Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Agentii de marketing creeaza confuzie intre asigurari si pensii private

Autor: Conso |

Publicat in: Pensii

 

Agentii de marketing au creat confuzie in randul populatiei, deoarece nu explica clientilor diferentele intre asigurarile de viata si fondurile de pensii facultative, afirma presedintele CSSPP.

“In piata este o confuzie foarte mare, generata de cei care vand produse, ce urmaresc castigul pe termen lung din comisioane si nu un parteneriat pe termen lung cu clientul”, a precizat Mircea Oancea, presedintele Comisiei de Supravegehere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP), in cadrul unei conferinte XPRIMM.

Asigurarile de viata cu componenta investitionala (unit-linked) permit clientilor sa-si incaseze suma acumulata sub forma unei rente anuale, fiind promovate de asiguratori ca planuri de pensii.

Acestea difera de fondurile de pensii facultative, produs dedicat exclusiv obtinerii unor venituri suplimentare la pensionare.

Alte articole din Pensii

Pensii

De ce nationalizarea Pilonului II nu este posibila?

Sumele acumulate in conturile individuale de Pilon II (pensii obligatorii administrate privat) nu pot fi confiscate, pentru ca reprezinta proprietate privata. Cu toate acestea, statul poate trece administrarea acestora din privat la stat. Totusi, presedintele ASF, Misu Negritoiu, sustine ca aceasta masura nu este rentabila pentru stat. Citeste mai mult

Exista riscul nationalizarii pensiilor private obligatorii?

Situatia sistemului de pensii private obligatorii din Romania (Pilonul II) este intens dezbatuta in aceste zile, pe fondul reluarii discutiilor cu privire la riscul ca acesta sa fie desfiintat, iar sumele colectate in conturile clientilor nationalizate. Citeste mai mult

Facebook