Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Ce se intampla daca introduc PIN-ul gresit de mai multe ori?

Adrian Chichita, director adjunct la Directia Retail in cadrul OTP Bank

AUTOR:

Adrian Chichita, director adjunct la Directia Retail in cadrul OTP Bank

Data publicarii:

Intrebare: De cate ori se poate gresi introducerea codului PIN la bancomat? Rucareanu Amalia, Bucuresti

Raspuns: Practica generala a bancilor consta in blocarea cardului dupa a 3-a introducere eronata consecutiva a codului PIN.

Unele banci retin cardul (prin intermediul bancomatului), in timp ce alte banci doar restrictioneaza utilizarea cardului, acesta ramanand in posesia utilizatorului si dupa introducerea eronata consecutiva a codului PIN. In cazul in care a fost blocat cardul (ca urmare a introducerii eronate a PIN-ului), posesorul trebuie sa contacteze imediat banca emitenta.

Dupa o identificare riguroasa a acestuia, banca poate debloca / reactiva cardul respectiv. In cazul in care cardul a fost retinut de bancomatul bancii care a emis cardul, cardul poate fi recuperat fara a mai fi necesara re-emiterea acestuia. Daca este retinut de bancomatul unei alte banci, cardul este emis din nou (cardul care a fost retinut va fi distrus).

Deasemenea, in cazul in care clientul nu-si mai aminteste codul PIN aferent cardului, acesta trebuie sa solicite bancii emiterea unui nou cod PIN.

Opinii recente

de Mihai Petruta

"Dupa ce angajatii de la reprezenta Raiffeisen te conving sa inchei contract, altii se ocupa de tine doar prin telefon!! Nu am obtinut ..."

Facebook