Exista mai multe criterii ce trebuie avute in vedere la alegerea unui card de debit, ca de altfel a oricarui produs bancar.
Nu neaparat in ordinea prioritatii acestea sunt:
- comisioanele si spezele datorate bancii pentru deschiderea si gestiunea contului, emiterea si utilizarea cardului, renuntarea la card si inchiderea contului;
- facilitati acordate / atasate contului: overdraft (costuri, marime si conditii de acordare), plati facturi (costuri si modalitati de inrolare), bonusuri in campaniile de promovare etc.
- design, in situatia in care o banca ofera mai multe tipuri de card (VISA / MasterCard);
- servicii conexe: e-banking, mobile banking etc.
Revin la ideea ca, exceptand cazul in care cardul este ales pentru utilizator de catre companie pentru plata salariilor, alegerea unui anumit card de debit trebuie sa fie rezultatul unei comparatii intre ofertele mai multor banci. Fiecare dintre ele are plusul si minusul ei iar alegerea trebuie sa corespunda cerintei initiale care l-a determinat pe client sa se gandeasca la un card de debit ( overdraft, plata facturi, acces usor la disponibilul din cont etc.)
Octavian Costache, expert carduri
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News