Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cum se acorda un credit pentru IMM?

Laura Stoicescu, manager departament in cadrul Ariei IMM din Raiffeisen Bank

AUTOR:

Laura Stoicescu, manager departament in cadrul Ariei IMM din Raiffeisen Bank

Data publicarii:

Intrebare: Care sunt etapele de acordare a unui credit pentru activitatea curenta a unui IMM si care sunt documentele ce trebuie depuse la banca pentru ca un IMM sa beneficieze de un credit? Ce conditii trebuie sa indeplineasca un IMM pentru a obtine un credit pentru finantarea activitatii curente? Popa Luminita, Tecuci

Raspuns:

Etapele pentru acordarea unui credit sunt dupa cum urmeaza:  

            - intalnirea cu clientul pentru identificarea nevoii si stabilirea sumei de care are nevoie clientul;
            - intocmirea dosarului de creditare (colectarea actelor necesare);
            - evaluarea garantiei si vizitarea punctului de lucru; 
            - analiza, prezentarea ofertei si semnarea contractelor de credit;
            - dizbursarea creditului.  

Documentele necesare sunt:  

            - documentele juridice ale clientului (act constitutiv, extras/certificat constatator ORC, certificat de inregistrare la Registrul Comertului, acte de identitate ale reprezentantilor legali, dovada sediului social); 
            - documentele aferente garantiei, documente financiar-contabile (bilant, balata de verificare).  

In plus se vor mai completa cateva acte la sediul bancii, cum ar fi cererea de credit, beneficiar real si, daca este cazul, formularele de deschidere cont.

Opinii recente

de elvira buzac

"Buna ziua. In anul 2013 am incheiat un contract cu BCR, banca pentru locuinte. Timp de doi ani am primit prin posta notificari ..."

Facebook