Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR a lansat un card co-branded impreuna cu Wizz Air

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BCR si-a extins portofoliul cu un nou card de credit co-branded, lansat in parteneriat cu Wizz Air. Cardul ofera puncte bonus la plata cumparaturilor si reduceri la achizitia biletelor de avion.

Cardul este emis sub sigla MasterCard si ofera posesorilor returnarea sub forma de puncte bonus a unei sume egale cu 2% din valoarea cumparaturilor realizate cu cardul la comercianti. In cazul in care se platesc biletele Wizz Air, numarul punctelor bonus primite este dublu.

Primii 2.000 de clienti care obtin cardul vor primi 20.000 de puncte bonus, echivalentul a 200 lei, pe care le pot utiliza ulterior pentru a cumpara bilete de avion sau alte servicii Wizz Air.

In plus, posesorii cardului nu mai platesc taxa de rezervare a biletelor, perceputa de Wizz Air. Pentru restul clientilor aceasta variaza intre 2,5 si 5 euro pe zbor pe pasager.

Cardul beneficiaza si de o perioada de gratie de pana la 53 zile iar rata dobanzii este stabilita in functie de Robor la 3 luni plus o marja de 19,5%.

“Cardul de credit BCR Wizz Air reprezinta si un program major de loialitate pe care Wizz Air il lanseaza pentru pasagerii din Romania, in semn de multumire pentru fidelitatea lor”, a declarat Gyorgy Abran, director comercial Wizz Air.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook