Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Agentii de marketing creeaza confuzie intre asigurari si pensii private

Autor: Conso |

Publicat in: Pensii

 

Agentii de marketing au creat confuzie in randul populatiei, deoarece nu explica clientilor diferentele intre asigurarile de viata si fondurile de pensii facultative, afirma presedintele CSSPP.

“In piata este o confuzie foarte mare, generata de cei care vand produse, ce urmaresc castigul pe termen lung din comisioane si nu un parteneriat pe termen lung cu clientul”, a precizat Mircea Oancea, presedintele Comisiei de Supravegehere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP), in cadrul unei conferinte XPRIMM.

Asigurarile de viata cu componenta investitionala (unit-linked) permit clientilor sa-si incaseze suma acumulata sub forma unei rente anuale, fiind promovate de asiguratori ca planuri de pensii.

Acestea difera de fondurile de pensii facultative, produs dedicat exclusiv obtinerii unor venituri suplimentare la pensionare.

Alte articole din Pensii

Pensii

Format nou pentru transmiterea petitiilor online la ASF

Clientii nemultumiti de relatia cu asiguratorul, cu administratorul pensiei private sau cu cel al investitiei pe piata de capital au la dispozitie o noua modalitate de transmitere a reclamatiilor. Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a lansat, in acest scop, un nou portal electronic pentru o mai buna instrumentare a petitiilor online. Citeste mai mult

Aplicatie pentru cei care nu stiu la ce fond de pensii contribuie

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a anuntat lansarea unei aplicatii online prin care participantii la fondurile de pensii obligatorii administrate privat, Pilonul II, pot afla, in termen de maximum 10 zile, denumirea fondului la care sunt alocati. Aplicatia poate fi accesata atat de pe desktop, cat si de pe telefoane mobile. Citeste mai mult

Facebook