top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BRD

BRD

Scor: 2.1 | 131 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    B MBarbus Monika
    Probleme diverse de la BRD

    Buna!Programul bancilor

    Buna!Programul bancilor BRD deobicei este intre orele 9-17.O intrebare:La ora 16.40 de ce usa este deja inchisa?Fiind afisat programul pe usa ,ora 17 ar fii corect sa fie deschis pana la acea ora.Lucrez pana la 16.30,ma grabesc sa ajung si nu e deschis niciodata.Cum sa isi rezolve clientii dumneavoastra problemele daca nu se respecta orarul?Este vorba despre sediul din Satu Mare,str Ady Endre.

    14-05-2019

    D LDragos Leuciuc
    Cont curent de la BRD

    BRD-banca de kko. DE EVI

    BRD-banca de kko. DE EVITAT !!!!!! Dupa 6 ani in care am avut un cont la ei, am dorit sa inchid contul. Cont cu card atasat, card de DEBIT, timp de 6 ani soldul contului a fost mereu pe plus. Nu am avut niciodata descoperire de cont. SURPRIZA!!!!. Cica le datorez acum vreo 20 lei, dobanda aferenta descoperirii de cont. Ii spun fetei ca nu am avut niciodata asa ceva atasat contului, imi da extras de cont cu sold zero. Tot nu inteleg- cer explicatii Se pare ca angajata lor pricepe si mai putin decat mine, recunoaste ca nu am avut niciodata sold negativ, dar totusi pentru ea e lege ca trebuie sa platesc, ca ei asa ii arata SISTEMUL!!!!!. Imi dau seama ca e cam tuta, drept care ma duc la un alt consilier. Se pare ca e o suma datorata- zic ei- de vreo 7-8 ani, de la un alt cont pe care l-am avut la ei si inchis la momentul respectiv. Zic- pai cum ati inchis contul, daca va datoram ceva? Si cand am deschis altul, de ce nu s-a sesizat nimeni ?. Evident, intotdeauna e un alt angajat de vina.Nu pot sa cred ca intr-o institutie PRIVATA mai sunt asemenea monumente de incompetenta. Stiam ca au comisioane mari, insa nu ma asteptam totusi la atata nesimtire. EVITATI BRD

    08-05-2019

    F FFocsani Florin
    Credit Prima casa de la BRD

    BRD refuza sa efectueze

    BRD refuza sa efectueze o rambursare anticipata par?iala de 2000 Eur ptr un credit PrimaCasa . Motivul comunicat telefonic: „ Norma interna nu permite, trebuie resetat creditul actual si întocmit un alt contract ptr un alt credit”. Adica un fel de refinan?are interna….cu care nu sunt de acord. Banii i-am depus pe 19.11.18 si „trebuie sa astept 30 zile, deoarece rata scadenta este pe 15 a lunii” ( a motivat banca ). Totodata ptr acesti bani eu platesc dobanda la credit dar ptr ca stau in contul curent eu nu primesc nimic. Daca doresc sa-i retrag, mi se percepe comision de retragere…deci stau cu banii in cont, banca nu imi scade din datorie si eu achit dobanda dar nici nu ma pot folosi de bani….buna treaba, nu ? Mai mult de atat formularul lor de rambursare nu prevede si cea de a 3-a optiune din OUG52 in care poti alege atat diminuarea perioadei de creditare cat si diminuarea ratei lunare. Aceasta banca savarseste voit mai multe abuzuri impotriva clientilor iar autoritatile nu o sanctioneaza.

    20-11-2018

    V GVictorino Nicu G?in?
    Card de credit de la BRD

    O experien?? pl?cut?. De

    O experien?? pl?cut?. De când am cardul de credit. Personal operativ, de încredere, au comunicat detaliat specifica?iile produsului. Recomand cu c?ldur? agen?ia Carrefour Era Park Ia?i.

