Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

iFond Financial a crescut cu peste 14% in prima ora de tranzactionare

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

iFond Financial, fondul care investeste jumatate din active in Fondul Proprietatea, a crescut cu aproximativ 14,5% in prima ora de tranzactionare de la listarea pe bursa.

Pretul de cumparare a unitatii de fond in cadrul ofertei publice a fost de 200 lei, iar in jurul orei 11.20, acesta urcase la 229 lei.

“La inceputul ofertei publice initiale cuantificam o serie de riscuri referitoare la Fondul Proprietatea. Acum putem spune ca acestea s-au redus foarte mult. Daca atunci inca nu fusese numit Franklin Templeton drept administrator al fondului, acum acest lucru este o certitudine. Acelasi lucru se poate spune si despre oferirea de dividende”, a precizat Adrian Lupsan, directorul adjunct al Intercapital Invest, cu ocazia listarii fondului pe platforma BVB.

El este de parere ca cei 351 de investitori ai fondului au mizat in primul rand pe oportunitatea oferita de investitia in Fondul Proprietatea.

"Daca luam in considerare ordinele plasate de investitori, cred ca lichiditatea va fi buna", apreciaza Razvan Pasol, director general Intercapital Invest.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook