Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Agentii de marketing creeaza confuzie intre asigurari si pensii private

Autor: Conso |

Publicat in: Pensii

 

Agentii de marketing au creat confuzie in randul populatiei, deoarece nu explica clientilor diferentele intre asigurarile de viata si fondurile de pensii facultative, afirma presedintele CSSPP.

“In piata este o confuzie foarte mare, generata de cei care vand produse, ce urmaresc castigul pe termen lung din comisioane si nu un parteneriat pe termen lung cu clientul”, a precizat Mircea Oancea, presedintele Comisiei de Supravegehere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP), in cadrul unei conferinte XPRIMM.

Asigurarile de viata cu componenta investitionala (unit-linked) permit clientilor sa-si incaseze suma acumulata sub forma unei rente anuale, fiind promovate de asiguratori ca planuri de pensii.

Acestea difera de fondurile de pensii facultative, produs dedicat exclusiv obtinerii unor venituri suplimentare la pensionare.

Alte articole din Pensii

Pensii

De ce ar trebui Guvernul sa majoreze contributia la Pilonul II de pensii?

Intentia Guvernului de a ingheta contributiile la Pilonul II de pensii in 2017 nemultumeste Asociatia pentru Pensiile Administrate Privat din Romania (APAPR). Organizatia solicita majorarea contributiei, conform legii, si argumenteaza aceasta solicitare cu rezultatele inregistrate de fondurile de pensii de la infiintare pana in prezent. Citeste mai mult

Contributia la Pilonul II ingheata la nivelul din 2016

Contributiile la Pilonul II de pensii raman la 5,1% pentru intregul an 2017, potrivit unui proiect de Ordonanta de Urgenta. Fostul Executiv a anuntat, in luna decembrie, inghetarea contributiei pentru primele doua luni din acest an, lasand decizia pentru restul anului pe seama noului Cabinet. Citeste mai mult

Facebook