Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Carpatica pot primi SMS dupa fiecare tranzactie cu cardul

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Banca Carpatica ofera clientilor serviciul SMS Alert, prin care posesorii de carduri pot primi prin SMS detaliile operatiunilor efectuate cu cardul.

Serviciul permite clientilor sa depisteze si sa actioneze in timp util in cazul eventualelor utilizari neautorizate ale cardurilor.

Mesajele SMS se trimit automat, indiferent de locul si ora la care se efectueaza tranzactia si contin detalii despre numarul cardului care a efectuat operatiunea, tipul operatiunii, data, ora, suma si locatia unde s-a derulat tranzactia.

Serviciul este disponibil pentru operatiunile de plata cu cardul la comercianti (inclusiv pentru cele efectuate online), pentru retragerea de numerar de la ATM-uri si interogarea de sold.

Banca ofera posibilitatea clientilor de a personaliza serviciul in functie de necesitatile specifice ale fiecarui detinator de carduri. Astfel, pot opta sa primeasca prin SMS informatii legate de toate tranzactiile efectuate sau numai pentru o parte din acestea prin definirea pragurilor de alertare pentru fiecare tip de operatiune in parte. Pragul minim in cazul alertei SMS personalizate este de 50 lei/operatiune.

SMS Alert este disponibil si pentru cardurile suplimentare, emise pentru utilizatorii desemnati de catre clientii titulari ai conturilor.

Costul lunar al abonamentului in cazul optiunii cu alerta personalizata este de 5 lei pentru conturile in lei si 1 euro pentru cele in euro. Optiunea cu alerta integrala presupune un comision lunar de 8 lei, respectiv 2 euro.

Alte articole din Carduri

Carduri

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Cum sa nu cazi in plasa capcanelor online

Consumatorii europeni sunt din ce in ce mai expusi in online la anunturi invazive si inselatoare. Prin urmare, este important sa fii foarte atent si circumspect atunci cand vine vorba de oferte mult prea bune pentru a fi adevarate, astfel incat sa nu ajungi sa platesti pentru bunuri sau abonamente la servicii de care nu ai nevoie. Citeste mai mult

Facebook