Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

MasterCard a mizat pe cardurile co-branded in 2010

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Anul 2010 a adus pe piata locala 5 noi carduri de credit co-branded emise sub sigla MasterCard, ridicand numarul total de astfel de produse oferite de MasterCard in Romania la aproximativ 50. 

Noile carduri se adreseaza unor categorii diverse de public, de la persoane care calatoresc frecvent cu avionul pana la clienti fideli ai anumitor comercianti.

Partenerii financiari care au dezvoltat si emit cardurile sunt BRD Finance, impreuna cu Altex si Media Galaxy, Libra Bank, impreuna cu portalul Eva.ro, BCR, in colaborare cu Wizz Air, si Alpha Bank impreuna cu Cosmote.

 „Studiile comandate de noi arata ca motivele care ii determina pe consumatori sa achizitioneze un card co-branded sunt recompensele permanente, beneficiile oferite de apartenenta la grupul de clienti fideli ai unei anumite organizatii si promotiile cu caracter periodic”, a precizat Cosmin Vladimirescu, country manager pentru Romania si Moldova la MasterCard Europe.

Alte articole din Carduri

Carduri

Piata unica digitala stimuleaza comertul online transfrontalier. Cum putem face plati?

Comertul electronic transfrontalier va lua amploare in urma acordului politic la care au ajuns recent Parlamentul European, Consiliul si Comisia de a pune capat geoblocarii nejustificate pentru consumatorii care doresc sa achizitioneze produse sau servicii online in interiorul UE. Citeste mai mult

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

Facebook