Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD: Ce acte sunt necesare solicitantilor de credite aflati in strainatate?

Alexandra Toader, analist produs la BRD

AUTOR:

Alexandra Toader, analist produs la BRD

Data publicarii:

Intrebare: Pot obtine un credit la BRD daca muncesc in strainatate?Ce acte imi trebuiesc pentru aceasta? Multumesc. Valerica Carmaciu, Galati

Raspuns: La BRD se pot contracta cu venituri din strainatate doar credite garantate cu ipoteca. Pentru obtinerea unui astfel de credit clientul are nevoie de urmatoarele documente:

-             Adeverinta de venit/document emis de angajator privind veniturile realizate . Acest document trebuie sa ateste veniturile realizate pe o perioada de  trei luni calendaristice consecutive recente si sa fie emis cu cel mult 45 de zile calendaristice inaintea datei analizei;

-             Contractul individual de munca inregistrat la organul competent al administratiei din statul unde solicitantul de credit este angajat/scrisoare de angajare (dupa caz);

-             Declaratie speciala privind veniturile sub forma de salarii din strainatate sau Dovada de plata a impozitelor sau Dovada de luare in evidenta de catre autoritatea fiscala a tarii respective sau Fisa fiscala sau Certificat fiscal sau Extras de cont pentru evidentierea incasarii veniturilor si a platii impozitelor, sau alt document prevazut de legislatia statului respectiv care sa evidentieze plata impozitelor, dupa caz;

-             Raport privind activitatea desfasurata;

 

Opinii recente

de Valerica Stana

"Buna ziua, Ma numesc Stana Valerica,din jud. Dambovita. Povestire pe scurt:Am luat un tel de la e mag cu creditare online. Produsul a ajuns la mine impreuna ..."

Facebook