Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR: crestere de peste 70% la vanzarile de credite de nevoi personale

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

BCR a acordat, in primele 5 luni din acest an, peste 65.000 de credite negarantate, volumul de credite fiind in crestere cu 70% fata de perioada similara din 2013.

Din totalul acestor credite, peste 50% sunt credite de nevoi personale, restul reprezentand carduri de credit si descoperit de cont. Valoarea medie a creditului de nevoi personale a crescut cu peste 30%.

„2014 este anul in care vedem primele semne ale cresterii in zona creditelor de consum. Remarcam un numar tot mai ridicat de clienti care aleg sa isi mute creditele de la alte banci la BCR si de cele mai multe ori pe langa oferta competitiva pe care le-o propunem le oferim si credite de valori mai mari”, a declarat Andrew Gerber, director Produse Retail in cadrul BCR.


Conform unui studiu facut de banca, se observa o schimbare in nevoile care conduc la contractarea creditelor de nevoi personale, in sensul cresterii ponderii achizitiilor de tipul produselor cu un grad ridicat de complexitate tehnica (tablete, laptop-uri, telefoane mobile moderne) in defavoarea aparaturii electrocasnice traditionale.

Printre alte nevoi finantate se numara renovarile interioare/exterioare, achizitii de terenuri de suprafete mici, vacante, studii, cursuri de perfectionare profesionala, evenimente de familie.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Insolventa persoanelor fizice se amana, din nou

Aplicarea Legii insolventei persoanelor fizice, prevazuta pentru data de 1 august, se amana din nou, din cauza faptului ca nu a fost dezvoltata infrastructura necesara procedurilor prevazute de lege. Guvernul urmeaza sa aprobe un act normativ in acest sens in viitoarea sedinta. Citeste mai mult

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

Opinii recente

de Viorel Susnea

"Cei mai neseriosi. Dupa ce am aplicat pentru card avantaj, sunt sunat si chemat in Pallas Moll. Acolo dupa ce am semnat un ..."

Facebook