Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Campaniile de fidelizare castiga si pierd usor clientii noi in Romania

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Clientii autohtoni nu stau pe ganduri sa-si schimbe magazinul obisnuit pentru un program de fidelizare derulat de concurenta ce ofera puncte bonus ori produse oferite gratuit, arata un studiu Nielsen.

Cea mai mare parte a participantilor la studiu (80%) au participat in ultimele trei luni la o campanie de fidelizare ce presupunea acumularea de puncte bonus, iar aproape 60% participa in prezent la un astfel de program.

Intr-un top al premiilor pe baza punctelor bonus, primul loc este ocupat de aparatura de uz casnic (23%), urmata de solutiile de ingrijire personala (15%) si de ustensilele pentru gatit (12%).

Un sfert dintre respondenti sunt gata sa schimbe retailerul pentru unul care are o campanie de fidelizare mai interesanta din punctul de vedere al punctelor bonus, iar 60% dintre subiecti nu exclud schimbarea retailerului.

Studiul Nielsen a fost realizat online in perioada 10-16 octombrie 2014.

Alte articole din Plati

Plati

Cu ce te poate ajuta un robot la banca?

Preluarea anumitor activitati de catre “roboti” este deja o certitudine, inclusiv in domeniul bancar. In drumul catre digitalizare, masinaria care ia locul omului de la ghiseu, pentru anumite servicii deocamdata, este prezenta in majoritatea unitatilor bancare locale. Cel mai recent, CEC Bank a anuntat instalarea unor astfel de automate de plata. Citeste mai mult

Se face lumina in impozitarea veniturilor independente!

Persoanele fizice care obtin venituri din activitati independente vor depune, incepand din acest an, o singura declaratie pentru impozitul pe venit si contributii sociale. Aceasta inlocuieste 7 formulare, se depune o data pe an, iar termenul de plata este tot anual. Pentru anumite activitati, insa, se mentine sistemul de retinere la sursa. Citeste mai mult

Opinii recente

de Daniel Grigore

"Angajatii - Raiffeisen Bank -dau dovada de incompetenta, nu-ti pot furniza informatii ce tin de institutia pt. care lucreaza si despre serviciile oferite de ..."

Facebook