Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

MasterCard a mizat pe cardurile co-branded in 2010

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Anul 2010 a adus pe piata locala 5 noi carduri de credit co-branded emise sub sigla MasterCard, ridicand numarul total de astfel de produse oferite de MasterCard in Romania la aproximativ 50. 

Noile carduri se adreseaza unor categorii diverse de public, de la persoane care calatoresc frecvent cu avionul pana la clienti fideli ai anumitor comercianti.

Partenerii financiari care au dezvoltat si emit cardurile sunt BRD Finance, impreuna cu Altex si Media Galaxy, Libra Bank, impreuna cu portalul Eva.ro, BCR, in colaborare cu Wizz Air, si Alpha Bank impreuna cu Cosmote.

 „Studiile comandate de noi arata ca motivele care ii determina pe consumatori sa achizitioneze un card co-branded sunt recompensele permanente, beneficiile oferite de apartenenta la grupul de clienti fideli ai unei anumite organizatii si promotiile cu caracter periodic”, a precizat Cosmin Vladimirescu, country manager pentru Romania si Moldova la MasterCard Europe.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook