BCR va implementa o platforma de internet banking speciala pentru telefoane mobile. Modul de utilizare este acelasi ca cel al platformei standard.
Solutia este dezvoltata impreuna cu 500 dintre cei mai activi clienti ai serviciului de internet banking ai BCR. Acestia testeaza platforma si noteaza usurinta in utilizare si utilitatea optiunilor.
“Bancile extind in permanenta posibilitatile de a face banking la bancomat, prin internet ori prin telefon. Clientii au devenit din ce in ce mai familiarizati cu aceste canale alternative sucursalelor traditionale. Traim in era mobilitatii, iar clientii mobili au banca in buzunar. Fac plati, transferuri si chiar investitii oricand si de oriunde, de pe telefoanele mobile”, a declarat Bogdan Marin, director executiv Canale Retail BCR.
Serviciul este securizat si este disponibil pentru telefoanele cu acces la internet. Acesta vine in intampinarea tendintelor mondiale de crestere a gradului de acces la internet de pe telefonul mobil, beneficiind si de efectul de aceelerare indus de raspandirea pe scara tot mai larga a telefoanelor mobile inteligente (smart phones).
La BCR, clientii pana in 30 de ani platesc cel mai des prin internet banking factura la telefonul mobil si rata la cardul de credit. Dupa 30 de ani, cel mai des sunt platite facturile de utilitati: gaz, telefon fix si apoi vin facturile pentru telefonie mobila si rata la card de credit.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News