Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Campaniile de fidelizare castiga si pierd usor clientii noi in Romania

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Clientii autohtoni nu stau pe ganduri sa-si schimbe magazinul obisnuit pentru un program de fidelizare derulat de concurenta ce ofera puncte bonus ori produse oferite gratuit, arata un studiu Nielsen.

Cea mai mare parte a participantilor la studiu (80%) au participat in ultimele trei luni la o campanie de fidelizare ce presupunea acumularea de puncte bonus, iar aproape 60% participa in prezent la un astfel de program.

Intr-un top al premiilor pe baza punctelor bonus, primul loc este ocupat de aparatura de uz casnic (23%), urmata de solutiile de ingrijire personala (15%) si de ustensilele pentru gatit (12%).

Un sfert dintre respondenti sunt gata sa schimbe retailerul pentru unul care are o campanie de fidelizare mai interesanta din punctul de vedere al punctelor bonus, iar 60% dintre subiecti nu exclud schimbarea retailerului.

Studiul Nielsen a fost realizat online in perioada 10-16 octombrie 2014.

Alte articole din Plati

Plati

In era digitala, europenii continua sa prefere cash-ul

Sustinatorii schemelor de plati digitale vor sa incetateneasca ideea ca viitorul fara cash este foarte aproape, desi trei sferturi din platile la punctele de vanzare din zona euro sunt inca realizate cu cash. Datele provin dintr-un sondaj derulat de Banca Centrala Europeana (BCE) pentru a marca lansarea noii bancnote de 50 de euro. Citeste mai mult

Cum ar arata Europa fara cash?

Comisia Europeana analizeaza posibilitatea restrictionarii platilor in numerar sau chiar interzicerea acestora in Uniunea Europeana. Institutia a publicat un studiu care contine atat avantajele cat si dezavantajele unei astfel de decizii, insa sustine ca scopul final, respectiv combaterea finantarii terorismului, scuza mijloacele utilizate. Citeste mai mult

Opinii recente

de RBLSucks Daniel

"Foarte trista experienta. Pe langa faptul ca am stat aproximativ o ora in sediul din Pipera (adresa RBL este fictiva oricum), la secretariat ..."

Facebook