Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen-Locuinte imbunatateste call-center-ul

Autor: Conso |

Publicat in: Credite imobiliare

 

Raiffeisen Banca pentru Locuinte va imbunatati din luna februarie call-center-ul, care va putea oferi clientilor informatii detaliate privind produsele bancii.
 
Persoanele interesate sa incheie un contract de economisire-creditare vor putea afla prin telefon ce conditii trebuie indeplinite pentru a beneficia de credit, care sunt etapele derularii contractului sau care sunt veniturile si garantiile acceptate de banca.
 
In plus, banca va oferi consultanta privind derularea contractului si pentru clientii existenti. Operatorii Raiffeisen vor furniza prin telefon date cu privire la modificarile ulterioare care pot surveni (cum ar fi majorarea sau reducerea sumei contractate) sau informatii cu privire la modalitatile de plata a ratelor, soldul contractelor, etc.

Alte articole din Credite imobiliare

Credite imobiliare

Viziunea Raiffeisen despre creditele in CHF, diferita de cea prezentata clientilor

O serie de documente interne ale Raiffeisen Bank aparute in presa in ultimele zile, cu privire la strategia de vanzare a creditelor in franci elvetieni (CHF) indica faptul ca banca a luat in calcul, tot timpul, riscul de crestere a costurilor clientilor pe parcursul derularii creditului. Insa aceste informatii nu au fost impartasite si clientilor. Citeste mai mult

O noua decizie judecatoreasca favorabila clientilor cu credite in CHF

Judecatoria Sectorului 5 din Bucuresti a hotarat, in cadrul procedurii de dare in plata, ca doi clienti ai Piraeus Bank sa plateasca, de acum inainte ratele creditelor in CHF la cursul din 2008, cand francul valora aproximativ jumatate fata de nivelul actual in raport cu leul. Solutia pronuntata de instanta nu este definitiva. Citeste mai mult

Facebook