Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen-Locuinte imbunatateste call-center-ul

Autor: Conso |

Publicat in: Credite imobiliare

 

Raiffeisen Banca pentru Locuinte va imbunatati din luna februarie call-center-ul, care va putea oferi clientilor informatii detaliate privind produsele bancii.
 
Persoanele interesate sa incheie un contract de economisire-creditare vor putea afla prin telefon ce conditii trebuie indeplinite pentru a beneficia de credit, care sunt etapele derularii contractului sau care sunt veniturile si garantiile acceptate de banca.
 
In plus, banca va oferi consultanta privind derularea contractului si pentru clientii existenti. Operatorii Raiffeisen vor furniza prin telefon date cu privire la modificarile ulterioare care pot surveni (cum ar fi majorarea sau reducerea sumei contractate) sau informatii cu privire la modalitatile de plata a ratelor, soldul contractelor, etc.

Alte articole din Credite imobiliare

Credite imobiliare

Doi ani de promisiuni neonorate pentru debitorii in franci

Francul elvetian se apreciaza, din nou, in fata leului, la doi ani de la explozia din 15 ianuarie 2015, si revine peste 4,2 lei/franc. Cei cu credite in franci elvetieni nu beneficiaza nici acum de sprijin de la autoritatile romane pentru reducerea poverii privind costul suportat, ca urmare a dublarii francului fata de leu. Citeste mai mult

Trendul de reducere a avansului la ipotecare continua si in 2017

Bancile continua, si in 2017, trendul de relaxare a conditiilor pentru creditele ipotecare, in special prin reducerea avansului minim. Dupa ce majoritatea institutiilor active pe aceasta piata au revenit, inca din 2016, la niveluri de avans decente pentru clienti, a venit si randul ING Bank sa anunte o astfel de masura. Citeste mai mult

Facebook