top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 347 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A MAlin Mihai
    Card de debit de la CEC Bank

    CEI MAI BUNIDEOARECE SUNT INSTITUTIE RO

    CEI MAI BUNI DEOARECE SUNT INSTITUTIE ROMANEASCA , PERFECTIUNEA NU EXISTA ! De cand cu scandalul schengen ne-au desteptat cei de la AUR care mai sunt institutii romanesti ! lucrez in Belgia de 7 ani , nici nu stiti cat de uniti si informati sunt in ceia ce priveste institutiile lor ! De aceia si noi sa dam mana cu mana cei cu inima romana !!!

    01-01-2024

    P DPiky Delul
    Card de debit de la CEC Bank

    Feriti-va fratilor de CEC BANK!

    Feriti-va fratilor de CEC Bank,mai ales de bancomatele cec,am card la alta banca(nu dau numele sa nu se creada publicitate)si am fost la ATM-ul CEC sa scot bani(800 de roni),s-a finalizat tranzactia,mi-a redat cardul,dar banii nu mi ia dat,am ramas langa bancomat cam 5 minute in speranta ca poate primesc banii,si NIMIC.Banii mi-au fost retrasi de pe card.Am facut sesizare la banca mea,raspunsul dupa o saptamana a fost ca Banca CEC a raspuns sesizarii ca banii s-au retras de la bancomat.Am raspuns ca nu este adevarat si sa fie solicitate imaginile de la bancomat,raspunsul CEC a fost ca imaginile nu mai exista,s-au sters.Am facut o plangere si la Politie dar acelasi raspuns,nu mai exista imaginile ,ca ele se sterg automat dupa 2 saptamani.In concluzie am ramas fara 800 de lei.NU MAI FOLOSITI SERVICILE CEC BANK,de orice natura!!! Hoti si jegosi. Sa isi cumpere lumanari de banii aia in ziua de Craciun !!! Amin!

    19-12-2023

    G OGabriel Olaru Frumosu
    Certificat de depozit de la CEC Bank

    Laude pentru Cristina Căruntu

    Aș dori să aduc toate laudele pentru doamna Căruntu Cristina de la sucursala Domenii din București pentru profesionalismul și interesul deosebit de care a dat dovadă. M-a atentionat asupra unor posibilitati de care alti angajati nu m-au atentionat. Aceasta a făcut ca fondurile mele să fie direcționate în special către CEC banc.

    27-10-2023

    P PPetre Emanuel Popescu
    Asigurare Casco de la CEC Bank

    Prea scumpe..:€÷

    Prea scumpe..:€÷

    03-10-2023

    M NMihai Nedelcu
    Refinantare credit de la CEC Bank

    Cec Bank refinanțare

    Buna ziua ! Este posibil ca sa faci o refinanțare credit și nici după două săptămâni să nu primești nici un răspuns din partea agenției daca sa aprobat sau nu ?

    18-09-2023

    T BTheodora Becheru
    Card de debit de la CEC Bank

    CEC BANK-isi bat joc de clienți

    Nu recomand aceasta banca nimănui.Nu oferă clienților posibilitatea de a deschide/inchide conturi online sau din aplicatie fără a oferi o explicație .Jignesc și se cearta cu clienții.

    08-09-2023

    V VVLAD VARLAM
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Nu intrati ln suc obor

    Sucursala CEC Bank obor din București. Casiera f agresiva pe 17.07.2023. nu vrea sa elibereze numerar la casieria daca ai un card de debit. Numai că atm ul nu funcționează. Altor persoane de la coada le spunea că dansa sta până la ora 17.00 și daca ea vrea ii ține până atunci. Era ora 14.00. deseori personalul se poarta așa urat, inclusiv doamnele ofițer de cont și nu de azi de ieri ci de multi ani . Banca are produse bune dar personalul este în vârstă și nu are răbdare cu clienții persoane vârstnice care sunt deseori jigniți am fost de față.

    18-07-2023

    A VALEXANDRU VASILATEANU
    Card de debit de la CEC Bank

    raspuns gresit,e vina bancii

    Buna ziua, Imi mentin parerea ca sunteti incompetenti.Dovezile mele sunt:raspunsul dat e gresit,pentru ca nu eu am cerut schimbarea cardului,faceti un abuz si il imbracati astfel incat sa dati vina pe client,am procedat cum am fost invatat de fetele centrului CEC,am asteptat mai multe zile,am facut cumparaturi de la magazine,care au acceptat cardul,am incercat si la alte filiale CEC,acolo nu primea cardul.Nu sunt bancomatele dvs. de vina,pt ca si angajatele recunosteau asta si sugerau sa folosesc un anume aparat din cele doua? Am o intrebare simpla,acest raspuns putea dat pe platforma Conso,sau o vedeau si alte persoane si se lamureau de competenta dvs si onestitatea bancii CEC? Alta intrebare:de ce a venit acest raspuns pe 24 mart.2023? DE FAPT va descalificati prin acest raspuns,ca si prin limba de lemn aplicata,prin indemnul de a cauta rezolvarea litigiului,in cazul acesta,dreptul de a utiliza modalitatile de solutionare pe cale amiabila a litigiilor prevazute de dispozitiile legale in vigoare, respectiv modalitati de rezolvare alternativa a conflictelor. SA VA FIE RUSINE!

    26-03-2023

    A VALEXANDRU VASILATEANU
    Card de debit de la CEC Bank

    Au dreptate cei care va critica

    Au dreptate cei care va declara incompetenti. Ce vina au clientii ca se demagneizeaza cardurile,de ii puneti sa le plateasca la inlocuire,de ce trebuie sa stea fara card o saptamana si de ce magazinele pot face recunoasterea,iar bancomatele nici macar nu primesc cardurile in locasul lor?Nu sunt bancomatele de vina? E al doilea card cu care am problema asta.Acum mai era valabil 1 an si 9 luni,data trecuta,numai cateva luni.O sa ma puneti sa-l platesc si pe asta?O sa ma mut la o banca straina,serioasa.CEC-ul nu mai stia cum sa ne atraga pe noi pensionarii,ca acum sa fim tratati astfel!Singura banca romaneasca,atata poate,sa va fie rusine! Acum doamnele de la ag.PALLADY nr.9 spun ca am destui bani pe card,ca e deblocat si nu inteleg de ce nu merge,am sunat la nr dat de dumnealor si un alt incompetent nu stie sa raspunda la intrebari. Asa e normal si civilizat,asa atrageti clientii? Nu are banca suficient profit sa plateasca ea telefonul catre reclamatii?Daca sunt in incinta bancii,de ce nu o face un angajat PE BANII BANCII?De ce puneti doar informatii ajutatoare bancii,nu clientilor?Nu are banca suficient profit sa plateasca ea cardul ca e vina ei?Nu are banca suficient profit sa puna un om pregatit la raspunsuri?Au trecut 33 de ani si-mi aduc aminte ce personal pregatit si amabil era.NU SUNT NOSTALGIC,dar ma intreb cat de jos puteti cobori nivelul. Multumesc.Alexandru Vasilateanu 21 feb.2023

    21-02-2023

    A GANTIGONA GUINEA
    Card de debit de la CEC Bank

    Suma debitata fara eliberare

    In data de 15.01.2023 am incercat sa retrag bani din bancomatul bancii. Banii nu au fost eliberati si am primit acelasi mesaj ca atunci cand nu sunt bani in bancomat. In ultimul timp am gasit tot bancomatul gol. Atunci nu am putut retrage de la ghiseu pentru ca nu era program. Astazi cand am mers la ghiseu am aflat ca suma a fost debitata din cont, cu toate ca eu nu am primit banii. Am facut o contestatie dar mi s-a spus ca poate dura pana la 3 luni verificarea. Mi se pare strigator la cer, tinand cont de faptul ca la orice cerere trebuie sa primesti raspuns intr-o luna. Banii imi sunt necesari pentru plata facturilor, mai ales acum, iarna.

    27-01-2023

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie