Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Feroviara a renuntat la comisioanele aferente creditelor pentru populatie

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Banca Feroviara a eliminat comisionul de analiza dosar si administrare la credite. In schimb, a majorat marjele fixe de dobanda, cu exceptia celor aferente imprumutului ipotecar.

In cazul creditului ipotecar, marjele fixe de dobanda peste Robor si Euribor au ramas neschimbate. Prin urmare, clientii suporta in continuare o marja de 5,90% pentru sumele contractate in lei, respectiv de 7,40% pentru sumele in euro.

Pe de alta parte, la creditele de consum fara ipoteca in lei marja a urcat de la 7% la 11,20% peste Robor. Varianta cu ipoteca afiseaza de acum o marja fixa la lei de 6,35% ( in crestere de la 6,20%) si de 7,85% la euro (fata de 7,70% anterior).

In cazul creditului fara garantii, banca practicase anterior ambele tipuri de comisioane, in vreme ce la imprumuturile cu garantii imobiliare clientii plateau numai pentru analiza dosarului. Astfel, comisionul de analiza pornea de la 2% la 3,25%, iar comisionul de administrare era de 0,25% pe luna la sold.

Miscarea vine ca raspuns la prevederile legii 288/2010.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook