Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Electrocasnicele cumparate prin credit de la Garanti au garantie extinsa

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Clientii magazinelor Domo si Technomarket care achizitioneaza produse electrocasnice prin credit direct din magazin de la Garanti beneficiaza de 1 sau 2 ani de garantie suplimentara.

Facilitatea este disponibila pentru produsele cu preturi cuprinse intre 250 si 9.000 lei folosite in scop casnic, care beneficiaza de o garantie legala standard de 24 luni.

Clientii beneficiaza pe parcursul garantiei extinse de reparatii gratuite ale posibilelor defectiuni intervenite in cazul produselor. Atunci cand reparaţiile nu mai sunt posibile, produsele defecte pot fi inlocuite cu unele noi.

"Prin acest beneficiu suplimentar atasat creditelor de consum din magazinele Domo si Technomarket oferim clientilor nostri posibilitatea de a utiliza fara griji, pentru mai mult timp, bunurile achizitionate, chiar si dupa expirarea garantiei legale de 24 de luni”, a precizat Bogdan Dobre, Director General Garanti Credite de Consum.

Garanti Credite de Consum este marca sub care functioneaza institutia financiara non-bancara Ralfi incepand din 2011, parte a grupului Garanti in Romania.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook