top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 206 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    V Vladimir Gheorghe
    Internet banking de la Banca Transilvania

    Gramatică și profesionalism la BT

    ”Poți să acesezi NeoBT, doar dacă ai un cont deschis la Banca Transilvania.” Text pus aici prin copy-paste de pe pagina de asistenta logare NeoBT. ...........pentru clienți pretențioși.

    13-05-2024

    V Vladimir Gheorghe
    Internet banking de la Banca Transilvania

    Blocaje si dispret la NeoBT

    Folosesc uzual NeoBT cu toate diletant-ismele acestui serviciu. Am incercat sa ma loghez azi dar nu am primit sms-ul pt logare. S-a mai intamplat inainte dar raspunsul lor telefonic a fost ca nu am eu semnal telefonc suficient de bun??? desi vobeam cu operatorul lor fara probleme. Astazi am incercat sa intru in chat-ul lor INO (parca asa l-au botezat); dupa ce robotul INTELIGENT m-a chestionat, identificat prin toate codurile, cnp-urile, CI scanat in fata camerei, video identificare a fetei, etc.etc. am primit un cod prin sms (nu pentru a ma loga la contul meu) ...si in final informatia VITALA ”pentru a va loga prin Neo BT la contul dvs. introduceti codul dvs. de logare (user name) si parola, dupa care introduceti codul primit prin sms” BINGO! ridicoli mai sunteti mai baieti si fete de la BT....bineinteles ca INO nu a uitat sa bage la sfarsit si ”ne bucuram ca v,am putut ajuta!” :))). Buuun, ...mi-am zis, hai sa incerc call center-ul. Sun pe unul din numere si surpriza.....raspunde o roboțică, bla,bla,bla,.....bla. Nu va mai retin,.... dupa aprox 25 de minute de muzica in background si ”va rugam asteptati ca sa va pastrati prioritatea”, ce sa vezi si sa paralizezi......”toti operatorii nostri sunt ocupati, va rugam sa reveniti, la revedere!” . Pe pagina lor de NeoBT timpul de asteptare la call center afisat era 16 min!!!, asa ca detaliu. Cred ca merg la medic si cu siguranta imi elibereaza un certificat cu care sa cer despagubiri de la aceasta institutie financiara incompetenta care isi dispretuieste clientii. Oricum nu va sfatuiesc sa va incurcati cu ei in afaceri....nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma gandesc la Humulestii mei ...si la ce mai patesc si parintii mei cu CEC bank, ...parca totusi imi salta inima de bucurie ca nu am cont acolo....dar aia angajeaza nepoti si amante, au o scuza, sunt niste pârliți publici.......nu sunt THE GREAT BT. Și am incălecat pe-o șa și v-am spus povestea așa! Hristos a înviat!

    13-05-2024

    C DClaudia Dandoti
    Transfer international de la Banca Transilvania

    Am facut un transfer urgent vineri pe al

    Am facut un transfer urgent online vineri pe alt cont, banca BT evident luand comisionul pt transfer urgent, insa banii nu au intrat in acel cont. Au spus ca vor intra in regim normal, nu urgent cum am selectat si platit eu comisionul. Penibili!!!!

    23-03-2024

    I IIoan Alexandru Iacobuta
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Atâta hoție ordinară nu am văzut

    Atâta hoție ordinară nu am văzut . Au blocat banii in atm

    29-02-2024

    A PAlexandra Pana
    Refinantare credit de la Banca Transilvania

    Am facut o refinantare de la cec la bt,

    Am facut o refinantare de la cec la bt, iar de cand am inceput aceasta actiune se fac deja cateva zile in care fac naveta intre cec si bt. In primul rand, angajata bt nu a parcurs corect pasii astfel incat sa fie cu ordin de refinantare, iar oamenii de la cec au fost uimiti sa constate acest lucru si a trebuit inca o zi pe drum ca sa fac inchiderea de credit cu toate platile aferente (1% + dobanda pana in ziua respectiva - lucru pe care angajata bt nu l-a luat in calcul sa mi-l spuna). In urmatoarea zi am mers din nou la cec ca sa imi dea adresa de inchidere, pe care apoi am dus-o la bt. Banii nu mai intrau si nu stiam de ce. I-am scris angajatei bt si aceasta mi -a spus ca e greu de spus cand vor intra banii pentru ca "adresa mea de inchidere" este inca in analiza colegilor pentru simplu fapt ca se numeste FORMULAR DE STINGERE A OBLIGATIILOR. Bineinteles, are toate informatiile pe el. Am fugit din nou la cec sa le spun sa imi dea totusi "o adresa de inchidere" pentru ca denumirea actului i-a speriat pe cei de la bt. Au ras si au spus ca aceea este adresa de inchidere. Sun din nou la bt sa clarific cu angajata acest lucru si mi se spune ca ma va tine la curent in functie de "analiza colegilor". Dupa atata alergatura si senzatii tari inca astept. As fi renuntat pana acum de 3 ori la refinantare daca se mai putea...

