Intrebare:
Cum imi pot recupera banii, daca am platit pe internet cu cardul, dar magazinul nu a livrat produsul?
Adrian Cosmescu, Arad
In momentul in care cumparati un produs dintr-un magazin electronic si platiti cu cardul, suma respectiva este doar blocata. Ea ramane in continuare in contul dvs, nu puteti dispune de ea, insa nici nu este transferata catre vanzator.
Suma nu va fi retrasa din contul dvs decat in momentul livrarii. In cazul in care livrarea nu se efectueaza in termenii agreati de dvs cu vanzatorul, puteti solicita anularea comenzii, returnati produsul iar suma va fi deblocata.
De asemenea, este bine de stiut ca legea va da dreptul sa returnati produsul, in termen de 10 zile de la livrare si sa solicitati banii inapoi nu doar daca produsul este defect sau daca primiti altceva, ci si daca va razganditi, fara a oferi un motiv concret.
Distribuie articolul
Altex si Flanco in parteneriat cu finantatorul Oney Bank ofera clientilor posibilitatea de a achizitiona produse in 3 sau 4 rate daca dispun de un card de debit Visa sau Mastercard, la costuri mult mai mici decat in cazul achizitiei cu un card de credit.
7 Ianuarie 2021 | Carduri
Transfond ofera posibilitatea initierii de plati intre doua conturi deschise la banci diferite utilizand doar numarul de telefon mobil al beneficiarului platii, fara sa fie nevoie si de codul IBAN al acestuia.
29 Septembrie 2020 | Carduri
Exista mai multe oferte de reduceri pentru posesorii de carduri de debit, care nici nu implica costuri asociate, precum emiterea cardului si administrarea contului curent.
22 Septembrie 2020 | Carduri
Dupa ce ne-au propus sa ocolim cardul platind la POS-uri direct cu telefonul, bancile merg mai departe incercand sa elimine cardul si la retragerea de numerar de la ATM.
28 August 2020 | Carduri