Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

RBS va finaliza implementarea OUG 50 in termenul legal

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Oficialii RBS afirma ca, pana la sfarsitul saptamanii viitoare, vor finaliza operatiunea de transmitere a actelor aditionale catre clientii bancii, pentru modificarea contractelor de credit.

“Dupa primirea acestora, clientii dispun de 15 zile pentru a reactiona, in cazul in care nu sunt de acord cu una sau mai multe dintre prevederile acestora”, a afirmat in exclusivitate pentru Conso.ro Marijana Vasilescu, director de Comunicare si Marketing la RBS.

Potrivit oficialilor bancii, clientii existenti vor putea sa opteze fie pentru mentinerea unei dobanzi fixe, care le va fi comunicata prin actul aditional, fie pentru transformarea acesteia intr-una variabila. Dobanda variabila urmeaza sa fie calculata pe baza formulei: indice monetar + marja fixa.

Marja fixa va fi calculata conform precizarilor primite de Asociatia Romana a Bancilor de la ANPC, si anume prin scaderea valorii indicelui monetar din data de 21.06.2010, data intrarii in vigoare a OUG 50, din costul creditului platit de client in prezent.

“Avem oferte speciale pentru clientii altor banci care doresc sa isi refinanteze creditele la noi, insa suntem preocupati si de retentia clientilor existenti. De aceea, de la caz la caz, in functie de situatia fiecarui client si de comportamentul de plata al acestuia din trecut, banca este dispusa sa discute despre o anumita reducere a costurilor. De altfel, si in trecut, RBS a fost deschisa la o abordare de acest gen” a declarat pentru Conso.ro Marijana Vasilescu.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

CSALB invata clientii la ce trebuie sa fie atenti cand aplica pentru un credit

In urma analizei solicitarilor formulate de catre clientii care se adreseaza Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), entitatea a elaborat cateva recomandari de care ar trebui sa tina seama cei care intentioneaza sa contracteze un credit de la o banca sau de la o institutie financiara nebancara (IFN). Citeste mai mult

Facebook