Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Majorare de capital la Carpatica

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Actionarii bancii Carpatica au aprobat majorarea capitalului social cu 63,5 milioane lei, prin aport in numerar, in sedinta din 9 octombrie 2010 a adunarii generale.

Banca va emite 635 milioane de noi actiuni, la o valoare nominala de 0,1 lei pe actiune.

Actionarii bancii isi vor putea exercita dreptul de preferinta in termen de 60 zile de la publicarea hotararii AGA in Monitorul Oficial. Pentru fiecare actiune detinuta, se vor putea achizitiona 0,2276 actiuni.

Motivul majorarii consta in capitalizarea bancii pentru a asigura o rezistenta mai buna la socurile macroeconomice si sistemice si pentru a sustine liniile de afaceri ale bancii.

Daca toate noile actiuni vor fi subscrie, capitalul bancii se va majora cu 22%, pana la 342,5 milioane lei, se arata intr-un raport BCR Research.

In primele 9 luni din acest an, Carpatica a obtinut un profit operational de 53,5 milioane lei, fiind de trei ori mai mare decat intreg profitul din 2009. Banca a implementat un amplu proces de reorganizare, cu scopul de eficientizare a activitatii. Procesul a fost finalizat in luna august.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook