Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Allianz-Tiriac raspunde la reclamatii in mai putin de 2 zile

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Allianz-Tiriac raspunde la reclamatiile primite din partea clientilor in mai putin de 2 zile lucratoare, precizeaza un comunicat al companiei.

In 2011, timpul de raspuns era de 2,4 zile, iar in 2010 – 3,7 zile, conform datelor publicate de companie. Reducerea timpului s-a produs ca urmare a simplificarii proceselor interne administrative, demers inceput in 2009.

“Cred ca am reusit sa ajungem la o situatie optima in ceea ce priveste promptitudinea cu care raspundem solicitarilor clientilor nostri”, a spus directorul general al Allianz-Tiriac, Rangam Bir.


Cea mai mare parte a reclamatiilor se refera la procesele de despagubire. In primele 6 luni din 2012, au existat 17 reclamatii intemeiate, dintr-un total de 174 de petitii receptionate prin intermediul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).

In medie, compania deschide aproximativ 12.000 de dosare de dauna pe luna, iar media reclamatiilor intemeiate depuse de clienti la CSA este de 3 pe luna.

Conso.ro sprijina consumatorii sa isi faca publice experientele avute cu produsele de asigurare la rubrica Vocea clientului, pentru a ajuta potentialii clienti sa faca o alegere potrivita atunci iau o decizie financiara.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook