Clientii Bancpost au fost tinta unei noi tentative de frauda tip phishing. Acestia au fost indemnati sa intre pe o pagina web clona a serviciului de internet banking pentru a-si lasa datele personale.
Mesajul trimis pe email aparea ca venind din partea Bancpost si solicita accesarea unui link catre o pagina web asemanatoare cu aplicatia de internet banking a bancii. Clientii erau indemnati sa transmita online numele de utilizator si parola pentru accesarea aplicatiei Fastbanking, seria si parola asociata dispozitivului de autentificare Digipass, numar cardului, codul PIN si data expirarii.
“Desi s-au facut toate demersurile ca site-ul respectiv sa fie inchis, exista posibilitatea ca tentativa de fraudare sa se repete. Ii avertizam pe clientii Bancpost sa nu dea curs nici unei solicitari prin care li se cere sa furnizeze date bancare personale sau orice alte date cu caracter confidential si/sau personal”, atrag atentia reprezentantii bancii.
In plus, acestia recomanda clientilor ca inainte de a efectua orice fel de tranzactii sa verifice autenticitatea “sigiliului” Verisign prezent in pagina reala de autentificare la aplicatia Fastbanking, printr-un simplu click pe “sigiliu”.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News