Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Creste numarul restantierilor la banci si IFN

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Numarul de persoane fizice care au restante la banci si IFN mai mari de 30 de zile a revenit pe crestere spre finalul anului 2014, comparativ cu aceeasi perioada din 2013, insa sumele totale neplatite la timp au fost mai mici in noiembrie 2014 decat in noiembrie 2013.

Astfel, numarul restantierilor persoane fizice a crescut in noiembrie 2014 cu 3,97%, fata de aceeasi luna a anului precedent, la 712.737, insa sumele restante au scazut cu 4,4% de la 11,4 miliarde de lei la 10,9 miliarde de lei.

Din aceasta suma, peste 4,26 miliarde de lei erau restante in lei, circa 4,91 miliarde lei reprezentau restantele in euro si restul in dolari SUA si alte valute.

Comparativ cu luna precedenta, in noiembrie 2014 a fost inregistrata o crestere de 9,27%. Potrivit datelor BNR, in octombrie 2014, numarul restantierilor se ridica la 652.268 persoane fizice, iar in noiembrie 2013 la 685.489.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce oferte au bancile de Black Friday?

Si bancile intra in febra de Black Friday. Credite de consum sau ipotecare, carduri de credit, dar si alte produse si servicii se pot achizitiona, in aceasta perioada, in conditii mai favorabile decat cele standard. Atentie, insa, la conditiile de derulare a campaniilor. Citeste mai mult

Banci amendate pentru publicitate inselatoare. Care sunt abaterile?

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a amendat 15 banci pentru publicitate inselatoare. Amenzile insumeaza peste 500.000 de lei. In plus, institutiile amendate sunt obligate sa restituie clientilor sumele incasate ilegal, sa corecteze contractele incheiate si sa suspende campaniile publicitare pentru a intra in legalitate. Citeste mai mult

Opinii recente

de Alina Avram

"Complet nemultumita! Customer service aproape inexistent, orientarea catre client este o gluma buna, transparenta, flexibilitate, ascultare proactiva un vis frumos! Dupa un an ..."

Facebook