Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ATE Bank a modificat comisioanele la credite

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

ATE Bank a urcat cu 0,5 procente comisionul perceput la acordarea creditelor de consum, cu sau fara ipoteca. Totodata a eliminat comisionul de rambursare anticipata la toate creditele, conform legii.

In cazul creditelor de consum fara garantii imobiliare - cu asigurare de invaliditate si deces, precum si la cele cu girant - comisionul practicat de banca a urcat de la 3% la 3,5%.

Pe de alta parte, imprumuturile cu ipoteca si cele garantate cu un depozit colateral afiseaza de acum un comision de 2,5%, fata de anteriorul 2%.

In acelasi timp, a fost eliminat comisionul de 2% aplicat de banca la rambursarile anticipate efectuate de clienti, pentru toate tipurile de credite aflate in portofoliu. Aceasta decizie a fost luata in acord cu ordonanta de urgenta intrata in vigoare pe 21 iunie 2010.

Solicitantii de credite pot opta fie pentru oferta in lei, fie pentru cea in euro. Spre exemplu, un credit de consum cu ipoteca in valoare de 15.000 euro, contractat pe 10 ani, afiseaza o valoare a dobanzii anuale efective (DAE) de 8,89%. Acelasi credit, echivalent in lei, este acordat la un DAE de 10,53%.

Informatii detaliate despre ofertele bancilor sunt disponibile pe Conso in sectiunea de Comparatii Credite de nevoi personale.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook