top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre probleme diverse BRD

Probleme diverse BRD

Scor: 1.9 | 10 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    V VVictoria Vvvv
    Probleme diverse de la BRD

    Cea mai urata experienta

    Cea mai urata experienta pe care am avut-o cu o banca. Experienta mea la agen?ia Brd din Centrul Comercial Orhideea. La data de 05.10.2019, dup? ora 21 am scos din portmoneu 400 de lei ca s?-mi încarc contul... Fiindc? bancomatele obi?nuite erau ocupate de al?i clien?i, am ales sa-mi încarc contul la robotul BRD din incinta. Prima data când am introdus banii, 4 buc??i a câte 100 lei, arata pe ecran suma de 200, îns? aparatul depisteaz? ca s-a produs o eroare ?i-mi întoarce banii înapoi. Am încercat a doua oara tranzac?ia, îns? de data asta ii înghite pe to?i ?i îmi elibereaz? bon ca as fi înc?rcat contul cu doar 200 lei. O angajata era în interiorul b?ncii ?i i-am povestit ce s-a intamplat, îmi zice sa vin a doua zi sa depun cerere... în loc sa descuie ?i s?-mi returneze banii, asta ca s? reu?easc? ea sa-i bage în buzunar. Ajunsa a doua zi, depun cerere ?i func?ionara Nicoleta, "specialist?" în rela?ii cu clien?ii, îmi spune ca de ce nu am venit diminea?a? ?i recunoa?te ca ea chiar azi a ridicat banii din caseta ?i ca urm?toarea caseta se va umple peste aprox 4 zile ?i "dac?" se vor g?si bani în plus o sa mi-i recuperez, deocamdat? sa a?tept. Întrebarea mea este, ce cauta o "specialista" pt rela?ii cu clien?ii la bancomat, are ea asa atribu?ii sa scoat? banii ? Ce rost avea sa a?tept pana se va umple noua caseta, dac? banii mei erau în caseta pe care ele au scos-o ?i eliberat-o în aceea?i zi, îns? înainte de venirea mea? Cand i-am dat actul de identitate, femeia zâmbe?te subtil ?i exclama: aaa, sunte?i n?scut? în R. Moldova! (Pentru mine asta a sunat ca: aaa, deci pot s?-?i dau teapa!) Dup? tot discursul functionarei deja ?tiam ca nu mai vad acei bani. Dup? 8-10 zile de a?teptare ma duc din nou la filiala sa vad stadiul cererii. Nu mai era cucoana, îns? una tinerica care îmi g?se?te cererea, dar se teme sa-mi spun? solu?ia finala fiindc? ?tie ca va ie?i cu scandal, îmi zice ca înc? nu a fost solu?ionat? cererea mea ?i încearc? sa pun? cap?t discutiei. O intereseaza doar la care masa m-am adresat prima data. La ie?ire m-am apropiat de bancomat ca s?-mi bag o suma minima în cont, la care domni?oara ma prive?te îndelung, îmi era clara privirea ei. În a 20-a zi de la depunerea cererii de recuperare ma duc din nou la ei ?i le zic ca vreau banii mei ?i basta, gata cu amânarile ?i fofarlica. Func?ionara Nicoleta dup? ce îmi zice ca nu s-au g?sit bani în plus ?i ca asta e procedura, sunt libera sa plec ca de nu va chema paza... ii zic ca îmi vreau banii înapoi, cum asa sa ma fura?i? Mai încearc? sa te prosteasca ?i zice ca as fi introdus 4 buc??i de 50 ?i nu de 100, ii zic haide?i sa ne uitam pe camere (aveau o camera sus într-un colt)... Îmi r?spunde ca nu se poate acum. Când ii cer o copie de pe solu?ia finala ca s? depun peti?ie la Protec?ia Consumatorului, zice ca nu au voie, ca e document intern. "Document intern" ce ma vizeaz?, am cerut decât o copie dup? o solu?ie abuziva. Surprinz?tor, a chemat ?i paza ca s? ma intimideze... Dac? asta înseamn? atitudine profesionista ?i raporturi corecte în rela?ia cu clientii, pai ave?i o deservire de cea mai proasta calitate, de fapt va doare în c*r de clien?i, ne vede?i doar ca ni?te vaci de muls. Când am cerut sa vb cu directorul agen?iei, am fost anun?at? ca e în concediu ?i ca înlocuitor e o domni?oar? care era sub papucul "specialistei" în rela?ia cu clientii. Dup? câte am v?zut, femeia aia Nicoleta se d?dea acolo ?efa chiar dac? nu era, ?i nu avea nici competentele profesionale sau morale necesare. I-am spus în fata ca ea e hoata ?i c? se bucura la bani str?ini, o citeam dup? ochi... s-a b?gat ?i a sustras acei bani, ca altcineva nu are cine decât func?ionarii b?ncii! În cel mai r?u caz, au f?cut între ele o în?elegere de cartel ca s? sustrag? din banii clien?ilor, s?-i împart? ?i sa tac? toate din gura. Pana ?i omului de la paza ii era clara situa?ia ?i î?i d?dea seama ca mâine poate fi el sau copiii lui în aceea?i situa?ie în care sa fie furat.