    21-02-2024

    S DSelegean Daniel
    Transfer international de la Banca Transilvania

    Transferuri internaționale

    Bună ziua, Nu reușesc să fac transferuri de la conturile mele BT în conturile mele din Străinătate. Am sunat la call Center, am trimis emailuri, la ultimul telefon îmi zice.. ți-am trimis un sms cu indicați dar sms-ul nu apare. Am blocați niște bani de aproape o lună. Dacă mă puteți ajuta!

    25-10-2023

    F MFlorina Maris
    Call Center de la Banca Transilvania

    Modificare limită tranzacții în NeoBT

    În urma cu vreo 30 de minute am avut nevoie de ajutor , pentru modificarea limitei tranzacțiilor din NeoBT , limita maximă fiind de 5.000 lei , iar eu aveam tranzacții cu sume mai mari , am sunat la call center , am așteptat aproximativ 10 minute , iar domnul cu care am vorbit , a fost foarte de ajutor ; trebuia să trimit o cerere (din mesaje ) din NeoBT , ca dânșii să poată să modifice limita tranzacțiilor , iar domnul m-a ajutat pas cu pas în toată operațiunea care trebuia făcută . Mulțumesc mult pentru răbdare și ajutor .

    18-10-2023

    E Celisabeta cosma
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    o experienta foarte neplacuta, abia aste

    O experienta foarte neplacuta, abia astept sa fac transferul la alta banca. De 4 zile sun sa vorbesc cu cineva sa- mi deblocheze conturile pentru 63 lei cu poprire de la ANAF pe care am achitat o.La data achitarii am primit raspuns ca contul este deblocat automat. Urmez instructiunile bancii dar nimic , tot felu de roboti care ma invarte in acelasi loc si nu am acces la bani. Din toate accestea m am ales cu un opuseu de tensiune.Multumesc banca Transilvasnia!Va bateti joc de clienți

    18-09-2023

    M AMarin Albut
    Retragere numerar de la Banca Transilvania

    BT oradea

    Azi, 13 septembrie la agenția din Oradea , str. Transilvaniei , la ora 9 ,nu erau bani în niciunul din cele 4 bancomate , oamenii stăteau la coadă ca la carne pe vremuri , rușine.

    13-09-2023

    A OAdriana Olaru
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Evitați Banca Transilvania!!!

    BT24 este cea mai proastă aplicație de internet banking. Pentru a accesa BT24 este nevoie de o parolă care expiră după 3 luni. Dacă vrei să faci o plată cu cardul, ți se mai cere altă parolă ( ”Parola mea unică”), valabilă tot 3 luni. Cele 2 parole nu expiră simultan. Ca să vezi ce bani ți-au intrat sau ieșit din cont, trebuie să parcurgi niște pași complicați, pe care nu poți să-i memorezi și trebuie să-i descoperi de fiecare dată. Extrase de cont sau ordine de plată se pot descărca doar din ultimile 6 luni. Ca măsuri de securitate, au intodus restricții care limitează drepturile clienților de a dispune de banii lor când și cum vor. Astfel, în seara zilei de 6 septembrie, am vrut să lichidez un depozit de 7500 lei pentru a plăti o comandă de 8400 lei la Altex. Am primit mesaj că operațiunea va fi procesată în viitor. Pentru că aveam nevoie urgentă de bani, am cerut sorei mele să-mi vireze din contul ei de la Banca Transilvania suma de 5000 lei. Surpriză! Banii au intrat în cont, deși banii din depozitul meu nu intraseră. Totuși, acești bani nu mi-au folosit la nimic deoarece plata a fost refuzată pe motiv că am depășit limita. Am anulat comanda și am făcut o nouă comandă, alegând ca metodă de plată transferul bancar. Banii au plecat din contul meu pe 7 septembrie la ora 0.00 dar nu au ajuns nici acum în contul în care i-am trimis. Am dat niște telefoane și am aflat că banii vor ajunge în 3-5 zile. Așadar, produsele nu le voi mai primi în data de 8 septembrie, cum era stabilit. Mai mult, este posibil ca peste 3-5 zile acele produse să nu mai fie în stoc iar banii virați la Altex îi voi recupera peste alte 3 zile. După o jumătate de oră de așteptare, am vorbit cu o angajată de la Banca Transilvania care mi-a spus că suma limită standard pentru plata cu cardul este de 9000 lei. I-am spus că mi-a fost refuzată plata sumei de 8400 lei. Mi-a explicat că plata a fost refuzată deoarece mai făcusem alte plăți cu cardul, care, cumulate, au depășit 9000 lei. A omis să-mi spună pe ce perioadă de timp se calculează valoarea sumelor plătite cu cardul (o lună, un an). Mi-a ridicat plafonul la suma de 30000 lei, dar pe o perioadă de 3 luni. Peste 3 luni trebuie să solicit din nou extinderea plafonului standard. Am mai avut o problemă asemănătoare cu cardul în euro, când eram în străinătate și nu am putut să plătesc cazarea la hotel. Mă întreb dacă e vorba numai de incompetență sau și de o atitudine de sfidare și abuz la adresa clienților. Anunț Banca Transilvania că îl voi spune ADIO cât mai curând posibil.

    07-09-2023

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie