffeisen pentru clientii existenti, conform actualei campanii promotionale. De peste 60 de zile, nu s-a solutionat dosarul meu, saptamanal fiindu-mi cerute alte acte suplimentare, ceea ce puteau sa-mi ceara la inceput. Iar datorita acestor intarzieri sumele trecute in adresa de refinantare de la alta institutie bancara si-a depasit termenul, eu fiind raportat la Biroul de Credit cu restanta pentru care trebuie sa platesc dobanzi suplimentare, plus taxa de evaluare imobil si altele pe care le-am platit la cererea celor de la Raiffeisen, iar intr-un final sa-mi spuna ca acesta este motivul pentru care nu se solutioneaza inca dosarul, atata timp cat sumele apar la BC. Toate aceste restante sunt datorita faptului ca cei de la Raiffeisen nu dau dovada de profesionalism, desi pe adresa de refinantare este trecut termenul de 30 zile, in care ei trebuie sa refinanteze suma respectiva sau sa dea un raspuns negativ pentru a fi realocata ca plata, titularului de cont. Am crezut ca este o banca serioasa, dar vad ca au multi necalificati in interior, care nu prea au legatura cu domeniul. Ma simt nevoit sa-mi inchid contul de la Raiffeisen si sa caut o banca serioasa.

    11-11-2010

    G Tgheorghe teasa
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Am facut un credit de ne

    Am facut un credit de nevoi personale in urma cu 2 ani dar intre timp mi-au marit rata si cand am intrebat de ce nimeni nu mi-a explicat si m-au obligat sa platesc mai mult. Va rog ajutati-ma nu prea intru pe mail va rog din suflet sunati la 0767******. PS nu ma mai pot descurca sa platesc

    07-10-2010

    G PGIZELA PATAKI
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    In anul 2008 am luat si

    In anul 2008 am luat si eu un credit de nevoi personale de la Raiffeisen Bank in valoare de 5480.69 ron cu dobinda de 14.50% variabila, pe o perioada de 60 luni(5ani). Acum doua zile am mers sa semnez actul aditional si tot odata am intrebat si ce sold mai am de rambursat. Ziua urmatoare am rambursat tot creditul si mi-am inchis contul. Cind am ajuns acasa am inceput sa-mi calculez toate chitantele sa vad totusi in aceste 28 luni cit am depus si sa vad cit am economisit din faptul ca am rambursat mai repede. Socul a fost enorm de mare cind am vazut ca aproape tot atata am platit in 28 luni cit trebuia sa platesc in 60 luni. Cind am mers totusi sa vad daca nu este vreo eroare mi sa adus la cunostinta ca dobinda mi-a crescut la 16.50%. Mi s-o mai zis ca totusi am facut o economie de 1600 ron din care daca scad comisionul de administrare ajung doar la 800ron. In concluzie dobinda pe cele 32 luni ramase ar fi de 800 ron iar dobinda pe cele 28 de luni pe care le-am achitat este de 1665 ron. Eu una nu pot intelege cum se poate asa ceva iar angajati de la banca nu pot sa-ti explice absolut deloc. Te trimit de la o agentie la alta. Iar de grafic sa nici nu vorbim pentru ca toata lumea acelasi raspuns imi da ''NU AVEM ACCES LA EL"' cum se poate asa ceva?

    23-09-2010

    A CAlin Constantinescu
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua, Am luat un c

    Buna ziua, Am luat un credit de nevoi personale de la Raiffeisen pe 10 ani si am rambursat anticipat o parte din bani. In noul grafic comisionul de rambursare 0.33% se aplica la soldul initial imprumutat desi ar trebui sa se aplice la soldul ramas dupa rambursare. Am sunat la banca si mi-a spus ca comisionul se aplica la creditul imprumutat si nu la soldul ramas dupa rambursare.Va rog sa ma ajutati sa mi se calculeze la soldul ramas, asa cum este si corect. Multumesc

    21-09-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie