top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Brd

Brd

Scor: 2.1 | 131 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Brd
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    K AKegye Anita
    Card de debit de la Brd

    Nu imi vine sa cred , nici dupa o sapt n

    Nu imi vine sa cred , nici dupa o sapt nu se stie nimic despre cardul meu..sun la call center ..ei nu stiu nimic despre cardul meu. .. adica...nici ca este pe drum sau a plecat cardul de la banca centrala....o sapt ....dar...clar...e de asteptat sa intri la ghiseu 1.5% pt scoaterea de la ghiseu....rusine...furt..frauda...nu brd ci RFF ..sa sch numele pt rusine frauda si furt

    13-02-2024

    S SSimona Simona
    Credit rapid de la BRD

    Tatal meu a fost fraudat cu peste 50.000

    Tatal meu a fost fraudat cu peste 50.000 lei la banca BRD. Frauda a constata intr o pacaleala de profituri prin accesarea unor link uri ceea ce a permis fraudatorilor sa faca un credit on line in numele tatalui mei si evident sa fure toti banii din cont. Tranzactia acestei sume a fost posibila intr o singura zi. BRD dã din umeri ca nu se poate face nimic si ca unica institutie care poate face urmariri este Politia. Banii din BRD au fost transferati catre un cont fals la ING( dar ING nu se baga daca clientul nu era un cont deshis la banca). CE ESTE DE FACUT? Cum este posibil sa acordam posibilitatea hotilor sa ne praduiasca parintii. Credit on line pana la varsta de 75 de ani? Cum este posibil asa ceva?

    28-12-2023

    N DNicolai Deliu
    Card de debit de la BRD

    Frauda financiara

    Pe data de 18.05.2023 am fost victima unei fraude financiare. Aveam deschis un cont pe o platformă de tranzacșionare. În momentul în care am vrut să-mi retrag banii, am avut o discuție mai lungă cu un agent al acelei platforme, care m-a pus să instalez ANYDESK pe telefonul meu. La un moment dat , mi s-a părut ciudată discuția și am închis. Intâmplător am accesat contul meu prin YOU BRD și am observat că fusese golit. Am apelat imediat call centerul BRD pentru blocarea tranzacțiilor ( au fost 3 in 2 minute). Mai târziu mi-au spus că banii fuseseră transferați într-un cont la Banca Transilvania și că au făcut cerere de returnare. La solicitare BRD am făcut și plângere la poliție, deși le-am spus că banii au plecat din BRD, nu din buzunarul meu. De atunci am avut mai multe contacte cu BRD prin care am solicitat refacerea contului meu, deoarece cele trei tranzacții au fost efectuate fără aprobarea mea (cod pin sau amprentă). Ba mai mult, YOU BRD are setat ca maxim plați online zilnice 15000 lei. Eu am fost fraudat cu peste 31000 lei. Până acum nu am avut ca reacție din partea BRD decat un răspuns din partea d-nei director Calitate Simona Voineagu prin care îmi spune să aștept returnarea banilor de către Banca Transilvania. Încă o dată, consider că banca ar trebui să-și revizuiască măsurile de securitatea tranzacțiilor, iar în acest caz particular să-și asume responsabilitatea.

    02-08-2023

    C VCasandra Vasiliu
    Credit nevoi personale de la BRD

    Experienta total neplacu

    Experienta total neplacuta pt mine in calitate de client la BRD Magheru. Lipsa totala de profesionalism, multa indolenta, indiferenta si nepasare din partea angajatei Voicu Ana-Maria. O banca de evitat!

    22-03-2022

    O COana Ciurcanu
    Card de debit de la BRD

    Nota 1, pentru ca 0 nu e

    Nota 1, pentru ca 0 nu exista. Cea mai proasta experienta cu o banca. Am deschis un cont de debit la o sucursala, si am cerut apoi transferarea cardului la o sucursala cu un program mai prelungit, in sediul unde doream sa ridic cardul. Personalul din sucursala respectiva mi-a spus ca a inregistrat cererea si ca voi primi, cum mi s-a spus si initial, un mesaj cand pot ridica cardul. Am primit la 3 saptamani un mesaj cu atentionarea ca mai am la dispozitie 10 zile sa generez pinul cardului din aplicatie, fapt pentru care am nevoie de numarul cardului aflat pe card. Am mers apoi in sucursala unde am cerut transferul, mi s-a spus ca nu se poate afla din banca unde anume se afla cardul meu. Am sunat in call-center, unde nu e suficient sa spun datele personale, trebuie sa dau adresa sucursalei initiale unde s-a facut cererea de emitere, data, samd. Aparent, suntem mai multi cu acelasi nume, CNP si adresa la care ne-am nascut. Din call-center mi s-a spus ca nu exista nicio cerere pentru transferul cardului, acesta era, aparent, in sucursala initiala. S-a facut din nou o cerere, sper ca de data asta e... "pe bune". Am intrebat daca e legenda mesajul de atentionare ca pot ridica cardul din agentie, raspunsul fiind da. Ori stau la coada sa intreb direct la banca, desi... nu pot afla cei din banca unde e, sau sa sun din cand in cand in call-center, sa "nu ma deplasez degeaba". Din pacate, sunt obligata de locul de munca sa imi fac cardul aici, asa mai au si ei clienti. PENIBIL!

