Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Campaniile de fidelizare castiga si pierd usor clientii noi in Romania

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Clientii autohtoni nu stau pe ganduri sa-si schimbe magazinul obisnuit pentru un program de fidelizare derulat de concurenta ce ofera puncte bonus ori produse oferite gratuit, arata un studiu Nielsen.

Cea mai mare parte a participantilor la studiu (80%) au participat in ultimele trei luni la o campanie de fidelizare ce presupunea acumularea de puncte bonus, iar aproape 60% participa in prezent la un astfel de program.

Intr-un top al premiilor pe baza punctelor bonus, primul loc este ocupat de aparatura de uz casnic (23%), urmata de solutiile de ingrijire personala (15%) si de ustensilele pentru gatit (12%).

Un sfert dintre respondenti sunt gata sa schimbe retailerul pentru unul care are o campanie de fidelizare mai interesanta din punctul de vedere al punctelor bonus, iar 60% dintre subiecti nu exclud schimbarea retailerului.

Studiul Nielsen a fost realizat online in perioada 10-16 octombrie 2014.

Alte articole din Plati

Plati

Experti din 8 tari discuta la Bucuresti despre impactul PSD2

Din 13 ianuarie 2018, va intra in vigoare noua directiva europeana a serviciilor de plata (Payment Services Directive–PSD2). Aproape 30 de experti in domeniul platilor electronice vor discuta la PSD2. New Business Models – Fintech Banking Summit, despre legislatie, solutii tehnice si modele de business care rezulta in urma implementarii directivei. Citeste mai mult

Summit la Bucuresti pe 28-29 noiembrie privind noua directiva de plati PSD2

Pe 28 si 29 noiembrie, la Institutul Bancar Roman, va avea loc evenimentul organizat de NOCASH "PSD2. New Business Models" Fintech Banking Summit, care va reuni o serie de specialisti din tara si strainatate pentru a prezenta in detaliu modul in care directiva va afecta platile de zi cu zi in anii ce vor urma. Citeste mai mult

Opinii recente

de Andreea Buruiana

"Din pacate prin experienta celor de mai jos am trecut si eu. . . mi-au cerut o copie dupa CI veche, pe care o aveam ..."

Facebook