Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen-Locuinte imbunatateste call-center-ul

Autor: Conso |

Publicat in: Credite imobiliare

 

Raiffeisen Banca pentru Locuinte va imbunatati din luna februarie call-center-ul, care va putea oferi clientilor informatii detaliate privind produsele bancii.
 
Persoanele interesate sa incheie un contract de economisire-creditare vor putea afla prin telefon ce conditii trebuie indeplinite pentru a beneficia de credit, care sunt etapele derularii contractului sau care sunt veniturile si garantiile acceptate de banca.
 
In plus, banca va oferi consultanta privind derularea contractului si pentru clientii existenti. Operatorii Raiffeisen vor furniza prin telefon date cu privire la modificarile ulterioare care pot surveni (cum ar fi majorarea sau reducerea sumei contractate) sau informatii cu privire la modalitatile de plata a ratelor, soldul contractelor, etc.

Alte articole din Credite imobiliare

Credite imobiliare

Romanii evacuati de banci pot cere primariei o locuinta de sprijin

Persoanele evacuate din locuinta personala, cumparata pe credit, pentru ca nu si-au mai putut plati ratele la banca pot solicita, incepand din 23 iunie, o locuinta de sprijin in baza unei cereri depuse la primarie. Legea care instituie acest drept a fost publicata in Monitorul Oficial in data de 20 iunie si a intrat in vigoare. Citeste mai mult

Programul Prima Casa nu ia vacanta

FNGCIMM inregistreaza in aceasta perioada un maxim istoric al cererilor de garantii acordate prin Programul Prima Casa, in fiecare zi, fiind primite in medie 600 de noi solicitari. De aceea, reprezentantii FNGCIMM vor extinde programul de lucru in weekend si sarbatoarile legale din perioada 1-5 iunie 2015. Citeste mai mult

Facebook