Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Allianz-Tiriac raspunde la reclamatii in mai putin de 2 zile

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Allianz-Tiriac raspunde la reclamatiile primite din partea clientilor in mai putin de 2 zile lucratoare, precizeaza un comunicat al companiei.

In 2011, timpul de raspuns era de 2,4 zile, iar in 2010 – 3,7 zile, conform datelor publicate de companie. Reducerea timpului s-a produs ca urmare a simplificarii proceselor interne administrative, demers inceput in 2009.

“Cred ca am reusit sa ajungem la o situatie optima in ceea ce priveste promptitudinea cu care raspundem solicitarilor clientilor nostri”, a spus directorul general al Allianz-Tiriac, Rangam Bir.


Cea mai mare parte a reclamatiilor se refera la procesele de despagubire. In primele 6 luni din 2012, au existat 17 reclamatii intemeiate, dintr-un total de 174 de petitii receptionate prin intermediul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).

In medie, compania deschide aproximativ 12.000 de dosare de dauna pe luna, iar media reclamatiilor intemeiate depuse de clienti la CSA este de 3 pe luna.

Conso.ro sprijina consumatorii sa isi faca publice experientele avute cu produsele de asigurare la rubrica Vocea clientului, pentru a ajuta potentialii clienti sa faca o alegere potrivita atunci iau o decizie financiara.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Asirom, amendata serios pentru nereguli la plata daunelor

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a amendat liderul pietei asigurarilor obligatorii RCA din Romania, Asirom, cu 200.000 de lei, dupa ce a descoperit nereguli asupra modului in care au fost solutionate dosarele de dauna. Institutia a demarat un control la aceasta societate dupa o crestere accelerata a reclamatiilor la adresa companiei. Citeste mai mult

Protectia consumatorilor, prioritate pentru ASF in 2017

Imbunatatirea protectiei consumatorilor reprezinta unul din principalele obiective pe care Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) si le-a stabilit pentru 2017. Institutia are in vedere, printre altele, plata la timp a drepturilor consumatorilor din pietele reglementate si informarea corecta a acestora. Citeste mai mult

Facebook