top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BCR

BCR

Scor: 1.7 | 324 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    E NEmil Costin Negut
    Card de debit de la BCR

    Bătaie de joc marca BCR! ????????????

    Bătaie de joc marca BCR! Vă rog să vă feriți de aceasta bancă....e deja a 3 a experiență proasta cu BCR.In septembrie 2023 am mers de mânuță cu o mătușă stabilită în Spania pt a și deschide un cont cu card de debit atașat, avand in vedere că urma să și depuna dosarul de pensionare și să poată incasa pensia (cardul a rămas în România la mine, urmând să i trimiți banii....menționez că am 2 procuri in care se precizează inclusiv relația cu bancile)...Toate bune și frumoase până acum o săptămână cand cardul a fost reținut în bancomatul BCR și de atunci numai bătaie de joc marca BCR...Degeaba am fost cu procura in bancă, degeaba am dat zeci de telefoane la callcenter....de fiecare data nici măcar o justificare pt cardul oprit ci doar că sa sune mătușa.....Astăzi a reușit mătușa sa vorbească la callcenter și nu a primit nici măcar o informație, pe motiv că nu găsesc CNP ul in baza de date....???? .Gândiți va că are blocați banii pe aproximativ 6 luni de pensie ....Așa ceva? Asigur BCR ul că vom acționa inclusiv în instanță, după răspunsul.autoritatilor compente(ANPC, Asf, BNR) pe motivul indisponibilizării a sumelor de bani unei pensionare care are necesități medicale și nu se poate întreține din cauza aceastui abuz al BCR! ????????????????

    18-03-2024

    D DDenis Dumitrache
    Refinantare credit de la BCR

    Ii dau doar o stea deoarece o data mi a

    Ii dau doar o stea deoarece o data mi a luat 150 de lei de pe cardul meu iar după o luna și CV mi a luat de pe cardul meu 280 de lei fără sa cheltui nimic de pe cardul meu este o prostie de card care îți ia bani fără sa faci nimica

    01-03-2024

    C BCorneliu Florian Badulescu
    Internet banking de la BCR

    George cel reorganizat

    Increzator in modernizarea in sfarsit a aplicatiei de intetrnet banking George, dupa actualizarea aplicatiei si stergerea e-tolken-ului conform instructiunilor am purces la prima tranzactie online cu George cel reorganizat. Dupa 5 incercari la rand toate cu acelasi rezultat: "Raspunsul bancii emitente: processing.error.5005" m-a facut sa renunt. Dezamagire totala. George cel reorganizat-inutil. Poate cineva autorizat sa-mi spuna ce inseamna aceasta eroare 5005 de procesare si de ce trebuie s-o aflu eu? Va rog, caci BCR nu e in stare sa puna la dispozitia clientilor un info line care sa iti raspunda la telefon intr-un timp rezonabil de sub 15minute de asteptare in van si o fiinta cu gandire umana. Si aici nu-i nimic, vine AI-ul peste ADA si ne va rezolva toate problemele omenesti neinteresante. Pana atunci sfat: feriti-va de serviciile George. 9.11.2023

    09-11-2023

    A MAdrian Margescu
    Cont curent de la BCR

    Inselaciune persoane juridice

    In cursul lunii iulie 2023 am optat in una dintre unitatile BCR pentru pachetul "George pentru afacerea ta" de la pachetul "Succes Plus" pe care il detineam la acea data inca de la aparitia lui. Conform tarifului de comisionare societatea comerciala pe care o detin se incadreaza la standard 169 RON lunar cu o bonificatie de 50%, adica 84,50 RON. Am constatat cu stupoare ca a fost retinut un comision lunar de 101,40 RON pentru contul curent si in plus cate 20,00 RON pentru alte doua conturi curente, in total 141,40 RON comision de administrare lunara pentru intregul pachet de cont curent. Explicatia verbala a bancii a fost ca nu au fost preluate datele de bilant ale societatii comerciale in cauza si se va corecta situatia. Astazi s-au inplinit 60 zile de la solicitarea initiala de restituire a sumelor incasate in plus. Nu recomand nimanui BCR si mai ales asa zisul pachet "George pentru afacerea ta" un produs descris altfel decat functioneaza efectiv. Decizia este sa inchid contul de la BCR in cel mai scurt timp si sa ma adresez Parchetului competent cu o plangere penala pentru inselaciune. Inainte de a contracta servicii bancare recomand tuturor sa analizeze cu atentie ofertele comerciale si sa le aleaga pe cele care sunt clare, altfel li se da posibilitatea bancilor sa "se infrupte", adica sa fure din banii aflati in conturile care au fost deschise, actiune de care este de vina "calculatorul" sau "softul", asa cum se intampla la BCR. Niciodata nu s-au bonificat sume, doar s-au tras, fara nicio exceptie.

    16-10-2023

    N NNicoleta Nicoleta
    Card de credit de la BCR

    Abuzuri

    Buna ziua! Nu mi se pare normal sa mi organizați mie cheltuiala banilor mei. Cum sa obligați o persoana sa cheltuie 8 lei lunar că să nu i luați 10 lei? Mizați pe oboseala oamenilor?????

    03-10-2023

    B ZBogdan Zorila
    Card de debit de la BCR

    Am facut greseala sa introduc cardul de

    Am facut greseala sa introduc cardul de UK intr-un bancomat BCR. Bancomat defect. Nu a mai scos cardul . Am intrat in banca sa le spun ce s-a intamplat iar in banca, o atitudine muzerabila, mi s-a spus sa sun in UK la banca care mi-a oferit cardul. Au refuzat sa investigheze macar ce s-a intamplat cu bancomatul. Am sunat la BCR, le-am dat mail-uri, degeaba, Dupa mult timp mi-au spus ca, cardul meu a fost distrus pt ca nu l-am ridicat. Ei care ma impiedicau sa-l ridic acum dau vina pe mine, ca eu sunt de vina. O atitudine mizerabila, o experienta mizerabila. O nepasare completa. Mi-au furat si distrus cardul care nici nu e BCR. Acum BCR se ofera sa imi plateasca taxele pt un nou card. Normal ca se simt vinovati. Din pacate acum taxele sunt 5 000 000 de lire. Atat aveti sa imi dati pt furt, distrugere si o atitudine mizerabila. Stati departea de banca asta!!!!!!

    15-09-2023

    C DCRISTIAN NICOLAE DAN
    Descoperit cont de la BCR

    Abuz si lipsa de respect pentru client

    Abuz si lipsa de respect pentru client. Nu poti sa blochezi accesul clientului - de fapt al unei familii care avea conturi la BCR - denuntand unilateral si fara nicio notificare contractele cu clientii, pe motiv de culpa a clientului, in conditiile in care clientii respectivi nu avea nicio datorie la tine si nu ti-au creat probleme niciodata. Insa, se pare ca la BCR abuzul e la rang de arta. Concret, in cursul zilei de azi, 6.09.2023, am constatat cu stupoare ca nu mai pot accesa aplicatia George nici de pe telefon, nici de pe contul de e-banking din browserul de internet. Mai mult, cand am sunat la serviciul de clienti, mi s-a spus ca nici nu mai am conturi la BCR, ca le as fi inchis - in conditiile in care aveam doua conturi, ambele cu fonduri in ele. Pentru ca nu mi-a venit sa cred, am mai sunat odata la serviciul clienti, dupa o ora, sa vad daca s-a remediat situatia, crezand totusi ca este o greseala. Nu se remediase nimic si mi-am facut o programare intr-o sucursala din orasul vecin (la noi in oras BCR si-a desfiintat sucursala). La Sibiu, unde am fost, am intalnit niste doamne plictisite si deranjate cumva, ca am venit cam tarziu, aproape de ora inchiderii si prea multe nu am putut sa rezolv. O tineau una si buna ca eu nu am conturile de care povesteam. Am reusit sa le conving aratandu-le cardurile bancare atasate la acele conturi. Intr-un final au reusit sa constate ca, intr-adevar, am avut conturi la BCR dar ca au fost inchise. „De catre cine, doamna, ca eu nu am solicitat asta”. „De la centru”. Mi-au comunicat ca as putea sa imi retrag restul de bani cash, dar cu conditia sa achit comision de 2,5%. Asta in contextul in care nu eu am solicitat inchiderea conturilor, nu eu am solicitat retragere cash. Adica ma dai afara de la tine din banca si imi retii si comision pe banii mei. In plus, la cateva momente dupa ce am parasit sucursala nerezolvand nimic, realizez ca si contul sotiei fusese blocat. Erau conturile noastre principale in care incasam inclusiv alocatia copiilor. Asadar, in momentul de fata, o intreaga familie am ramas fara cash, cu banii blocati de BCR fara notificare prealabila si conditionandu-ni-se retragerea banilor din conturi de plata unui comision pe care eu nu doresc sa-l las bancii. Asta se intampla intr-o banca de pe teritoriul Romaniei, in anul 2023, banca supravegheata de BNR. Bravo, „slava!”