    25-01-2022

    P Apopescu adrian
    Retragere numerar de la BRD

    Vreau sa povestesc despr

    Vreau sa povestesc despre bancomat-ul BRD de la Coloseum, eram sambata la cumparaturi si trebuia sa platesc cash, am mers la atm-ul BRD ( un aparat jegos si vechi) sa scot bani, am apasat butoanele, mi-a aratat ca tranzactia este finalizate dar la final aparatul a retinut cardul. De ce? Pe ce motiv? Cu ce am gresit? Am card ING, probabil este razboi intre banci. Am sunat la call center BRD si mi s-a transmis ca....ei sunt o societate de luat bani, nu au asistenta, ei nu rezolva probleme, pe ei nu-i intereseaza nimic, ce daca e weekend si ai cosul plin de cumparaturi, cardul ramane in aparatul lor si gata. Foarte frustanta experienta, am lasat cosul plin ( dar plin) in magazin si am plecat cu coada intre picioare pentru ca m-a pus dr..cu sa folosesc bancomat BRD. Rusine! NU MAI FOLOSESC BRD NICIODATA!

    04-04-2021

    S Psirbu petru
    Card de debit de la BRD

    Problema mea e nimic pe

    Problema mea e nimic pe langa cele citite, dar totusi cred ca merita sa o spun. Mia fost spart cardul pe care aveam 60 lei, si au fost facute doua tranzactii in suma de 50 lei, dupa care ei miau blocat cardul. Am sunat la ei spunindumi ca numi pot intoarce banii, si cu toate ca ei stiu incotro sau dus banii nu au de gind sa faca nimic in privinta asta. Siguranta ,,0,, Sper ca va fos de folos.

    23-02-2021

    O SOdeta Siclovan
    Call Center de la BRD

    Cu multumiri intregului

    Cu multumiri intregului colectiv din Call Center BRD Ro - in mod special dnei Paula Emilia Buruiana - precum si personalului din sucursalele Oradea pentru promptiudinea, rabdarea si profesionalismul de care dau dovada in lucrul cu publicul. Cu dna Paula Emilia Buruiana m-am nimerit de multe ori pe Call center si mi-a rezolvat micile probleme ivite rapid. Vorbeste frumos si are rabdare cu clientii. Cu stima O.S. - Oradea

    20-01-2021

    M PMihai Popa
    Credit nevoi personale de la BRD

    SPER SA VADA CAT MAI MUL

    SPER SA VADA CAT MAI MULTI MESAJUL ASTA !!!! BRD ESTE CEA MAI EXECRABILA BANCA DIN ROMANIA. AM FACUT LA EI UN CREDIT DE NEVOI PERSONALE DE 5000 LEI. LA SFARSITUL CREDITULUI, AM RATAT DIN GRESEALA 2 LUNI DE PLATA DIN CAUZA CA ERAM PLECAT SI MAMA SE OCUPA DE PLATILE ONLINE IN CONTEXTUL CORONAVIRUSULUI SI NU DOREA SA IASA DIN CASA. CE FAC CEI DE LA BRD? IN LOC SA CONTACTEZE IMEDIAT UN EXECUTOR CUM AR FI NORMAL DE ALTFEL SA INCERCE SA MA CONTACTEZE, SA SE REZOLVE CU PLATILE SAU SA PRIMESC MACAR O HARTIE IN POSTA, AR FI VAZUT-O MAICAMEA SI MI-AR FI SPUS.....NU DOMLE EI DAU MAI DEPARTE CREDITUL MEU CELOR DE LA TBI SA POATA SI AIA SA SUGA PUTIN SA CAPUSEZE CAT SE POATE CA DUPA CEI DE LA TBI SA CONTACTEZE UN EXECUTOR PRIVAT SI ALA LA RANDUL LUI SUGAND CATE CEVA......PRIN URMARE DE LA UN CREDIT DE 5000 LEI AU MANCAT FLAMANZII DE LA BRD, HABSANII DE LA TBI SI AUROLACA DE EXECUTOARE.....SPER CA DE AIA 1000-1500 LEI SA LE LUATI LUMANARI ALORA PE CARE II IUBITI CEL MAI MULT (CEI DIN BRD GALATI BRAILEI SI TBI SA SE STIE SI DESPRE CINE E VORBA :D )

    01-11-2020

    C MCristian Miron
    Cont curent de la BRD

    Am avut un cont curent l

    Am avut un cont curent la BRD si pentru ca nu am avut depuneri anul acesta din cauza crizei financiare provocate de Coronavirus am decis sa inchid acest cont. Am fost la banca la ghiseu si mi s-a spus ca nu se poate inchide deoarece contului curent fusese atasat un cont de economii mai vechi. Timp de 5 ani nu am primit nici o informare despre acest cont de economii. Banca a facut ce a vrut cu el si a aplicat cele mai mizerabile dobanzi. A strambat din nas cand a vazut si agentul BRD si mi-a recomandat sa bag banii in certificate de trezonerie. In fine am lichidat contul de economii inainte de termen ca sa nu ies in pierdere si mai rau cu contul curent. Pentru 3 retrageri doua de pe bancomat si ultima de la caserie) banca a incasat 100lei pentru o suma de 8000lei. Stati ca acum vine partea cea mai mizerabila. In fine, am achitat toate taxele si am predat cardul agentului BRD si am multumit lui Dumnezeu ca am scapat de paguba...Dar, a doua zii ma suna din nou banca ca am de platit un comision. Cardul fiind predat la ei in custodia bancii. Ce comision? Comision de retragere si daca nu il achit ei nu inchid contul. Toate comisioanele au fost achitate cu o zi inainte... Cea mai mizerabila banca este BRD! Am toate chitantele si pot dovedii oricui ca asa stau lucrurile!

    26-07-2020

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie