Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen-Locuinte imbunatateste call-center-ul

Autor: Conso |

Publicat in: Credite imobiliare

 

Raiffeisen Banca pentru Locuinte va imbunatati din luna februarie call-center-ul, care va putea oferi clientilor informatii detaliate privind produsele bancii.
 
Persoanele interesate sa incheie un contract de economisire-creditare vor putea afla prin telefon ce conditii trebuie indeplinite pentru a beneficia de credit, care sunt etapele derularii contractului sau care sunt veniturile si garantiile acceptate de banca.
 
In plus, banca va oferi consultanta privind derularea contractului si pentru clientii existenti. Operatorii Raiffeisen vor furniza prin telefon date cu privire la modificarile ulterioare care pot surveni (cum ar fi majorarea sau reducerea sumei contractate) sau informatii cu privire la modalitatile de plata a ratelor, soldul contractelor, etc.

Alte articole din Credite imobiliare

Credite imobiliare

Raiffeisen, amendata de ANPC pentru nereguli in acordarea de credite in CHF

Raiffeisen Bank a fost amendata de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor cu 50.000 de lei pentru practici incorecte in acordarea creditelor in franci elvetieni inainte de criza. In principal, banca este acuzata de incalcarea regulilor in ceea ce priveste modul de calcul al dobanzilor. Raiffeisen a anuntat ca va contesta decizia. Citeste mai mult

Gradul de indatorare a populatiei a crescut

Avertismentele cu privire la viteza de crestere a creditarii populatiei se inmultesc. De data aceasta, vin de la Comitetul National de Supraveghere Macroprudentiala (CNSM), care recomanda BNR si MFP sa monitorizeze cu atentie in special creditul ipotecar. Pericolul, sustin reprezentantii Consiliului, ar veni de la gradul ridicat de indatorare. Citeste mai mult

Facebook