Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii bancilor solicita echidistanta din partea FMI pe subiectul OUG 50

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Clientii nemultumiti ai bancilor solicita echidistanta din partea FMI in problema implementarii OUG 50/2010 si solicita o intalnire cu reprezentantii institutiei.

Mesajul clientilor, transmis printr-o scrisoare deschisa catre reprezentantul FMI, Jeffrey Franks, vine in urma unor declaratii ale oficialilor institutiei, prin care s-a lasat de inteles ca eliberarea unei viitoare transe din acordul stand-by ar putea fi conditionata de modificarea OUG 50/2010.

“In spiritul bunei credinte de care suntem convinsi ca dati dovada, va rugam insistent sa manifestati echidistanta in problematica OUG 50/2010 si sa sustineti interesul clientilor bancilor, cu aceeasi promptitudine cu care v-ati situat de partea institutiilor financiar-bancare. In acest sens, va solicitam respectuos o intalnire de lucru cu reprezentantii clientilor bancilor din Romania, pentru a cunoaste realitatea relatiei banca-client”, se precizeaza in scrisoarea deschisa.

De asemenea, sunt puse in oglinda pierderile estimate de banci ca urmare a implementarii ordonantei si pierderile pe care le-au suferit clientii de-a lungul timpului, ca rumare a platii de “comisioane inventate si dobanzi de cateva ori mai mari decat in oricare alta tara din UE”.

Scrisoarea este semnata de reprezentantii BCR, Volksbank, Alpha Bank, RBS, Credit Europe Bank, Bancpost si Raiffeisen Bank.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

CSALB invata clientii la ce trebuie sa fie atenti cand aplica pentru un credit

In urma analizei solicitarilor formulate de catre clientii care se adreseaza Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), entitatea a elaborat cateva recomandari de care ar trebui sa tina seama cei care intentioneaza sa contracteze un credit de la o banca sau de la o institutie financiara nebancara (IFN). Citeste mai mult

Facebook