Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

  • Sfatul expertului

Pentru a face plangere la ANPC este necesar sa sesizez mai intai banca?

Print Get a PDF version of this webpagePDF
-A +A
Ramona Iluca, analist financiar www.conso.ro

AUTOR:

Ramona Iluca, analist financiar www.conso.ro

Data publicarii:

Intrebare: Pentru a putea face o plangere la ANPC este necesar sa sesizez mai intai banca si sa astept un raspuns de la reprezentantii acesteia sau pot face direct plangerea la ANPC? Dobre Viorel, Bucuresti

Raspuns:

Conform reprezentantilor ANPC, nu exista nici un fel de conditionare prin care sa se impuna clientilor sa sesizeze mai intai banca si apoi Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

Pentru a face o plangere la ANPC nu este necesar un raspuns oficial din partea bancii, insa reprezentantii ANPC recomanda sa se incerce o rezolvare a situatiei direct cu banca, considerand aceasta cale mai simpla.

In lipsa unei rezolvari directe cu banca, la plangerile catre ANPC trebuie atasate documente probatorii cum ar fi contractul incheiat cu banca, raspunsul primit de la banca (daca acesta exista), etc.


 

Pune si tu o intrebare!

Daca ai nelamuriri fata de un produs
financiar sau doresti sa afli mai
multe informatii financiare despre un anumit subiect, expertii Conso
iti vor raspunde.


Pune intrebare


  • Cauti un credit?
  • Vrei sa economisesti?



CAUTI UN CREDIT DE NEVOI PERSONALE?





  • Vocea clientului
Raiffeisen Banca pentru Locuinte Economisire-Creditare

"Am incheiat un contract de economisire-creditare acum 5 ani, fiind convinsa de care functionara de la Raiffeisen ca este cel mai bun plan ..."

Monica Dit (Constanta)