Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Agentii de marketing creeaza confuzie intre asigurari si pensii private

Autor: Conso |

Publicat in: Pensii

 

Agentii de marketing au creat confuzie in randul populatiei, deoarece nu explica clientilor diferentele intre asigurarile de viata si fondurile de pensii facultative, afirma presedintele CSSPP.

“In piata este o confuzie foarte mare, generata de cei care vand produse, ce urmaresc castigul pe termen lung din comisioane si nu un parteneriat pe termen lung cu clientul”, a precizat Mircea Oancea, presedintele Comisiei de Supravegehere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP), in cadrul unei conferinte XPRIMM.

Asigurarile de viata cu componenta investitionala (unit-linked) permit clientilor sa-si incaseze suma acumulata sub forma unei rente anuale, fiind promovate de asiguratori ca planuri de pensii.

Acestea difera de fondurile de pensii facultative, produs dedicat exclusiv obtinerii unor venituri suplimentare la pensionare.

Alte articole din Pensii

Pensii

Suspendarea contributiilor la Pilonul II, prioritate legislativa in 2018

Modificarea suplimentara a Pilonului II de pensii apare, pentru prima data, intr-un document oficial. Un proiect de lege al Comisiei Nationale de Prognoza prevede suspendarea contributiilor pentru sase luni. Oficialii guvernamentali neaga, insa, aceasta intentie si acuza o “eroare materiala”. Cum au reactionat reprezentantii industriei? Citeste mai mult

Noi argumente in sustinerea Pilonului II de pensii

Pilonul II de pensii revine in discutii, “pe surse”, ca si anul trecut, fara a exista o propunere oficiala referitoare la modificarea legislatiei in acest caz. Presedintele APAPR, Radu Craciun, a dezmintit negocierile cu privire la o noua forma a sistemului, care abia a fost modificat la inceputul acestui an, prin diminuarea contributiei la 3,75%. Citeste mai mult

Facebook