BCR a lansat conceptul de 24 Banking, care reuneste modalitati diferite de efectuare a tranzactiilor curente, fara a mai fi necesara interactiunea cu functionarii bancii.
Conceptul integreaza solutia de call center, aplicatia de internet banking si automatele bancare.
La transferurile in lei si valuta, comisioanele la operatiunile prin call center sunt cu 50% mai mici decat la ghiseu, iar cele prin internet banking - cu 75%.
Noua versiune de internet banking a bancii BCR - 24 Banking - totalizeaza un numar de 15.000 de utilizatori activi pe luna. Clientii care folosesc vechea aplicatie vor fi transferati in cadrul noii versiuni pana la sfarsitul anului, dupa primirea unei notificari la domiciliu, au precizat oficialii bancii.
In plus, BCR a creat in 23 de unitati din tara o zona speciala destinata automatelor, denumita Easy 24 Banking. Aceasta reuneste bancomate, automate de schimb valutar, aparate multifunctionale si telefoane. In plus, s-a creat si conceptul de service box, care este o caseta unde clientii pot depune ordinele de plata, pentru a face transferuri din conturile curente.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News