Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Agentii de marketing creeaza confuzie intre asigurari si pensii private

Autor: Conso |

Publicat in: Pensii

 

Agentii de marketing au creat confuzie in randul populatiei, deoarece nu explica clientilor diferentele intre asigurarile de viata si fondurile de pensii facultative, afirma presedintele CSSPP.

“In piata este o confuzie foarte mare, generata de cei care vand produse, ce urmaresc castigul pe termen lung din comisioane si nu un parteneriat pe termen lung cu clientul”, a precizat Mircea Oancea, presedintele Comisiei de Supravegehere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP), in cadrul unei conferinte XPRIMM.

Asigurarile de viata cu componenta investitionala (unit-linked) permit clientilor sa-si incaseze suma acumulata sub forma unei rente anuale, fiind promovate de asiguratori ca planuri de pensii.

Acestea difera de fondurile de pensii facultative, produs dedicat exclusiv obtinerii unor venituri suplimentare la pensionare.

Alte articole din Pensii

Pensii

Mutarea contributiilor integral la angajat, intre mere si pere

Discutia privind mutarea contributiilor platite din salariu de la sistemul actual, partial la angajat si partial la angajator, integral pe seama salariatului readuce in atentie problema educatiei financiare, care ar preveni tentativele de inducere in eroare a opiniei publice prin modul in care sunt prezentate masurile economice. Citeste mai mult

Ce risca statul prin subrezirea Pilonului II?

Reducerea sau oprirea contributiilor la Pilonul II (pensiile obligatorii administrate privat) va afecta in principal pensiile romanilor, dar va lasa si statul fara unul dintre cei mai buni aliati in cazul in care Romania ar trece din nou printr-un soc financiar similar celui din 2008. Citeste mai mult

Facebook