Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Credit Europe Bank asista clientii prin telefon

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Credit Europe Bank a lansat serviciul CEBLine prin care clientii pot solicita prin telefon informatii legate de conturile detinute, pot realiza tranzactii sau afla detalii legate de produsele bancii.
 
Serviciul va fi disponibil non-stop prin apelarea numerelor puse la dispozitie de Credit Europe Bank. Clientii isi pot defini o parola astfel incat toate operatiunile financiare pe care le vor initia prin CEBLine sa se desfasoare in siguranta.
 
Comisioanele pentru efectuarea operatiunilor bancare prin intermediul CEBLine sunt similare celor percepute in sucursalele bancii.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook