Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR stabileste dobanzile in functie de profilul de risc al solicitantilor

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Ratele dobanzilor la creditele de nevoi personale in lei oferite de BCR variaza intre 14,9% si 19,9%, in functie de profilul de risc al clientilor.

Banca afiseaza doar valorile minime si cele maxime ale dobanzilor ce pot fi aplicate, astfel ca nivelurile intermediare pot fi aflate numai in urma unei simulari de credit la banca.

BCR a decis sa structureze dobanzile la creditele de consum in functie de analiza de scoring, care tine cont de istoricul de creditare al solicitantilor, de comportamentul de plata, vechimea si continuitatea in munca, precum si de posibilitatea incasarii venitului prin intermediul unui cont curent deschis la banca.
 
Totodata, banca a eliminat din oferta imprumuturile cu dobanda variabila in lei. In consecinta, creditele vor fi acordate numai cu dobanzi fixe, majorate cu pana la 4 procente.  

Pentru un credit de pana in 4 ani, ratele fixe de dobanda se incadreaza intre 14,9% si 18,9%.

Pentru un credit acordat pe o perioada de 5 pana la 9 ani, clientii pot plati dobanzi cuprinse intre 15,9% si 19,9%, iar perioada maxima de creditare de 10 ani presupune dobanzi ce pornesc de la 15,86% si care pot ajunge la 19,9%.

Cu exceptia celor care isi incaseaza salariul intr-un cont BCR de cel putin o luna sau isi refinanteaza credite de la alte banci, clientii suporta in plus un comision de analiza dosar de 250 lei, dublu fata de nivelul anterior. Asigurarea de viata este oferita gratuit de catre banca.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

CSALB invata clientii la ce trebuie sa fie atenti cand aplica pentru un credit

In urma analizei solicitarilor formulate de catre clientii care se adreseaza Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), entitatea a elaborat cateva recomandari de care ar trebui sa tina seama cei care intentioneaza sa contracteze un credit de la o banca sau de la o institutie financiara nebancara (IFN). Citeste mai mult

Facebook