Campania de reducere a costului unei calatorii cu metroul sau autobuzul prin plata cu cardurile MasterCard si Maestro PayPass a dus la o crestere de 3 ori a numarului de astfel de tranzactii.
Campania a fost lansata in urma cu 6 saptamani, in parteneriat cu Metrorex si Tursib, compania de transport in comun din Sibiu.
La Bucuresti, pretul unei intrari la metrou este redus de la 2 lei la 1,4 lei, daca plata se face cu cardurile PayPass. In Sibiu, pretul unui bilet in mijloacele de transport in comun este redus de la 1,5 lei la 0,89 lei.
”Sa poti intra la metrou dintr-o miscare, platind direct cu cardul bancar la poarta de acces – cred ca aceasta este definitia unei plati moderne, care iti poate usura cu adevarat viata”, a precizat Gabriel Ghita, Business Development CEE, MasterCard Europe.
In consecinta, campania a fost prelungita pana la finalul anului. Pe langa aceasta facilitate, MasterCard deruleaza o promotie si in hypermarketurile Carrefour. La fiecare plata realizata cu un card cu tehnologie PayPass, cumparatorii primesc automat o doza de Coca-Cola.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News