Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

MasterCard a mizat pe cardurile co-branded in 2010

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Anul 2010 a adus pe piata locala 5 noi carduri de credit co-branded emise sub sigla MasterCard, ridicand numarul total de astfel de produse oferite de MasterCard in Romania la aproximativ 50. 

Noile carduri se adreseaza unor categorii diverse de public, de la persoane care calatoresc frecvent cu avionul pana la clienti fideli ai anumitor comercianti.

Partenerii financiari care au dezvoltat si emit cardurile sunt BRD Finance, impreuna cu Altex si Media Galaxy, Libra Bank, impreuna cu portalul Eva.ro, BCR, in colaborare cu Wizz Air, si Alpha Bank impreuna cu Cosmote.

 „Studiile comandate de noi arata ca motivele care ii determina pe consumatori sa achizitioneze un card co-branded sunt recompensele permanente, beneficiile oferite de apartenenta la grupul de clienti fideli ai unei anumite organizatii si promotiile cu caracter periodic”, a precizat Cosmin Vladimirescu, country manager pentru Romania si Moldova la MasterCard Europe.

Alte articole din Carduri

Carduri

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Cum sa nu cazi in plasa capcanelor online

Consumatorii europeni sunt din ce in ce mai expusi in online la anunturi invazive si inselatoare. Prin urmare, este important sa fii foarte atent si circumspect atunci cand vine vorba de oferte mult prea bune pentru a fi adevarate, astfel incat sa nu ajungi sa platesti pentru bunuri sau abonamente la servicii de care nu ai nevoie. Citeste mai mult

Facebook