    29-12-2019

    B MBarbus Monika
    Probleme diverse de la BRD

    Buna!Programul bancilor

    Buna!Programul bancilor BRD deobicei este intre orele 9-17.O intrebare:La ora 16.40 de ce usa este deja inchisa?Fiind afisat programul pe usa ,ora 17 ar fii corect sa fie deschis pana la acea ora.Lucrez pana la 16.30,ma grabesc sa ajung si nu e deschis niciodata.Cum sa isi rezolve clientii dumneavoastra problemele daca nu se respecta orarul?Este vorba despre sediul din Satu Mare,str Ady Endre.

    14-05-2019

    I DIatan Daniela
    Probleme diverse de la BRD

    Incredibil dar adevarat!

    Incredibil dar adevarat! Angajata BRD careia i-am solicitat sa-mi spuna cati bani mai am in cont mi-a raspuns ca de unde sa mai am daca scot mereu...iar colega ei din dreapta a avut un acces se ras. Nu mi-a venit sa cred! Si daca ne trageam de sireturi nu avea voie sa se poarte asa. Oare nu va invatati angajatii cum sa se poarte cu clientii? La BCR am observat ca discutia dintre clienti si angajatii bancii sunt confidentiale. Dar la BRD se stie deja cati bani mai am in cont inainte sa intreb? Vai de noi!

    30-07-2018

    A FAlexandra Falota
    Probleme diverse de la BRD

    Am fost sa depun bani in

    Am fost sa depun bani in cont. Merg la robotel, robotelul nu mergea, m-am asezat la rand si astept. Am asteptat 15 minute si cand vine randul meu se trezeste o angajata sa o cheme de domnisoara ca sa o ajute la robotel. Imi spune sa astept si ea scoate seifu ca dupa 10 minute de asteptat sa termine ce a rugat-o colega, sa imi spuna sa ma duc sa stau la celalalt rand. Lipsa de respect!! Eram singura la rand nu mai era nimeni in spatele meu. Nu cred ca era greu sa isi faca treaba sa lucreze cu clientul, adica eu si dupa sa isi vada de treburile ei. Incep sa angajeze persoane care nu stiu sa lucreze, nu vor sa lucreze si nu stiu sa se comporte. Pana la urma le faceam un serviciu le dadeam bani, imi alimentam contul. Lipsa de respect si profesionalism total. Am iesit din banca vorbind singura ca nu se face asa, am fost la alta banca in alt cartier din cauza lor.

    26-06-2018

    G Ugheorghe Ungureanu Gheorghe
    Probleme diverse de la BRD

    buna ziua, angajatii dum

    buna ziua, angajatii dumneavoastra obisnuiesc ca, in timpul programului sa apeleze clientii pentru ai felicita de ziua lor ! Consider ca acest gest este lipsit de respect si de bun simt deoarece conform unui minim cod deontologic, angajatii bancii nu " se trag de sireturi " cu nici un client !

