Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Agentii de marketing creeaza confuzie intre asigurari si pensii private

Autor: Conso |

Publicat in: Pensii

 

Agentii de marketing au creat confuzie in randul populatiei, deoarece nu explica clientilor diferentele intre asigurarile de viata si fondurile de pensii facultative, afirma presedintele CSSPP.

“In piata este o confuzie foarte mare, generata de cei care vand produse, ce urmaresc castigul pe termen lung din comisioane si nu un parteneriat pe termen lung cu clientul”, a precizat Mircea Oancea, presedintele Comisiei de Supravegehere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP), in cadrul unei conferinte XPRIMM.

Asigurarile de viata cu componenta investitionala (unit-linked) permit clientilor sa-si incaseze suma acumulata sub forma unei rente anuale, fiind promovate de asiguratori ca planuri de pensii.

Acestea difera de fondurile de pensii facultative, produs dedicat exclusiv obtinerii unor venituri suplimentare la pensionare.

Alte articole din Pensii

Pensii

Mesajul pensiilor speciale: ''je m'en fous'' de Romania

Sumele primite dupa iesirea la pensie ar trebui, in principiu, sa fie corelate cu contributia beneficiarului la sistemul public pe parcursul perioadei sale de activitate. Totusi, exista asa-numitele pensii speciale, care nu tin cont de acest principiu. Citeste mai mult

ASF: Declaratiile lui Misa nu se incadreaza la ''manipularea pietei''

Dupa ce a sanctionat usturator o companie dupa ce aceasta a semnalat clientilor sai discutiile din spatiul public referitoare la nationalizarea Pilonului II de pensii, ASF a stabilit ca declaratiile ministrului Finantelor pe aceeasi tema nu merita nicio sanctiune. Citeste mai mult

Facebook