    06-09-2023

    E NEmil Costin Negut
    Card de credit de la BCR

    Înșelătorie card credit

    De câteva zile am o problema pe care nu au fost în stare să o rezolve 3 operatori callcenter și nici mesajele repetate în George nu au fost de mare ajutor:( .La cardul de credit o sumă încasată pe cardul de creit de 1500 Ron nu a fost scăzută din soldul scadent pe 24.08.2024l3 și nici un reprezentant al băncii nu reușește să mi explice ce se întâmplă....ba mai mult, îmi comunica din sistem că suma este scăzută din soldul respectiv, deși suma comunicată telefonic, nu corespunde cu suma regăsită în George (menționez că în George acest sold scadent se actualizează la fiecare rambursare și luna aceasta s a actualizat de 3 ori cu 3 sume de 600, 50 și 50, dar suma de 1500 nu a fost luată în calcul).Problema este că eu nu am la dispoziție nici un instrument pt a ști care este de fapt valoarea soldului scadent pe 24 august pt a putea rambursa suma corecta, fara să plătesc dobânzi penalizatoare....Sa fie incompetență sau un șiretlic de a înșela clienții?...lucru, care nu pare să. fie străin de BCR!????????????????

    05-08-2023

    A AAndrei Andrei
    Card de credit de la BCR

    Banca care acorda credite la cine vor..

    Banca care acorda credite ...la cine vor ei..,sau caută motive sa nu acorde..nu recomand BCR

    22-05-2023

    S Csimona ciurdas
    Cont curent de la BCR

    Frauda

    Buna ziua! Am avut o experinta foarte neplacuta cu banca BCR , sunt client al bancii din 2014 , am cont la ei in care imi intra salariul in fiecare luna. In data de 11.03.2023 primesc un mesaj pe telefon ca am efectuat o tranzactie in valoare de 400 de euro la ora 7.40 , moment in care eu ma aflam in masina mergeam la Cluj. In mesaj era specificat daca nu sunt eu sa sun la nr de telefon *2227, bineinteles nefacand eu tranzactia am sunat pe loc. La apelul meu a raspuns o doamna /domnisoara care saraca nu stia nici pe ce planeta se afla. Dupa o serie de intrebari constata duduia ca eu am autorizat tranzactia , lucru total gresit. Cica tranzactia s-a facut prin nu stiu ce portofel virtual etc , specific ca eu nu mi-am inrolat cardul in nici un portofel virtual , am pe telefon doar aplicatia George. Imi recomanda respectiva sa ma duc la politie sa depun plangere , bineinteles inainte fac un refuz la tranzactie , dupa care primesc un raspuns de la banca in care mi se spune ca eu am autorizat tranzactia. De la politie nu am mai primit nici un raspuns . Dupa 2 zile de la tranzactie imi apare in aplicatia George ca suma de 400 euro a fost transferata pe un card REVOLUT. Eu cred ca este implivat ceva angajat al bancii de aceea banca este foarte sigura ca eu am facut tranzactia , deoarece angajatii au acces la toate datele clientilor. RUSINE SA LE FIE , Bineinteles m-am mutat la alta Banca , nu mai vreau sa aud de BCR cat traiesc. O mare dezamagire

    26-04-2023

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie