Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

SIF 3: profit net in scadere cu 80% in semestrul I, insa cu 6,5% peste cel bugetat

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

SIF Transilvania a raportat un profit de 22,3 milioane lei pentru prima jumatate a anului, mai mic cu 80,2% fata de iunie 2009. Pe de alta parte, nivelul acestuia este cu 6,5% peste cel bugetat.

In vreme ce nivelul veniturilor a scazut semnificativ comparativ cu primul semestru al anului anterior, de la 142,5 milioane lei la 46,7 milioane lei, cheltuielile au suferit doar o reducere usoara. Acestea s-au cifrat la 24,4 milioane lei, in scadere de la 29,8 milioane lei.

Cele mai afectate au fost veniturile din imobilizari financiare (-50,64 milioane lei), precum si veniturile provenite din investitiile financiare cedate (-47,55 milioane lei).

Datoriile curente inregistrate in primul sementru din 2010 s-au cifrat la 80 milioane lei, cu 31,7 milioane lei peste nivelul inregistrat la finele lui 2009. Cresterea a fost determinata de dividendele distribuite in acest an, din profitul de 32,7 milioane lei aferent anului 2009. Plata acestora se va face esalonat in perioada septembrie-octombrie 2010.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook