Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Biroul de Credit va da note clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Biroul de Credit va introduce un scoring pentru cei aflati in baza sa de date. Implementarea acestuia va incepe din iunie, iar informatia va fi pusa la dispozitia bancilor din decembrie.
 
Scoringul implementat de Biroul de Credit va sintetiza informatiile referitoare la clienti, cuprinse in baza de date pe care institutia o gestioneaza. “Nota” pe care clientii o vor primi de la Biroul de Credit va uniformiza modul de interpretare la nivelul bancilor, micsorand gradul de subiectivism in evaluarea cererilor de credit.
 
Pana la inceputul lunii iunie, Biroul de Credit este pe punctul de a alege furnizorul aplicatiei software care va sta la baza calcularii scoringului. Incepand din iunie, impreuna cu bancile se va trece la stabilirea metodologiei care va fi utilizata pentru calculul scoringului.
 
In prezent, Biroul de Credit furnizeaza informatii referitoare la restantele mai mari de 30 de zile inregistrate de clienti si alte date privind gradul de indatorare. In baza de date a Biroului de Credit sunt cuprinse aproximativ 4,8 milioane de persoane, iar in sistem opereaza 28 de banci, 8 societati de credit de consum si 2 societati de leasing.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Insolventa persoanelor fizice se amana, din nou

Aplicarea Legii insolventei persoanelor fizice, prevazuta pentru data de 1 august, se amana din nou, din cauza faptului ca nu a fost dezvoltata infrastructura necesara procedurilor prevazute de lege. Guvernul urmeaza sa aprobe un act normativ in acest sens in viitoarea sedinta. Citeste mai mult

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

Facebook