Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Campaniile de fidelizare castiga si pierd usor clientii noi in Romania

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Clientii autohtoni nu stau pe ganduri sa-si schimbe magazinul obisnuit pentru un program de fidelizare derulat de concurenta ce ofera puncte bonus ori produse oferite gratuit, arata un studiu Nielsen.

Cea mai mare parte a participantilor la studiu (80%) au participat in ultimele trei luni la o campanie de fidelizare ce presupunea acumularea de puncte bonus, iar aproape 60% participa in prezent la un astfel de program.

Intr-un top al premiilor pe baza punctelor bonus, primul loc este ocupat de aparatura de uz casnic (23%), urmata de solutiile de ingrijire personala (15%) si de ustensilele pentru gatit (12%).

Un sfert dintre respondenti sunt gata sa schimbe retailerul pentru unul care are o campanie de fidelizare mai interesanta din punctul de vedere al punctelor bonus, iar 60% dintre subiecti nu exclud schimbarea retailerului.

Studiul Nielsen a fost realizat online in perioada 10-16 octombrie 2014.

Alte articole din Plati

Plati

Activitatea bancara, deja afectata de telefonia mobila

Aratam recent ca, din ce in ce mai des, telefonia mobila intefereaza cu activitatea bancara si prezentam principalele riscuri ce se contureaza la orizont, odata cu utilizarea telefonului mobil pe post de intermediar in accesarea conturilor si derularea unor tranzactii. Utilizare ce vine la pachet cu riscul de a rata tranzactii importante. Citeste mai mult

CE cere Romaniei explicatii pentru intarzierea Directivei privind conturile de plati

Comisia Europeana cere Romaniei detalii referitoare la transpunerea in legislatia nationala a Directivei privind conturile de plati, obligatie care trebuia indeplinita pana la 18 septembrie 2016. De asemenea, o solicitare similara a fost transmisa si Belgiei. Citeste mai mult

Opinii recente

de Emilia Mandalac

"O plata programata in data de 12. 07. 2017 pt a fi efectuata in 21. 07. 2017, s-a efectuat abia in 26. 07. 2017, dupa ce am trimis mesaje ..."

Facebook