Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bursa incheie inca o sedinta cu crestere moderata

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Bursa de la Bucuresti a inchis sedinta de marti cu cresteri moderate. Indicele general a urcat cu 1,5%, castigurile fiind acumulate treptat pe parcursul sesiunii de tranzactionare.

Aceasta este cea de a 4-a zi consecutiva caracterizata de cresteri. Lichiditatea totala nu a reusit sa treaca de 4,5 milioane lei, aproape trei sferturi din aceasta fiind formata in jurul titlurilor SIF5 Oltenia, SIF2 Moldova, SIF1 Banat Crisana, BRD si Petrom (SNP). De altfel, rulajul s-a mentinut relativ constant pe parcursul ultimelor 4-5 sedinte.

Cresterile maxime au fost atinse de OIL Terminal (OIL), care a avansat cu 10%, precum si de SOCEP (SOCP), care a urcat cu 9,3%.

SIF 2 Muntenia a vandut un pachet 650.000 actiuni Comat Auto (COTA) in valoare de aproape 3 milioane de lei.

“In momentul de fata, interpretand atat graficele cat si stirile economice si tendintele evocate de analistii externi, anticipam cateva sedinte de consolidare a pietei romanesti in jurul nivelurilor actuale sau o usoara recuperare a pierderilor de la inceputul saptamanii precedente, dar nu credem ca maximele de la inceput de august vor fi depasite deocamdata”, considera brokerii de la KTD Invest.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook