Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Credit Europe Bank asista clientii prin telefon

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Credit Europe Bank a lansat serviciul CEBLine prin care clientii pot solicita prin telefon informatii legate de conturile detinute, pot realiza tranzactii sau afla detalii legate de produsele bancii.
 
Serviciul va fi disponibil non-stop prin apelarea numerelor puse la dispozitie de Credit Europe Bank. Clientii isi pot defini o parola astfel incat toate operatiunile financiare pe care le vor initia prin CEBLine sa se desfasoare in siguranta.
 
Comisioanele pentru efectuarea operatiunilor bancare prin intermediul CEBLine sunt similare celor percepute in sucursalele bancii.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook