BRD Groupe Societe Generale si GECAD ePayment au lansat cardul BRD ePayment, un instrument de plata creat in principal pentru clientii magazinelor online.
Noul produs, emis sub sigla MasterCard, are functie de card de debit si poate fi folosit atat in mediul online cat si offline.
Tranzactiile online sunt protejate atat de sistemul antifrauda ePayment cat si de standardul 3D Secure in care toate cardurile sunt preinrolate in momentul emiterii.
In plus acesta are si un cip atasat, oferind astfel un plus de siguranta in momentul folosirii in mediul offline.
Posesorii unui astfel de card au posibilitatea de a acumula puncte pentru fiecare tranzactie efectuata intr-un magazin online romanesc care are implementata solutia de comert electronic ePaymnet, precum pcgarage.ro, fungift.ro sau dol.ro.
„In conditiile in care piata isi pastreaza ritmul de crestere, cred ca este momentul potrivit pentru un instrument de plata care sa introduca un nou standard de securitate, bazat pe tehnologia cardurilor cu CIP, sa sprijine activitatea magazinelor online si sa rasplateasca fidelitatea clientilor”, a declarat CEO Gecad ePayment, Carmen Sebe.
Primii 50 de posesori care folosesc cardul pentru a cumpara online, primesc automat 5.000 de puncte de fidelitate. Aceste puncte pot fi cumulate si utilizate ulterior pentru a achizitiona, cu o reducere de pana la 20% fata de pretul afisat pe site, orice produs din magazinele acceptate in program.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News