Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Altex si MediaGalaxy ofera in magazine carduri de credit BRD Finance

Autor: Alexandra Popa |

Publicat in: Carduri

 

BRD Finance a lansat doua carduri de credit co-branded impreuna cu Altex si MediaGalaxy. Clientii pot obtine o limita de credit de pana la 20.000 lei si beneficiaza de promotii in lanturile de magazine. Dobanda standard este de 22,9% iar cumparaturile la comercianti beneficiaza de o perioada de gratie de pana la 47 zile.

Cumparaturile de electronice sau electrocasnice se pot face acum cu doua noi carduri de credit, oferite in parteneriat de magazinele Altex-MediaGalaxy si finantatorul BRD Finance.

Cardul poate fi obtinut pe loc in magazin, iar o prima cumparatura poate fi realizata imediat. Ulterior, clientii primesc prin posta cardul si PIN-ul aferent, pe care il pot utiliza apoi la orice comerciant din tara si strainatate care afiseaza sigla MasterCard. Cardurile pot fi utilizate si pentru retrageri de numerar si pentru plati pe internet.

Costuri



Dobanda standard perceputa este de 22,9% iar cumparaturile la comercianti beneficiaza de o perioada de gratie de pana la 47 zile. Suma minima de plata este stabilita in valoare fixa, in functie de valoarea limitei utilizate. Spre exemplu, daca au utilizat o suma de pana la 250 lei, clientii trebuie sa achite cel putin 22 lei, reprezentand dobanzi si rambursari de credit. Este insa recomandat ca suma lunara sa depaseasca valoarea minima stabilita, pentru a reduce costul cu dobanda.

Cardul mai presupune si plata unui comision de emitere de 34,9 lei. Pana la finalul lui iunie, emiterea cardului este gratuita, iar pentru produsele cumparate din magazinele Altex si MediaGalaxy, rambursarea creditului se poate face in trei rate lunare flexibile, fara dobanda.


Clientii isi pot alege orice limita ce creditare doresc, atata vreme cat se incadreaza in conditiile de eligibilitate, limita independenta de valoarea produselor pe care doresc sa le cumpere. 

Oferta include si pachet de asigurari facultative, pentru protectia cardului si a limitei de credit impotriva furtului, protectie impotriva somajului sau asigurarea produselor cumparate pe perioada transportului si instalarii.

Din punct de vedere al costurilor, noul card de credit se plaseaza in prima jumatate a clasamentului, conform motorului de comparatii Conso.ro. Pe primul loc se situeaza PunctCard de la BRD, cu un DAE de 17,5%, in timp ce pe ultimul loc ramane Euroline, oferit de EFG, cu DAE de peste 43%.

Altex: inainte, clientii nu citeau cu atentie contractele!



Pentru primul an de la lansare, BRD Finance si cele doua magazine partenere si-au propus vanzarea unui numar “ambitios” de 5.000 de carduri.

“Am capatat experienta necesara cu produsele financiare pe care le-am lansat de-a lungul timpului. Unele dintre ele au facut istorie”, a precizat Cristian Moanta, directorul de marketing al Altex.

Printre produsele de finantare oferite in magazinele Altex si MediaGalaxy s-au numarat inclusiv creditul doar cu buletinul, plata in rate fara dobanda sau finantarea prin carduri de credit Euroline.

 “Multe dintre problemele financiare cu care s-au confruntat clientii in trecut era faptul ca nu citeau cu atentie contractele de credit, iar ulterior erau penalizati pentru nerespectarea lui”, a mentionat Moanta, care a recunoscut totusi ca au existat discutii pe marginea modului in care functiona cardul Euroline inclusiv cu autoritatile statului.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Opinii recente

de Monica Dit

"Am incheiat un contract de economisire-creditare acum 5 ani, fiind convinsa de care functionara de la Raiffeisen ca este cel mai bun plan ..."

Facebook