Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Biroul de Credit va da note clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Biroul de Credit va introduce un scoring pentru cei aflati in baza sa de date. Implementarea acestuia va incepe din iunie, iar informatia va fi pusa la dispozitia bancilor din decembrie.
 
Scoringul implementat de Biroul de Credit va sintetiza informatiile referitoare la clienti, cuprinse in baza de date pe care institutia o gestioneaza. “Nota” pe care clientii o vor primi de la Biroul de Credit va uniformiza modul de interpretare la nivelul bancilor, micsorand gradul de subiectivism in evaluarea cererilor de credit.
 
Pana la inceputul lunii iunie, Biroul de Credit este pe punctul de a alege furnizorul aplicatiei software care va sta la baza calcularii scoringului. Incepand din iunie, impreuna cu bancile se va trece la stabilirea metodologiei care va fi utilizata pentru calculul scoringului.
 
In prezent, Biroul de Credit furnizeaza informatii referitoare la restantele mai mari de 30 de zile inregistrate de clienti si alte date privind gradul de indatorare. In baza de date a Biroului de Credit sunt cuprinse aproximativ 4,8 milioane de persoane, iar in sistem opereaza 28 de banci, 8 societati de credit de consum si 2 societati de leasing.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook