Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

OUG 50: Clientii bancilor sunt sustinuti si de PNL

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Obiectiile grupurilor de clienti nemultumiti privind textul OUG 50 sunt sustinute si de grupul parlamentar al PNL. Primii care au propus amendamente favorabile clientilor au fost parlamentarii PDL.

Obiectiile aduse de grupurile de clienti la legea de adoptare a OUG 50 presupun in special calcularea ratei de dobanda pentru creditele in derulare in functie de valorile dobanzii si a indicilor monetari de la momentul acordarii imprumutului.

“Am avut o intalnire cu reprezentantii clientilor. Dupa doua ore de discutii si dezbateri am inteles ca toate amendamentele pe care acesti clienti le sustin sunt corecte”, a precizat pentru Conso.ro deputatul Eugen Nicolaescu, vicelider al grupului parlamentar al PNL.

Acesta a mentionat ca partidul pe care il reprezinta va sustine cauza clientilor si in dezbaterile din Comisia pentru Buget, Finante si Banci precum si in plenul Camerei Deputatilor.

Grupul parlamentar PDL a fost primul care a formulat amendamente in sprijinul grupurilor de clienti. Daca acum exista si o sustinere din partea grupului PNL, exista sanse mari ca textul legii ce urmeaza a fi adoptata sa ramana in favoarea clientilor.

In plus, Eugen Nicolaescu a declarat pentru Conso.ro ca ca exista semnale pozitive privind o posibila sustinere si din partea altor grupuri parlamentare.

“Am avut discutii si cu cei de la PSD si se pare ca sunt de acord in sustinerea amendamentelor”, a precizat Nicolaescu.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

CSALB invata clientii la ce trebuie sa fie atenti cand aplica pentru un credit

In urma analizei solicitarilor formulate de catre clientii care se adreseaza Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), entitatea a elaborat cateva recomandari de care ar trebui sa tina seama cei care intentioneaza sa contracteze un credit de la o banca sau de la o institutie financiara nebancara (IFN). Citeste mai mult

Facebook