Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Allianz-Tiriac raspunde la reclamatii in mai putin de 2 zile

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Allianz-Tiriac raspunde la reclamatiile primite din partea clientilor in mai putin de 2 zile lucratoare, precizeaza un comunicat al companiei.

In 2011, timpul de raspuns era de 2,4 zile, iar in 2010 – 3,7 zile, conform datelor publicate de companie. Reducerea timpului s-a produs ca urmare a simplificarii proceselor interne administrative, demers inceput in 2009.

“Cred ca am reusit sa ajungem la o situatie optima in ceea ce priveste promptitudinea cu care raspundem solicitarilor clientilor nostri”, a spus directorul general al Allianz-Tiriac, Rangam Bir.


Cea mai mare parte a reclamatiilor se refera la procesele de despagubire. In primele 6 luni din 2012, au existat 17 reclamatii intemeiate, dintr-un total de 174 de petitii receptionate prin intermediul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).

In medie, compania deschide aproximativ 12.000 de dosare de dauna pe luna, iar media reclamatiilor intemeiate depuse de clienti la CSA este de 3 pe luna.

Conso.ro sprijina consumatorii sa isi faca publice experientele avute cu produsele de asigurare la rubrica Vocea clientului, pentru a ajuta potentialii clienti sa faca o alegere potrivita atunci iau o decizie financiara.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Romanii, dezinteresati de pensie si asigurari de viata

Un nou studiu derulat in Romania arata ca romanii nu sunt preocupati nici de veniturile pe care le vor avea la pensie si nici de asigurarile de viata. Doar 19% din romani economisesc pentru batranete, iar suma medie alocata pentru asigurarile de viata este de 18 euro pe an, inexistenta, practic, fata de media europeana de 1.326 de euro. Citeste mai mult

Politele RCA - sursa de venituri, dar si de reclamatii

Politele RCA continua sa aduca venituri importante companiilor de asigurari, dar raman si principala sursa de nemultumire pentru clienti. Sumele incasate din RCA in 2017, desi in scadere fata de 2016, raman cele mai importante ca pondere in veniturile societatilor. Insa si petitiile clientilor au ca subiect principal daunele pe RCA. Citeste mai mult

Facebook