Banca Transilvania acorda clientilor IMM care utilizeaza Abonamentul Bancar, un voucher de 150 lei ce poate fi utilizat pentru promovarea afacerii on-line, prin Google AdWords.
Campania "Prietenul Google" se adreseaza clientilor IMM, posesori de Abonament Bancar, care au un website si doresc sa il promoveze.
Firmele care nu au un site isi pot face unul, gratuit, fara sa fie nevoie de cunostinte specifice, prin Clubul Intreprinzatorului Roman - fondat de Banca Transilvania.
Conform reprezentantilor bancii, numarul de click-uri care poate fi atras pe propriul website prin voucherul de 150 lei este de 450 - 500, in functie de setarile campaniei si domeniul de activitate al firmei.
Cei care nu stiu sa foloseasca serviciul Google AdWords au la dispozitie un formular special pe site-ul Bancii Transilvania, unde pot transmite intrebari. De asemenea, informatii despre utilizarea serviciului pot fi aflate si la Call Center-ul bancii.
Banca va oferi si consultanta in ceea ce priveste inregistrarea cheltuielilor si veniturilor aferente serviciului, in contabilitate.
Voucherele oferite nu pot fi folosite insa decat pentru conturile AdWords create mai recent de 14 zile.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News