    03-05-2018

    F GFlorentina Giorgiana
    Probleme diverse de la BRD

    De doi ani lucrez un un

    De doi ani lucrez un un site, banii castigati mi-au fost virati in contul de la BRD fara alte probleme.Luna aceasta banca a hotarat sa nu accepte banii sustinand ca traficul pe internet (webmaster) este o activitate ce ei nu o pot accepta.Ok ii rog sa trimita banii inapoi in contul celor de la site.Mi se spune ca tranzactia a fost facuta...in decursul zilelor urmatoare iau legatura cu cei de la site care imi comunica ca banni nu s-au intors in contul lor si au nevoie de niste acte de la banca sa demonstrez asta.Fata de la ghiseu imi da o copie cu niste mail-uri intre ea si ce-a care a refuzat tranzactia .Pana la urma mi se da un numar de referinta si data cand a fost returnati... Le-am facut cunoscute acestea si celor de la site...ei insistand la fel ca banii nu sunt intrati inapoi in cont . Toate acestea in perioada 5 aprilie pana azi 26 aprilie . Sa intampinat cineva cu astfel de problema , ma poate ajuta cineva ce ar trebui sa fac...? Ambele parti sustin ca banii trebuiau sa intre in 2,3 zile lucratoare si nimeni nu imi spune unde au sfarsit bani mei. Este vorba de o suma destul de frumusica 1500 de eur ...

    26-04-2017

    V VVasile Vasilache
    Probleme diverse de la BRD

    Stie cineva din conducer

    Stie cineva din conducerea centrala BRD,ce incompetenta este la sucursala din Vaslui ? Stie cineva ca ce explica directorul,nu bate cu ce spun ofiterii de credit,si ca zambesc atunci cand aud ce a spus directorul(directoarea)?Stie cineva,ce tinute de nunta au angajatii, si ce tipete ascutite se aud de la parter ?Este incredibil ce se poate vedea aici !!!!!

    20-10-2016

    O BOana Barker
    Probleme diverse de la BRD

    Un quasi dezastru! Am av

    Un quasi dezastru! Am avut conturi la brd timp de vreo 3 ani. Una dintre primele impresii a fost un gardian care s-a legat de fiul meu (avea pe atunci vreo 12 luni si st?tea in carucior), care f?cea prea mult "zgomot"! Îmi mai amintesc ca am vrut sa ridic o suma de bani de la o alta filiala. M-au f?cut sa a?tept timp de vreo 40 min, timp in care au plimbat hartii de colo colo , iar in final mi-au spus ca... Nu pot retrage banii!!! Si a?a mai departe. Am fugit mâncand p?mântul!

    16-09-2012

    M PMugur Paun
    Probleme diverse de la BRD

    Pana acum BRD ramane cre

    Pana acum BRD ramane cred cea mai solida banca

    17-05-2010

    V Lveronica laios
    Probleme diverse de la BRD

    Am avut un credit pentru

    Am avut un credit pentru cumpararea unor bunuri pe perioada de 4 ani pe numele sotului incepand cu anul 2004 si pana in 2008. desi am achitat toate ratele luna de luna,(poate cu intarzieri de 2-3 zile cand se nimerea sa fie duminica eu neavand posibilitatea sa aleg data achitarii ratelor), fara nici o restanta, pana la ultimul leu de multe ori plateam cu 10 ron mai mult decat rata, ne-am pomenit cu sotul meu inscris la biroul de credite. am vrut sa facem un imprumut pentru adaptarea locuintei pentru fiul nostru care este in scaun rulant,si ne-a fost respinsa cererea fara nici o motivatie. acasa uitandu-ma pe actele returnate de banca am vazut ca sotul meu este inscris odata cu firma angajatoare. nu inteleg si cred ca este un abuz al bancii, sotul meu a fost un simplu angajat, fara functie de vreun fel. daca o firma are datorii, toti angajatii ei sunt inscrisi la biroul de credite? puteti sa-mi explicat de ce brd-ul s-a folosit in mod nejustificat si incorect de datele personale ale sotului meu. prin comportamentul abuziv al acestei banci care pretinde ca desfasoara anumite proiecte pentru persoanele cu handicap si despre care aveam o parere buna, este condamnat fiul meu, care este tot cu handicap. cine raspunde atunci cand inscrie o persoana la biroul de credite in mod incorect, in acest mod avertizand toate bancile despre un lucru nereal, creandu-i prejudiciu moral si pana la urma si material blocandu-i accesul la credite avantajoase? multumesc

    27-02-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie