top banner

Bonusurile vor sa stimuleze plata cu cardul pe internet

16 Decembrie 2008 | Autor: Alina Branescu

La inceputul lunii decembrie, BRD si GECAD ePayment au lansat un card co-branded, care pune accent pe siguranta conferita utilizatorului atat la platile obisnuite, cat si pentru cele online. In plus, cardul beneficiaza de un sistem de bonusuri care, chiar daca nu este foarte generos, isi propune sa-i premieze pe fanii comertului online.
 
“Spre deosebire de majoritatea cardurilor din Romania care sunt cu banda magnetica, cardul cu cip BRD ePayment adauga un plus de securitate si la tranzactiile offline, neputand fi clonat”, afirma Manuela Stoica, PR&Communication Specialist la GECAD ePayment.
 
Stoica a tinut sa precizeze ca motivul pentru care acest card nu prezinta o utilizare exclusiv online consta in faptul ca GECAD ePayment a dorit sa ofere utilizatorilor romani un instrument complet de plata.
 
Astfel, potrivit acesteia, desi plata online beneficiaza de un grad de securitizare maxima prin inrolarea cardului in sistemul 3D Secure - la care se adauga solutia antifrauda ePayment - posesorii cardului ar fi trebuit sa detina cel putin un card in plus pentru platile clasice, la bancomate sau POS-uri.
 

Plata online este incurajata prin puncte de fidelitate

 
Pe langa accentul pus pe siguranta platilor, cardul ofera si un program de fidelitate detinatorilor acestuia.
 
In acest sens, clientii care achizitioneaza online produse din magazinele virtuale care au implementat solutia de comert electronic ePayment, vor primi si un numar de puncte de fidelitate.
 
Conform regulamentului, punctele se acorda in limita a 0,5% din suma platita, iar un punct valoreaza 0,01 lei. Spre exemplu, pentru un produs care costa 1.000 de lei, consumatorul primeste 500 de puncte, care reprezinta contravaloarea a 5 lei.
 
“Noi estimam un numar de aproximativ 2.000 de magazine online, din care peste 1.000 au implementat plata online prin card. Iar aproximativ 800 din acestea folosesc in prezent solutia ePayment”, spune Stoica.
 
Initial, GECAD – care va suporta integral costurile programului de fidelitate si de reduceri la magazinele partenere – a prevazut un buget total de 92.250 lei. Insa fondul va fi cel mai probabil suplimentat in cazul in care va fi necesar, afirma reprezentantii GECAD.
 

Bonusurile puteau fi mai generoase

 
Evident, faptul ca folosirea cardului la comerciantii virtuali din reteaua GECAD ePayment aduce bonusuri este de salutat. Pe de alta parte, insa, avand in vedere ca este vorba de un produs co-branded BRD-GECAD, era de asteptat ca acest produs sa fie mai atractiv pentru utilizatorii online decat orice alt card BRD.
 
Insa din pacate acest lucru nu se intampla. Astfel, bonusurile oferite celor care utilizeaza cardul de credit BRD Punct Card pe internet primesc un punct pentru fiecare leu cheltuit. Adica dublu fata de cat primesc atunci cand folosesc cardul co-branded. In plus, in cazul comerciantilor parteneri, se poate ajunge pana la 2,5 puncte bonus la fiecare leu cheltuit.
 
Mai mult, prin intermediul cardului BRD ePayment, consumatorii primesc puncte de fidelitate numai in cazul in care efectueaza plati in cadrul magazinelor online care utilizeaza solutia de comert electronic ePayment.
 

Punctele pot fi consumate initial doar in 16 magazine

 
Potrivit reprezentantilor GECAD ePayment, punctele de loialitate acumulate vor putea fi utilizate pentru inceput numai in 10 magazine online partenere programului de fidelitate.
 
Manuela Stoica a tinut totusi sa precizeze ca, pe viitor, orice comerciant care foloseste solutia ePayment, poate solicita sa devina partener in program.
 
In acest sens deja 6 magazine au facut demersurile necesare pentru a se alia programului, astfel ca pana la sfarsitul saptamanii numarul total al acestora se va ridica la 16.
 
Utilizatorii cardului co-branded beneficiaza si de reduceri intre 1% si 20% la aceste magazine, reduceri care sunt suportate tot de GECAD.
 
“Valoarea maxima posibila este de 20%, insa pentru fiecare tranzactie in parte, reducerea depinde de marja practicata de comerciant, care nu poate sa vanda sub pretul de achizitie. In interfata de plata, clientul poate vedea valoarea maxima a reducerii posibile pentru produsul achizitionat si poate decide cate puncte de fidelitate sa foloseasca”, a afirmat Stoica.
 
Contactat de Conso.ro, Marius Ciocan, managerul www.fungift.ro a precizat ca reducerea oferita de magazinul sau va fi intotdeauna la nivel maxim - 20%. In schimb, www.floridelux.ro si www.brazidecraciun.ro vor oferi un discount maxim de 10%. In plus, Marius Dosinescu, coordonatorul activitatii celor doua magazine, considera ca o reducere mai mare ar dauna imaginii magazinelor sale.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News

Comparații

Carduri de credit

Carduri de credit
  • Compari ofertele și economisești bani
  • Aplici online la credit
  • Verifici situația de la Biroul de Credit
Compară
Educație financiară

Banchereza, pe înțelesul tuturor

  • Te ajutăm să înțelegi mai ușor contractele bancare
  • Vorbim în termeni simpli, pe înțelesul tău
  • Sfaturi financiare pentru consumatori
Citește

Un proiect susținut de

BCR

Carduri

Alte Articole

Ce criterii folosim la alegerea unui card de credit?

Ce criterii folosim la alegerea unui card de credit?

Nivelul dobanzilor, inclusiv a celor penalizatoare, numarul de rate fara dobanda, perioada de gratie, sunt cateva detalii esentiale de avut in vedere la alegerea unui astfel de produs.

16 Apr 2024 | Carduri
Ce beneficii ofera un card de debit Gold?

Ce beneficii ofera un card de debit Gold?

Mai multe banci au in oferta carduri exclusiviste care propun utilizatorilor acces in business lounge-uri, asigurari de calatorie si de sanatate, reduceri la parteneri iar costurile pot fi relativ accesibile pentru cei care au nevoie de respectivele servicii.

23 Ian 2024 | Carduri
Carduri de debit care iti intorc bani in portofel

Carduri de debit care iti intorc bani in portofel

Achizitionate individual sau in cazul unor pachete, cardurile de debit cu cashback la comerciantii parteneri pot oferi sansa unor economii reale cand sunt vizate magazinele cele mai frecventate de posesori.

11 Ian 2024 | Carduri
Pachetele de cont curent intra in concurenta in aplicatiile retailerilor

Pachetele de cont curent intra in concurenta in aplicatiile retailerilor

Mai multe banci se bat in oferte concurente pentru pachetele de cont curent, pretextul potrivit pentru atragerea de noi depozite si plasarea unor noi imprumuturi.

12 Dec 2023 | Carduri

TE AJUTĂM SĂ-ȚI FACI CALCULELE

Calculatoare

Rambursare card de credit

Calculează suma lunară pe care trebuie să o rambursezi și care este costul dacă platești doar suma minimă