Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Campaniile de fidelizare castiga si pierd usor clientii noi in Romania

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Clientii autohtoni nu stau pe ganduri sa-si schimbe magazinul obisnuit pentru un program de fidelizare derulat de concurenta ce ofera puncte bonus ori produse oferite gratuit, arata un studiu Nielsen.

Cea mai mare parte a participantilor la studiu (80%) au participat in ultimele trei luni la o campanie de fidelizare ce presupunea acumularea de puncte bonus, iar aproape 60% participa in prezent la un astfel de program.

Intr-un top al premiilor pe baza punctelor bonus, primul loc este ocupat de aparatura de uz casnic (23%), urmata de solutiile de ingrijire personala (15%) si de ustensilele pentru gatit (12%).

Un sfert dintre respondenti sunt gata sa schimbe retailerul pentru unul care are o campanie de fidelizare mai interesanta din punctul de vedere al punctelor bonus, iar 60% dintre subiecti nu exclud schimbarea retailerului.

Studiul Nielsen a fost realizat online in perioada 10-16 octombrie 2014.

Alte articole din Plati

Plati

Cum ar arata Europa fara cash?

Comisia Europeana analizeaza posibilitatea restrictionarii platilor in numerar sau chiar interzicerea acestora in Uniunea Europeana. Institutia a publicat un studiu care contine atat avantajele cat si dezavantajele unei astfel de decizii, insa sustine ca scopul final, respectiv combaterea finantarii terorismului, scuza mijloacele utilizate. Citeste mai mult

Romanii cumpara online, dar platesc cash

Romanii raman inca reticenti cand vine vorba de plata cu cardul a produselor achizitionate de pe internet, insa folosesc aceasta metoda de plata pentru facturi si servicii. Pe de alta parte, acestia utilizeaza tot mai des telefonul mobil pentru comenzi si plati online. Citeste mai mult

Opinii recente

de elvira buzac

"Buna ziua. In anul 2013 am incheiat un contract cu BCR, banca pentru locuinte. Timp de doi ani am primit prin posta notificari ..."

Facebook