    19-10-2018

    I DIonut Dobrescu
    Credit nevoi personale de la BRD

    Buna ziua,pe mine m au i

    Buna ziua,pe mine m au inregistrat la Biroul de credit pentru ca spun ei am avut o intarziere mai mare de 30 de zile,am facut cerere catre ei cum ca conform chitantei si extrasului de cont nu am depasit plata ratei si bineinteles ca tot nu s a rezolvat.O banca de nota 1.

    15-10-2018

    B LBolocan Liliana
    Cont curent de la BRD

    M-am trezit cu poprire p

    M-am trezit cu poprire pe cont pt.o poprire infiintata cu doi ani inainte de deschiderea contului! Adica, creditorul nu mai voia nimic, executorul,l nici atat, in schimb banca mi -a poprit contul, doar ea lucreaza in ``favoarea clientului,`` nu -i asa ?!!!! Sunt slab pregatiti profesional iar sefii de sucursale sunt lipsi?i de respect cu clientii! Au comisioane mari si ascunse si un sistem informatic deficitar! Orice alta banca e mai buna!

    28-09-2018

    I DIatan Daniela
    Probleme diverse de la BRD

    Incredibil dar adevarat!

    Incredibil dar adevarat! Angajata BRD careia i-am solicitat sa-mi spuna cati bani mai am in cont mi-a raspuns ca de unde sa mai am daca scot mereu...iar colega ei din dreapta a avut un acces se ras. Nu mi-a venit sa cred! Si daca ne trageam de sireturi nu avea voie sa se poarte asa. Oare nu va invatati angajatii cum sa se poarte cu clientii? La BCR am observat ca discutia dintre clienti si angajatii bancii sunt confidentiale. Dar la BRD se stie deja cati bani mai am in cont inainte sa intreb? Vai de noi!

    30-07-2018

    A FAlexandra Falota
    Probleme diverse de la BRD

    Am fost sa depun bani in

    Am fost sa depun bani in cont. Merg la robotel, robotelul nu mergea, m-am asezat la rand si astept. Am asteptat 15 minute si cand vine randul meu se trezeste o angajata sa o cheme de domnisoara ca sa o ajute la robotel. Imi spune sa astept si ea scoate seifu ca dupa 10 minute de asteptat sa termine ce a rugat-o colega, sa imi spuna sa ma duc sa stau la celalalt rand. Lipsa de respect!! Eram singura la rand nu mai era nimeni in spatele meu. Nu cred ca era greu sa isi faca treaba sa lucreze cu clientul, adica eu si dupa sa isi vada de treburile ei. Incep sa angajeze persoane care nu stiu sa lucreze, nu vor sa lucreze si nu stiu sa se comporte. Pana la urma le faceam un serviciu le dadeam bani, imi alimentam contul. Lipsa de respect si profesionalism total. Am iesit din banca vorbind singura ca nu se face asa, am fost la alta banca in alt cartier din cauza lor.

    26-06-2018

    N FNaziru Florentina Alina
    Tranzactii la ghiseu de la BRD

    Am fost sa platesc o fac

    Am fost sa platesc o factura . Mentionez ca a fost prima data dupa mult timp cand intru intr-o banca din Romania. Am stat 30 de minute cu copilul la rand ca sa platesc acea factura. Cand am ajuns la ghiseu, doamna a spus ca nu la ea se plateste ci la robotel. Si robotelul nu da rest. Nu e posibil asa ceva.

    18-05-2018

    G Ugheorghe Ungureanu Gheorghe
    Probleme diverse de la BRD

    buna ziua, angajatii dum

    buna ziua, angajatii dumneavoastra obisnuiesc ca, in timpul programului sa apeleze clientii pentru ai felicita de ziua lor ! Consider ca acest gest este lipsit de respect si de bun simt deoarece conform unui minim cod deontologic, angajatii bancii nu " se trag de sireturi " cu nici un client !

    03-05-2018

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie